Tí starostovia obcí nazývaných mestskými časťami majú pomaly väčšie požiadavky ako MESTSKÉ časti. Chcú častejšie spoje a aby ešte chodili krížom cez celú dedinu ale podniku neponúknu absolútne nič. Nie sú schopní ani len opraviť cestu pre autobusy, vybudovať otočku a sociálne zázemie pre vodičov. Nepripúšťajú žiadne zmeny!!!
Preto by som im ponúkol tretiu alternatívu linkového vedenia:
-zachovať súčasný stav ale treba redukovať kilometre :
zrušíme zrýchlené spoje alebo predĺžime interval???
prípadne valalským vezmeme po jednom spoji???
alebo
-v súčasnosti DP má nedostatok pojazdných busov a vodičov:
čiže takých 5 služieb busových + 2 trolejové sa každý deň náhodne nevypravia a cestujúci dúfajte, že to nie je tá vaša
Preto by som im ponúkol tretiu alternatívu linkového vedenia:
-zachovať súčasný stav ale treba redukovať kilometre :
zrušíme zrýchlené spoje alebo predĺžime interval???
prípadne valalským vezmeme po jednom spoji???
alebo
-v súčasnosti DP má nedostatok pojazdných busov a vodičov:
čiže takých 5 služieb busových + 2 trolejové sa každý deň náhodne nevypravia a cestujúci dúfajte, že to nie je tá vaša
TA
Re #29767 COMFORT : ak L 13 " je rychly spoj ktory spaja Krasnu n/H+Jazero s autobusovou/zeleznicnou stanicou a NMM ", tak potom pomalé linky v KE ani nemáme. ?