Z historických prameňov sa mi nepodarilo nájsť pôvodnu polaritu napájania mestskej trakcie. Pokiaľ to niekto nevie doložiť namal by o tom špekulovať! Polarita napájania z rušením určite nesúvisí. Ale jedna výhoda z plus pólom v kolajnicach tu je: bludné prúdy spôsobujú koróziu v ocelových materiáloch napr. plynové rozvody, je to dôsledok elektro-chemickej reakcie. V prípade kladných bludných prúdov je korózia menšia. Problémy s bludnými prúdmi je známa veľmi dlho, určite niekedy od začiatku 20. storočia. Tvrdiť, že pollarita napájania v Košiciach s tým nejako súvisí alebo nesúvisí je len táranie, pokiaľ to neviem doložiť.
eMareq
Je mozne, aby nejaky dopravca z inej krajiny EU mohol konkurovat nasim SAD, DP?
(Trebars lepsie sluzby, ceny, modernejsie dopravne prostriedky). Kedze v EU je mozne slobodne podnikat v hociktorej krajine, ktora je jej clenom.