Reakcia na: 280 #30908:
Tak sme sa potom stretli ? , pravdupovediac v niektorých veciach nemal celkom jasno.
5% z celkových oprávnených výdavkov projektu z vlastných zdrojov žiadateľa
"
Vážené mesto Košice ? a DPMK, do toho
PTI
Priepustnosť komunikácií v centre mesta je daná najmä priepustnosťou križovatiek, cesty sa nedajú donekonečna rozširovať, sú rôzne dopravno-inžinierske opatrenia, ktoré prispievajú k zvýšeniu priepustnosti - napr. zjednosmernenia komunikácií, dôležité je riadenie križovatiek - a tu je v Košiciach obrovská rezerva - zlepšenie koordinácie, dynamické riadenie. Ďalej je to realizácia nových komunikácií - v oblasti NO by veľmi odľahčilo dopravu plánované prepojenie Prešovská - Masarykova. Ďalej je to skvalitnenie MHD s výsledných efektom zlepšenia podielu IAD ku MHD v prospech MHD. Tu je podstatný faktor aj zvyšovanie podielu električkovej dopravy na úkor autobusovej v tých istých dopravných koridoroch a trasách. Ďalej budovanie kapacitných viacpodlažných garážových domov a uvoľnenie komunikácií od parkujúcich vozidiel. Ďalej dobrý informačný a navádzací systém na tieto parkoviská, čím sa zníži podiel jalových jázd kvôli hľadaniu miesta na zaparkovanie v centre. Dôležité sú aj podchody pre peších v miestach segregácie týchto dvoch dopráv - automobilovej a pešej.
Toto sú všetko opatrenia ktoré prispievaniu k zvýšeniu plynulosti dopravy v centre mesta. Samozrejme k tomu dobudovanie komunikácií vytvárajúcich vonkajší okruh, atď.