prečo by sa z fondov EÚ nemohli žiadať peniaze aj na mestskú železnicu? Je to proti pravdilám čerpania z týchto fondov, či preto, že to nezahrnuli do OP
Dnes sa opäť potvrdilo akí dementi sú v KE a vôbec na SK, uprostred špičky si frézujú cestu na najfrktenovanejšom úseku v KE. Absolut demencia, busy mali meškanie okolo 10 minut a o kolónach ani nehovorím. Ako keby to nemohli robiť v sobotu ? ? ? ☠
Stojim si dnes poobede na elektrickovej zastavke pri Dome umenia a zrazu okolo mna po kolajniciach autobus... ?
(Ani sa mu necudujem, pri tej zapche co tam bola na ceste)
Jak vidím, pomalu už aj Rumunom budeme závidieť.
Možno sa aj učiť od nich. (horor)
Ale skutočne som zvedavý ako dlho tie Ulfy vo Váradu vydržia. Životnosť voz.parku býva v Rumunsku tak 5-6rokov. V Aradu vydržali nové Timisy 5rokov. Aj toto mesto má k vyhovujúcej údržbe dost ďaleko.
ono práve na to (4 "stavby" v kompetencii mesta, z ôsmich) europeniaze nie sú, ak som to dobre pochopil zo správ minulý rok (ak sa niečo zmenilo, uvítam info). Tie 4 železničné boli úspešne zaradené do OP Doprava 2007-2013...
okrem nových tratí projekt rátal aj s rekonštrukciou existujúcich (zrejme kvôli priechodnosti) a na ten účel by bolo škoda nevyužiť europeniaze (ak nejaké budú, ak bude vôľa , ...)
Korid je možné zrealizovať v podstate IHNEĎ. (keby sa chcelo,že?).
Išlo by o zavedenie intervalovej dopravy v taktoch 30‘, 60‘ (120‘) na smeroch „S-linkách“ uvedených v tej štúdii. Použili by sa zpočiatku mot. jednotky oboch trakcií, tie čo sú (840, 810 a odvodeniny, 460,...) Samozrejme bez diskutabilného prepojenia s električkou.
Ako perspektívne vozidlo sa mi vidí 840 , myslím že povodný výrobca uvádzal možnosť ho konštruovať aj v el.trakcii.
Uzol sever , to jest dve spevnené nástupištia a prístupové cesty k Tescu a zastávkam , by bolo ani nie desatina investícií vynaložených do parkoviska a prístupových ciest k Tescu.
Plány električkovej siete... AKÉ???. Tie čo sú, domnievam sa je lepšie nerealizovať , do THC, na letisko = KRAVINA.
Ja už som to písal xkrát, ale...
1/Masarykova-stanica
2/Mikoviniho (s pokračovaním na Moskovskú ku Kláštoru, prípadne ďalej spojkou popradská napojiť nad amfiteátrom k dnešnej trati
3/Šaca
4/N.jazerom – pokrač. K stanici Krásna, prípadne na Golianovu (po výstavbe mostu až do Krásnej)
5/obnoviť prevádzku na Hlavnej
6/spojka amf.-Watsonova-Mier
Inak ten prechod na striedavu trakciu je pekna blbost. Mozno to raz niekomu dojde. Len ta chcem upozornit, ze Presov-Plavec ma zostat aj po (zatial teoretickej) elektrizacii celeho Slovenska striedavinou aj nadalej jednosmerny. Dalej, ze trojsystemove vozidlo buducej vlakotramvaje nebude o moc drahsie ako dvojsystemove. A v neposlednom rade, ze aj ten KORID je zatial hodne teoreticky.
Dobré veci z tých návrhov ako taktová doprava + prestupné uzly+ nové el. trate je možné realizovať nezávisle na trakčnej sústave.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.