Reply on: BM #3108:
No ja som zvedavý ako čas preverí Solarisy. Ten náš prešovský má už prvú poruchu - odišla mu zastávková brzda, hehehe...Re #3109 eMareq: Nikto nechce predsa porovnávať absolútne čísla. Ale predsa nie je problém POMERNE porovnať úroveň poskytovaných služieb, úroveň údržby vozidiel, primeranosť dopravnej ponuky a to všetky pri určitej dotácii medzi akýmkoľvek veľkým podnikom. A obávam sa, že DPMK z týchto rozborov nevyjde vždy najlepšie.
Všeobecne sa dá vysloviť pravidlo, že so vrastajúcim rozsahom prevádzky klesá produktivita práce a efektivita finančných dotácií. Platí to tak, i keď by nemuselo.
Vladimír
Re #3078 Papyr: Súhlasím, eMareq zovšeobecňuje. Porovnávať efektívnosť investícií do DPMK a povedzme do DPMŽ je prinajmenšom nehorázne
Pykaj za svoju chybu, že si si vybral SAD Prešov. Ja som mal tú česť s nimi absolvovať cestu Praha - Prešov raz a bolo mi to poučením, aby som nikdy viac na dlhé trate touto spoločnosťou nešiel. Okrem iného aj pre ten šialený film, ktorý nám pustili a z ktorého mi bolo zle ?
Re #3083 RW: Na druhej strane si ale zober, že v tej dobe sa nejako extra údržba nerobila. Plno autobusov odchádzalo do šrotu aj po 6-7 rokoch. Princíp socialistického hospodárenia: kúp!, rýchlo rozbi!, kúp znova, nech majú aj oni prácu!