Reakcia na: Peter55 #29657:
Ja ako cestujúci hodnotím dpmk ako celok, nemám chuť zisťovať kto ten bordel sposobil. Je to komplexný bordel.
To ,že na to tam hore potom ***ú, len potvrdzuje ich pravidlo, „že počase každá kritika ustane a máme zase chvílu pokoj“.
Technicky a tarifne je to nefunkčný systém, zbabraný ako celé DPMK.
Vozidlo, ktoré nie je schopné správneho tarifného odbavenia cestujúcich by malo byť okamžite stiahnuté z prevádzky. Aspon tak je to v Prahe. Ved tam može dojsť k nepravostiam ako som spomínal pri prestupoch. V slabom osvetlení u mnohých autobusov to ani nejde skontrolovať!
DPMK tým vlastne VEDOME PODVÁDZA cestujúcich. Škody sposobené závadami a nesprávnou tarifikáciou by sa mali riešiť podaním hromadnej žaloby na DPMK, mali by sa k tomu masovo iniciovať ludia cez mediálne prostriedky, letáky, ankety atd.
A ked už emtest v danom vozidle nefunguje správne a vozidlo nie je čím nahradiť, tak by sa systém mal vypnúť, upozorniť cestujúcich na závadu a voziť zadarmo! To myslím celkom vážne , ono sa to tak inde rieši.
Isidor
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=10.1.2008/82896O
"so stovkami miliónov sa počíta pri dopravných projektoch..." - samozrejme ani slovo o mhd