Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #30163:

Jak vidím, pomalu už aj Rumunom budeme závidieť.
Možno sa aj učiť od nich. (horor)

Ale skutočne som zvedavý ako dlho tie Ulfy vo Váradu vydržia. Životnosť voz.parku býva v Rumunsku tak 5-6rokov. V Aradu vydržali nové Timisy 5rokov. Aj toto mesto má k vyhovujúcej údržbe dost ďaleko.
Reakcia na: Isidor #30197:
áno, beriem späť, €€€ sú iba na žel. projekty, každopádne tie by sa mohli zrealizovať.
Reakcia na: m2001 #30196:
ono práve na to (4 "stavby" v kompetencii mesta, z ôsmich) europeniaze nie sú, ak som to dobre pochopil zo správ minulý rok (ak sa niečo zmenilo, uvítam info). Tie 4 železničné boli úspešne zaradené do OP Doprava 2007-2013...
Reakcia na: KVKV #30195:
okrem nových tratí projekt rátal aj s rekonštrukciou existujúcich (zrejme kvôli priechodnosti) a na ten účel by bolo škoda nevyužiť europeniaze (ak nejaké budú, ak bude vôľa , ...)
Reakcia na: m2001 #30190:

Korid je možné zrealizovať v podstate IHNEĎ. (keby sa chcelo,že?).
Išlo by o zavedenie intervalovej dopravy v taktoch 30‘, 60‘ (120‘) na smeroch „S-linkách“ uvedených v tej štúdii. Použili by sa zpočiatku mot. jednotky oboch trakcií, tie čo sú (840, 810 a odvodeniny, 460,...) Samozrejme bez diskutabilného prepojenia s električkou.
Ako perspektívne vozidlo sa mi vidí 840 , myslím že povodný výrobca uvádzal možnosť ho konštruovať aj v el.trakcii.

Uzol sever , to jest dve spevnené nástupištia a prístupové cesty k Tescu a zastávkam , by bolo ani nie desatina investícií vynaložených do parkoviska a prístupových ciest k Tescu.

Plány električkovej siete... AKÉ???. Tie čo sú, domnievam sa je lepšie nerealizovať , do THC, na letisko = KRAVINA.
Ja už som to písal xkrát, ale...
1/Masarykova-stanica
2/Mikoviniho (s pokračovaním na Moskovskú ku Kláštoru, prípadne ďalej spojkou popradská napojiť nad amfiteátrom k dnešnej trati
3/Šaca
4/N.jazerom – pokrač. K stanici Krásna, prípadne na Golianovu (po výstavbe mostu až do Krásnej)
5/obnoviť prevádzku na Hlavnej
6/spojka amf.-Watsonova-Mier
Reakcia na: KVKV #30187:
Inak ten prechod na striedavu trakciu je pekna blbost. Mozno to raz niekomu dojde. Len ta chcem upozornit, ze Presov-Plavec ma zostat aj po (zatial teoretickej) elektrizacii celeho Slovenska striedavinou aj nadalej jednosmerny. Dalej, ze trojsystemove vozidlo buducej vlakotramvaje nebude o moc drahsie ako dvojsystemove. A v neposlednom rade, ze aj ten KORID je zatial hodne teoreticky.
Dnes som po prvý raz zaregistroval, že cestujúci v Košiciach už nepoužívajú tlačidlo "k otvoreniu dverí", ale "na otvorenie dverí" ❤
Reakcia na: m2001 #30190:
Dobré veci z tých návrhov ako taktová doprava + prestupné uzly+ nové el. trate je možné realizovať nezávisle na trakčnej sústave.
Reakcia na: Andrej Haluška #30188:

A čo zrobíme ?
Reakcia na: KVKV #30187:
Osobne si myslím, že keby sa podarilo z KORIDu realizovať prestupné uzly Sever, ŽST bez prepojenia koľají (fyzický prestup z Os do tram) + plány týkajúce sa električkovej siete bolo by to dostačujúce.
Reakcia na: TA #30170:

Proste smyčku nedokončili. Tak jak hovoríš, smyčka napojená len jedným koncom. Ono to ani nebolo treba, jazdili tam obojsm.sóla. Tak to vydržalo po väčšiu časť existencie trate.
Podobné to bolo aj pri zahájení na sedmičke. Slávnostnú zahajovaciu jazdu vykonala najnovšia nablýskaná T2 s papalášmi , ktorú po oslave museli vytiahnuť „za ocas“ a normálnu prevádzku zahájili staré ringhofery a dzmk.
Reakcia na: KVKV #30187:
Takú hovädzinu ako je zmena systému, si môže vymyslieť len taká choromyseľná firma ako ŽSR. Dnes na rozdiel od šesťdesiatych rokov sa zmena systému nevyplatí. Firma, ktorá má problém s tým, že sa jej rozpadávajú trate, firma, ktorá chce za dopravnú cestu tuším najvyššiu cenu v Európe (v osobnej dorpave rozhodne), chce vyhadzovať do vzduchu cudzie miliardy? ?
Podla posledných informácií sa zdá byť projekt KORID dosť ohrozený.
Je to v súvislosti s prechodom na striedavý systém el.trakcie v úseku ošice – Prešov (a neviem kade ešte ďalej, zrejme koridor PL-HU).
Nakolko v systéme KORID majú byť zahrnuté aj ostatné vetve (Spišská, Haniska, atd...) ,ktoré zatial zostanú jednosmerné (Kysak – styková stanica) bolo by zrejme neekonomické konštruovať trojsystémové vozidlo.
A naviac by to bolo len na prechodnú dobu, lebo v dlhodobejšej perspektíve je postupný prechod všetkých žel.tratí na striedavý systém. (o tom sa hovorilo už v 60-tych rokoch, že 3kV= je len na dožitie).
Reakcia na: BMko #30177:
zavidis? ?
Reakcia na: Papyr #30168:
Vole, ja som v šoku. Keby ich kupoval Temešvár alebo Arad alebo iné tramvajové mesto s dobrou údržbou, ale práve Oradea? A že presvedčili Siemens na dodávku ULF-ov, keď ich odmietli dodať napr. Mníchovu?
Prajem im to!
Reakcia na: Josip3211 #30183:
To sú také požiadavky, že hra Ti pôjde, ale nečakaj zázraky. Už len treba zistiť či aj tvoja grafika spĺňa parametre tamtej v #30180. Si kúp 2GB RAM a máš na určité obdobie pokoj s nedostatkom pamäti. ?
Reakcia na: eMareq #30180:
Diky Ti ? ?
Tak to sekanie asi bude ramkou kedze to je asi volnych 512 MB.
Reakcia na: BMko #30177:
Totu simulujem celý týžden ? ? .Cez výken d netreba.
Reakcia na: Sarko #30173:
v prípade kvp, furče alebo ťahanoviec by som honosné Housing Estate nahradil pravdivejším a presnejším Suburb
Reakcia na: Josip3211 #30179:

Bus Simulator 2008 minimum system requirements:

* Microsoft Windows XP or Vista
* 1.7 Ghz Intel Pentium or AMD processor
* 512 MB RAM (XP), 1 GB RAM (Vista)
* DVD drive
* 1.4 GB free disk space
* NVIDIA GeForce 5900 or ATI 9600 Pro/X600

?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.