Timis nie je električka ale, ako hovorí Jenki, kovoroľnícky výrobok. Timise napr. v Temešvári, vo svojom rodnom meste, už myslím nejazdia vôbec, a toto mesto je preslávené na rumunské pomery špičkovou údržbou.
Preto, lebo zrejme Europska unia nedala vyzvy pre taketo cerpania z fondov. EU totiz na kazdy rok da vyzvy, v ktorych zahrna tu ktoru oblast financovania. Ak mestska zeleznica nepatri ani do jednej z vyziev, potom sa prostriedky na nu nedaju z fondov EU cerpat.
KORID sa so sucasnymi vozidlami da zaviest len vtedy, ak to nebude vlakotramvaj, ale regulerny vlak. Coz vlastne tu uz davno mame, akurat sa to nevola KORID, ale vlak.
Okrem toho, usek Kysak-Presov ti uz vela sanci na zavedenie dalsich spojov k sucasnemu stavu nedava, pretoze je velmi vytazeny. Na tridsatminutovy interval ti to teda ani omylom nevyjde. Coz pochopis, ked si vezmes napriklad milimetrovy papier, nakreslis si grafikon a skusis vsetky vlaky vykrizovat. Jedine, ze by sa zdvojkolajnil, ale to zas nie je otazka "v podstate IHNED".
prečo by sa z fondov EÚ nemohli žiadať peniaze aj na mestskú železnicu? Je to proti pravdilám čerpania z týchto fondov, či preto, že to nezahrnuli do OP
Dnes sa opäť potvrdilo akí dementi sú v KE a vôbec na SK, uprostred špičky si frézujú cestu na najfrktenovanejšom úseku v KE. Absolut demencia, busy mali meškanie okolo 10 minut a o kolónach ani nehovorím. Ako keby to nemohli robiť v sobotu ? ? ? ☠
Stojim si dnes poobede na elektrickovej zastavke pri Dome umenia a zrazu okolo mna po kolajniciach autobus... ?
(Ani sa mu necudujem, pri tej zapche co tam bola na ceste)
O financie z EU na tie dalsie 4 stavby nebude nahodou ziadat kraj (KSK)?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA