Už keď tak píšeme o tých žltých búdkach. Práve teraz cez sviatky, som mal možnosť prvý krát si odskúšať označovanie lístka. Je to bieda, z asi 8 ciest čo som absolvoval s lístkom asi raz sa mi podarilo na prvý krát označiť. Buď som mal šťastie na zle búdky, alebo mám krivé palce...
A ešte mi vŕta v hlave ako sa cestuje s lístkom ak budem prestupovať. Na stránke dpmk, to neviem nájsť.
- pri prestupe treba znova označiť lístok?
- môžem na lístok prestúpiť viac krát?
- ak treba označiť lístok pri prestupe, na ktorú stranu treba označiť? štandardnú? neoznačí mi to na tie isté čísla a potom to bude nečitateľné a tým pádom znehodnotené?
- ak použijem lístok ale neprecestujem celú cestu (povedzme len 15 minút), za akú dobu ho už nemôžem použiť?
A ešte mi vŕta v hlave ako sa cestuje s lístkom ak budem prestupovať. Na stránke dpmk, to neviem nájsť.
- pri prestupe treba znova označiť lístok?
- môžem na lístok prestúpiť viac krát?
- ak treba označiť lístok pri prestupe, na ktorú stranu treba označiť? štandardnú? neoznačí mi to na tie isté čísla a potom to bude nečitateľné a tým pádom znehodnotené?
- ak použijem lístok ale neprecestujem celú cestu (povedzme len 15 minút), za akú dobu ho už nemôžem použiť?
nebrechal by som keby si bol 10 rokov zo školy...? ? 
KVKV
Emtest a tarifné pásma.
Ty asi neužívaš denne košickú mhd.
Tieto javy s emtestom sú bežné, často videné, aj mnou pri poslednej návšteve Košíc.
DPMK v takých prípadoch používa rokmi prepracovanú a zdokonalenú metódu:
AK VZNIKNE KRITIKA NEJAKÉHO NEDOSTATKU , JE TREBA VYDRŽAŤ URČITÚ DOBU, IGNOROVAŤ TO, A KRITIKA POSTUPNE SLABNE AŽ ÚPLNE PRESTANE. Ludia si zvyknú. Funguje to!
A teda nasledovne, ak nie je kritika, znamená to, že ludia sú spokojní a už nie je čo riešiť.
Moj zážitok bol ten, že v cca 19:30 bol na zariadení i na displeji u vodiča čas 00:26. Viem si predstaviť čo nastane ak niekto s takto označeným lístkom prestúpi a stretne milého revízora. ...
A vodičovi je to jednóóó...
K dopytu:
Niektorí vodiči si vytvorili svoje vlastné pravidlá. Pokial cestujúci stlačí tlačítko za jazdy, tak to „vyresetujú“. Musí znovu až v zastávke, ked voz stojí. Bolo to na voze T6, klasika.
Neviem ako je to možné, ako to „technická inteligancia dpmk“ riešila, lebo správne by sa signál dopytu nemal dať za jazdy zrušiť. Riešil som kedysi tieto veci pre viac českých miest aj pre Blavu, tam to šlo zrušiť jedine otvorením dverí.