Reply on: Vladimír #3099:
Ked porovnavat DPMK s inym DP, ktory ma rovnaky pocet liniek (alebo priblizny) a obsluhuje adekvatnu cast mesta ako Kosicky DP + vsetky druhy trakcie.Osobne si myslim, ze do prvej polovice 90tych rokov ak by sa robila udrzba, mohli v KE premavat veselo SM, SL. A na prelome tisicroci by sme sa mohli stretnut aj s vacsim poctom B731tiek, I280.
Vladimír
Re #3078 Papyr: Súhlasím, eMareq zovšeobecňuje. Porovnávať efektívnosť investícií do DPMK a povedzme do DPMŽ je prinajmenšom nehorázne
Pykaj za svoju chybu, že si si vybral SAD Prešov. Ja som mal tú česť s nimi absolvovať cestu Praha - Prešov raz a bolo mi to poučením, aby som nikdy viac na dlhé trate touto spoločnosťou nešiel. Okrem iného aj pre ten šialený film, ktorý nám pustili a z ktorého mi bolo zle ?
Re #3083 RW: Na druhej strane si ale zober, že v tej dobe sa nejako extra údržba nerobila. Plno autobusov odchádzalo do šrotu aj po 6-7 rokoch. Princíp socialistického hospodárenia: kúp!, rýchlo rozbi!, kúp znova, nech majú aj oni prácu!