Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BMko #30502:

Ponúkam magistrátu už minimálne 5 rokov spracovanie nových signálnych plánov, rozdielnych pre špičky (90s cyklus) a pre sedlo a DPP (60-75s), nie je záujem. Na väčšine košických križovatiek sú staré signálne plány cca 15 rokov, spracovával som ich ešte na ÚDI, odvtedy sa temer nič nemenilo. Jednoznačne chýba záujem v meste o dopravno-inžiniersku činnosť v doprave. Malý príklad - pri Slovane sa zavrel jazdný pruh doprava ku Slovanu, je to na rok - zmenil sa program CSS - načo, veď nech košickí vodiči (vrátane MHD !!!) stoja v rade ako dobytok. Pritom zmena programu, čo je otázka 2 hodín aj s realizáciou, ktorú by mal správca CSS zabezpečiť, sa neurobila ani neurobí, veď je to asi zbytočné. Bohužial dlhé roky nebol vo vedení mesta nikto taký čo by doprave rozumel a mal snahu veci riešiť. Ešte tak námestník Budaj, ten snahu mal, ale ničomu nerozumel a naviac išlo o obdobie šusterovania, keď peniaze boli len na dlažbu na pešej zóne.
Reakcia na: PTI #30504:
Pan Titl, to je v poriadku, len mi vysvetlite, preco tak drzite pri Popikovi a akonahle odide z miestnosti, pichne Vas svedomie a uz ste nestranny ? Prave toto mi nedalo nezamysliet sa nad tym, co som Vam pisal v predoslych prispevkoch.. Na vysokych miestach, na akych ste Vy a pre ake pracujete, je stale najvacsia korupcia a toto je veeelmi smutne.. Niekedy schvalime predsa nieco, o co nas ziada ten, co ma vela penazi. A schvalime to napriek tomu, ze vieme, ze to nie je najlepsie.. Hoci mame aj ine riesenia.. No neprezentujeme ich, pretoze su drahsie. A ked chceme, aby nam bolo za robotu zaplatene, budeme vraviet aj o rieseni, ktore sa ani nam celkom nepaci... Mam pravdu, ci nie ? 🙂
Reakcia na: Nodes #30499:

Otázke vôbec nerozumiem, či zapustená či nezapustená verzia, jedna z obchádzkových trás je Požiarnická, je to verejná komunikácia, škola nie je iba na tejto ulici v meste. Až na ten rozdiel, že pri zapustenej verzii budú obchádzky asi rok, pri povrchovej verzii asi 4 mesiace. Pri zapustenej verzii bude MHD krúžiť tiež po Požiarnickej, pri povrchovom variante bude NO pre MHD stále prejazdné.
Reakcia na: Isidor #30503:
Ta pekne. ?
Reakcia na: Nodes #30499:
Pocas vystavby by som IAD kompletne odklonil az po krizovatku pri rybe. Po poziarnickej by som ratal maximalne len z mhd. predsa krizovatka pri rybe ma lepsiu priepustnost, i ked vyustenie na rastislavovu bude potrebovat upravit signal.
Reakcia na: Dimi #30494:

Zatiaľ nik nevymyslel za také peniaze také výhodné riešenie, ako je cestná svetelná signalizácia, používa sa na celom svete, je to najmä pre bezpečnosť cestnej premávky. Kruhové križovatky vyžadujú oveľa viac plochy, prekládky inžinierskych sietí, a pri určitom počte vozidiel na vstupe ajtak kolabujú. Sú vhodné pre menšie mestá s menšou intenzitou. Je potrebné si uvedomiť, že na vstupoch a výjazdoch z kruhovej križovatky sa riešia chodci - a pri dodržiavaní vyhlášky a počte chodcov na košických križovatkách by sa doprava úplne zastavila. Ďalší fakt - svetelne riadená križovatka dynamicky riadená so stavebnými úpravami stojí cca 2,5 mil Sk, klasickú kruhovú križovatku na priesečnici dvoch štvorpruhových komunikácií v zastavanom území plných inžinierskych sietí pod 20 miliónov postavíte iba ťažko. Semafóry máte postavené za dva týždne, kruhovú križovatku budete stavať na etapy minimálne tri mesiace. V prípade dopravnej nehody na semafóroch sa dá obísť nabúrané vozidlá takmer vždy, na kruhovej ak sa stane DN, môžte zastaviť dopravu úplne. Stačí sledovať dopravné informácie na Exprese. Takže to je o tom preferovaní svetelných signalizácií.

P.Titl
z PO fóra:

Autor: Cit3liS
2.2.2008 16.00 #13173 Re:
A obdržal som ešte jednu správu,že v meste Prešov sa údajne budú vyrábať americké autobusy značky Bluebird.Závod má byť niekde v meste možno niekde ako je lokalita mestská hala alebo pri Sekčove.

? ? ? ? ?
Reakcia na: PTI #30497:
ovladac na dynamicku jazdu v autobuse mam. Je nefunkčny. Mná skor zaujima casovanie krizovatok a podobne veci. Signalne plany a pod. Poznam aj problematiku BA krizovatiek.
Reakcia na: PTI #30498:
Ten email mozno posielal JUDr. Rovinsky... dostal som ho aj ja. Ale ja nie som Rovinsky, nemylte si ma s nim 🙂
Reakcia na: PTI #30498:
Aky email ? Ja som Vam ziaden email neposielal..
PTI: Ked mozem, pridam aj ja jednu otazku. Ako jdna z ulic, kde by mala byt docane - pocas vystavby - odklonena doprava, je Poziarnicka. Nazdavam sa, ze odklanat hustu premavku okolo zakladnej skoly, kde uz teraz max. povolenu rychlost dodrziavaju snad len autoskoly, je nemale riziko. Navyse, hluk urcite bud negativne posobit pocas vyucovania.
Reakcia na: Dimi #30496:

Štúdie aj riešenia dopravy pre AUPARK sa zabezpečovali spoločne investorom a mestom (UHA). Neviem prečo mesto neoslovilo iné projekčné firmy, ja osobne mám zákaziek dosť.
A k tomu emailu - neviem ho rozlúštiť, je to kódované.
Reakcia na: BMko #30492:

Matyašovcov a kompetentných v SKK, ktorí zo štatútu mesta zodpovedajú za riadny chod CSS. Problém je ten, že dopravná ústredňa ktorá tu je v rámci riešenia ASR MCP už vyše 10 rokov, nefunguje, takže nič neriadi. V Bratislave bola taká istá ústredňa, vlani ju magistrát vymenil za novú, rieši sa tam kamerový dohľad, v Košiciach máme ANTIK, a ním si magistrát propaguje činnosť svojich úradníkov - môžme pozarať na webe antiku vítacie centrum v Bielom dome.
K preferencii a dynamike - je to starostlivosť o detektorové slučky a o chodecké tlačítka... DPMK dostalo do všetkých trolejbusov a autobusov aktívne vysielače preferencie MHD - tiež asi pred 10 rokmi - tými si prostriedok MHD mal pred križovatkou prednostne navoliť zelenú - spýtajte sa v DPMK kde sú...
Reakcia na: Dimi #30495:
oprava: ..studiu a navrh dopravneho riesenia...
Reakcia na: PTI #30490:
Pan Titl, ved aj Aupark si dal predsa urobit studiu a navrh dopravneho inziniera od "nezavisleho odbornika" .. Tym odbornikom ste boli vy. Zaujimave, ze predtym ste mali na vec iny nazor a po osloveni a "vyrobe" riesenia pre samotny Aupark, ste nazor zmenili.. Ved aj na verejnej diskusii Juliana Bosaka, akonahle Popik odisiel, okamzite ste boli nestranny.. ? ? ? ?
Reakcia na: PTI #30489:
Samozrejme, ze kde je zla udrzba, tam ani krizovatkynemozu fungovat, poznam dynamicky riadenu krizovatku. Ale svetelnymi krizovatkami neriesite problem dopravy v meste, pokial viem, chcete dat aj svetla na Palackeho, aby autobusy dokazali vychadzat zo stanice a ludia pohodlne cez prechod na zastavky. Co tym ale doriesite ? Tvrdite, ze odbremenite centrum (teda krizovatku palackeho-jantarova-PF bojovnikov) .. To ano, ale tento problem len posuniete pod mosty na Palackeho, kde sa budu tvorit neskutocne kolony az na Presovsku.. Preto mi to pride, ze tak tvrdo preferujete svetelne krizovatky.
Reakcia na: TA #30485:

A ešte niečo - je potrebné aspoň teraz žiť pri zemi, mesto ozaj nemá a nedá miliardy Sk na takéto minoúrovňové križovatky, najmä nie tam, čo si to doprava ešte nevyžaduje.
Reakcia na: PTI #30489:
takze problem nasich Kosickych dynamickych krizovatiek je u Matyasovcov? Oni su zodpovedny za riesenie dynamickeho signalu a anti-preferencie MHD? Mozte reagovat aj na moju emailovu adresu, rad by som sa k tejto problematike dostal totiz hlbsie ku korenu veci. dakujem
Reakcia na: TA #30485:

D.Feju slúži roky ako normálna mestská komunikácia, denne ňou prejde zo Štúrovej na Južnú triedu vyše 3 tisíc vozidiel (odbočuje zo Štúrovej cca každé ôsme), nie je dôvod aby sa táto komunikácia uzatvárala pre verejnú dopravu, jedna z alternatív AUPARKu hovorí o tom, že sa tu iba doprava otočí - výjazd v smere na Štúrovu k Moyzesovej, čím sa využije čas, keď sa zastaví doprava po Štúrovej od Domu umenia kvôli chodcom - ten dnešný svetelne riadený priechod tam ostáva. A dnešné odbočenie doprava zo Štúrovej do Fejvej sa posúva až priamo do Južnej triedy.
Reakcia na: Dimi #30484:

Viac Vám nebudem odpovedať, Váš tón vôbec nie je o nejakom riešení...
Dám Vám jeden návrh, skúste to vybaviť a potom sa môžme stretnúť - dajte na jeden deň vypnúť všetky semafóry v meste, a uvidíte čo to urobí s dopravou vrátane MHD...
Taký dopravný kolaps ešte v meste nikto nezažil.
Želám všetko dobré.

P.titl

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.