Reakcia na: I2i50 #29656:
Tomu „nemá pamäť na dopyt“ som celkom nerozumel. To akože tl.dopytu –otv.dverí je funkčné až ked na zastávke vodič nastaví svoj ovladač do polohy dopyt ???
Ja som mal dvakrát túto skúsenosť cca pred 10 dňami na električkách T6, teda klasické reléové (čkd) riešenie. ...ale zrejme pozmenené, ak povoluje zásah vodiča. Moja hypotéza je tá, že vodič má v kontrolke na palubnej doske silnú žiarovku, ktorej svetlo ho hlavne večer ruší, preto to vypína-resetuje. To sa dá tiež inak vyriešiť.
A ešte čosi. Je velmi doležité, aby systém funkcie dopytu a jeho signalizácie bol JEDNOTNÝ vo všetkých vozoch a trakciách. A tiež neviem prečo zvolili v T6 žlté kontrolky !? Vadí to, lebo majú byť ZELENÉ, a to preto, že napr. červené sa používajú na núdzové zastavenie a biele, žlté , (modré) vnútri vozu pre požiadavok invalida (plošina alebo zdlhavejší výstup), výstup s kočiarikom. Zelená krytka na tlačítka ZPA typT6 stojí cca 2Sk majú jej dostatok všetci distributori el-materiálu.
:
mafo
ak cestujes na 30min listok bez prestupu, a tvoja cesta od startovacej do cielovej zastavky ma trvat povedzme 28min, a dorazis tam vdaka meskaniu az o 32min, CL je platny, pretoze sa bere do uvahy planovany cas jazdy podla CP
horsie to uz je s prestupmi. tam je to co sa tyka meskani horsie dokazovanie
ak dobre chapem systemu BCK (mam 'mesacnik', tj nepouzivam e-penazenku), tak pri prestupe si do zaplatenej jazdnej doby neratam cakanie na pripoj