No, tak ono ani Visegrad nie je len Presov, Gdynia, Szeged a Ostrava, ale aj Trnava, Cheb, Nowy Sacz a Krosno. Takze si trvam na tom, ze Rumunsku mozeme (minimalne vozovy park) prudko zavidiet. Po com ten park jazdi, to uz je ina vec. Ale ono aj mnohe nase trate a cesty a vzdusne vedenia stoja za prd.
Tak čo som počul, snaha je zbaviť sa T6tiek kým sú ešte predajné. Čo o 20 rokov pochybujem. Z podobného dôvodu sa dnes u T3 preferuje rekonštrukcia. Ale aj nad tými sa už zmráka (tento rok asi posledné R.P) a bude nasledovať len šrot (60ks 14T a 250ks 15T plus wany ich rady nahradia)
Aké ULF-y kupuje Oradea? 1) ULF-y nie sú v ponuke pre žiadne iné mesto ako W (vnútrofiramná konkurencia), 2) Na tom ich oranisku by prešlo tak 20 m do prvého vykoľajenia.
A všeobecne - neryčal by som tak nadšením, ono CFR nie sú len Dezyrá a rekovozy na IC ale aj rozpadnuté motoráky a MHD tiež nie sú len vymenované prevádzky. Ostatne, tie úžesné Citelisotrolejbusy v Kluži cez tie rčumunské armatúry asi moc nezrýchlia.
Praha má ešte pred T6A5 na zbavenie nejakú stovku T3M, dve stovky T3SU/CS atd.
T6A5 ešte prejdú VP/GO, odjazdia si minimálne ďalších 20 rokov a potom sa ich MOŽNO budú zbavovať . A aj tak by vám boli v KE nanič. Jednak majú prevrátenú polritu, jednak sú na KE pomery príiš sofistikované ? .
Druhe Rumunsko? Chcete tiez kupit desat ULFov, ako Oradea? Pani, co sa tyka Rumunska a verejnej dopravy, tak vsetky visegradske krajiny su vyrazne pozadu. Sto Desir na CFR, 500 Citar v Bukuresti so zmluvou na dalsich 500, zatial 100 trolejbusov Irisbus Citelis v Bukuresti a 25 v Cluji... Kde sa my hrabeme!
Knihu mám, inak som ju behom vianoc videl v antikvariáte pri vykopávkach.
Ale pozor, v knihe je velmi vela nepresností, nesprávne popísaných fotografií, plagiátorské texty prevzaté ešte zo starších publikácií, knihu nemožno brať ako overenú faktografiu.
Sú tam poprvý raz zverejnené niektoré doposial neznáme fotografie, tým má tá kniha cenu a može slúžiť k základnému oboznámeniu s históriou mhd v ke , v čitatelovi vzbudiť záujem o tento obor .
No, mne stropne vykurovanie, aj ked chapem, ze ide od odpornikov, prilis logicke nepripada. Teply vzduch totiz neklesa dole, ale drzi sa hore. Naco je dobre mat hlavu v teple a zbytok tela v chlade?
Suhlasim A pre pouzitie linky musia mat cestujuci okrem cestovneho listka aj preukaz poistenca a odporucaci listok od svojho vseobecneho lekara, ze skutocne potrebuju ist do nemocnice na vysetrenie Kto tam ide len pracovat, alebo nebodaj len na navstevu pribuzneho, ten si moze aj prestupit
No ked T5C5 tak 2,5m , lebo keby 2,2 tak by T5C2, že.
Schvalovanie,... prečítaj si o pár článkov nazad čo tu jazdí a ako..... vypnutý reverz, 90km/h.
Ty myslíš, že to dopadne inak, ak budú chcieť zachrániť ed ? To bude lunapark, druhé Rumunsko!
T5C5 nemaju sirku 2,2 m? To by medzi hranou ostrovceka zastavky a schodami vznikla o 15 cm vacsia medzera ako dnes. Myslite, ze by schvalenie noveho typu parametrov T5 bolo prechodne?
A načo v KE by boli obojsmerné T6 ??? Ja som v tom voze bol, ked ešte bol na skúškach v Prahe, je to tam malé, tie kabiny a dvere požerú vela miesta.
(Jedine tak Havličkova – Čermel, pokial by niekto v nejakom scifi seriáli o doprave obnovil trať)
Ale ved zobojsmerniť t6 by potom vedeli snáď aj na dielni.
A ked už sme pri tej scifi, tak zanedlho budú v KE chýbať pojazdné vozy, a v Budapešti sa budú zbavovať T5C5.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
A všeobecne - neryčal by som tak nadšením, ono CFR nie sú len Dezyrá a rekovozy na IC ale aj rozpadnuté motoráky a MHD tiež nie sú len vymenované prevádzky. Ostatne, tie úžesné Citelisotrolejbusy v Kluži cez tie rčumunské armatúry asi moc nezrýchlia.