Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #30197:
prečo by sa z fondov EÚ nemohli žiadať peniaze aj na mestskú železnicu? Je to proti pravdilám čerpania z týchto fondov, či preto, že to nezahrnuli do OP ❓
Reakcia na: Peter55 #30209:
nehovoris recou mojho kmena.... ?
Reakcia na: Axel #30208:
Papežak 99 ?
Reakcia na: BMko #30202:
Akeze to mas cislo busu? Ci tak po kolajniciach nahodou nechodilo viac vodicov.
Reakcia na: tbus #30206:
Nebodaj robiš autoškolu ? ☺
Reakcia na: Peter55 #30205:
ja som sa zápche vyhol a išiel bočnými uličkami (...tak ma nevigoval inštruktor ? ? ) ale videl som aj 6240 ako prášil po tom tankodróme ?
Reakcia na: BMko #30202:
Aspoň dakto má rozum a nestojí v kolónach ?
Reakcia na: Axel #30201:
Dnes sa opäť potvrdilo akí dementi sú v KE a vôbec na SK, uprostred špičky si frézujú cestu na najfrktenovanejšom úseku v KE. Absolut demencia, busy mali meškanie okolo 10 minut a o kolónach ani nehovorím. Ako keby to nemohli robiť v sobotu ? ? ? ☠
Reakcia na: BMko #30202:
Keby som bol vedel, mavam velkym plagatom: som Axel, otvor dvere...
PS: Pekne sa za tebou prasilo, ked si si to zamieril nazad na cestu ?
Axel : ta co si si ma nestopol
Stojim si dnes poobede na elektrickovej zastavke pri Dome umenia a zrazu okolo mna po kolajniciach autobus... ?
(Ani sa mu necudujem, pri tej zapche co tam bola na ceste)
Reakcia na: KVKV #30187:
A to sa rozhodli zo dna na den, ze zeleznice prejdu na striedavý systém? Ved KORID sa uz pripravuje niekolko rokov...

Inac tu :
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.4.2007/73834K
bolo napisane:
Osem stavieb KORID-u je zahrnutých do príslušných operačných programov pre čerpanie fondov EÚ v rokoch 2007 až 2013.

O financie z EU na tie dalsie 4 stavby nebude nahodou ziadat kraj (KSK)?
Reakcia na: Papyr #30163:

Jak vidím, pomalu už aj Rumunom budeme závidieť.
Možno sa aj učiť od nich. (horor)

Ale skutočne som zvedavý ako dlho tie Ulfy vo Váradu vydržia. Životnosť voz.parku býva v Rumunsku tak 5-6rokov. V Aradu vydržali nové Timisy 5rokov. Aj toto mesto má k vyhovujúcej údržbe dost ďaleko.
Reakcia na: Isidor #30197:
áno, beriem späť, €€€ sú iba na žel. projekty, každopádne tie by sa mohli zrealizovať.
Reakcia na: m2001 #30196:
ono práve na to (4 "stavby" v kompetencii mesta, z ôsmich) europeniaze nie sú, ak som to dobre pochopil zo správ minulý rok (ak sa niečo zmenilo, uvítam info). Tie 4 železničné boli úspešne zaradené do OP Doprava 2007-2013...
Reakcia na: KVKV #30195:
okrem nových tratí projekt rátal aj s rekonštrukciou existujúcich (zrejme kvôli priechodnosti) a na ten účel by bolo škoda nevyužiť europeniaze (ak nejaké budú, ak bude vôľa , ...)
Reakcia na: m2001 #30190:

Korid je možné zrealizovať v podstate IHNEĎ. (keby sa chcelo,že?).
Išlo by o zavedenie intervalovej dopravy v taktoch 30‘, 60‘ (120‘) na smeroch „S-linkách“ uvedených v tej štúdii. Použili by sa zpočiatku mot. jednotky oboch trakcií, tie čo sú (840, 810 a odvodeniny, 460,...) Samozrejme bez diskutabilného prepojenia s električkou.
Ako perspektívne vozidlo sa mi vidí 840 , myslím že povodný výrobca uvádzal možnosť ho konštruovať aj v el.trakcii.

Uzol sever , to jest dve spevnené nástupištia a prístupové cesty k Tescu a zastávkam , by bolo ani nie desatina investícií vynaložených do parkoviska a prístupových ciest k Tescu.

Plány električkovej siete... AKÉ???. Tie čo sú, domnievam sa je lepšie nerealizovať , do THC, na letisko = KRAVINA.
Ja už som to písal xkrát, ale...
1/Masarykova-stanica
2/Mikoviniho (s pokračovaním na Moskovskú ku Kláštoru, prípadne ďalej spojkou popradská napojiť nad amfiteátrom k dnešnej trati
3/Šaca
4/N.jazerom – pokrač. K stanici Krásna, prípadne na Golianovu (po výstavbe mostu až do Krásnej)
5/obnoviť prevádzku na Hlavnej
6/spojka amf.-Watsonova-Mier
Reakcia na: KVKV #30187:
Inak ten prechod na striedavu trakciu je pekna blbost. Mozno to raz niekomu dojde. Len ta chcem upozornit, ze Presov-Plavec ma zostat aj po (zatial teoretickej) elektrizacii celeho Slovenska striedavinou aj nadalej jednosmerny. Dalej, ze trojsystemove vozidlo buducej vlakotramvaje nebude o moc drahsie ako dvojsystemove. A v neposlednom rade, ze aj ten KORID je zatial hodne teoreticky.
Dnes som po prvý raz zaregistroval, že cestujúci v Košiciach už nepoužívajú tlačidlo "k otvoreniu dverí", ale "na otvorenie dverí" ❤
Reakcia na: m2001 #30190:
Dobré veci z tých návrhov ako taktová doprava + prestupné uzly+ nové el. trate je možné realizovať nezávisle na trakčnej sústave.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.