Ale ved Amikom sa tak nadava, ked sa hovori o autach. Zvycajne 4x hrubsie plechy ako akekolvek ine auta, 4x vacsia spotreba a koho to tam trapi . Myslim si, ze ci je to 6 alebo 15 ton, nema az taky vyznam pokial to jazdi normalne po zemi, pri mostoch to zacina robit trochu neplechu, ale pokial su to sucasne mosty, tak ani s tym problem nie je, uz vobec nie vo vyspelej Europe.
Asi že prišla kríza a potom vojna? Neviem, tak si tipujem, všade sa len píše, že na relaizáciu nedošlo. 6 ton na 5-vozovú súpravu je dľa mňa ako keď do mora napľuješ. Ono sa rusákom nadáva do ingotov ale myslím si (neviem, ale kvalifikovane odhadujem), že taký mníchovský voz metra o moc ľahší nebude. Nejaká parížska či londýnska hračka s malým profilom sa s tým moc porovnávať nedá.
Najviac sa mi v tomto fóre páčia výmeny názorov... a hlavne, keď prevládajú hlášky typu "...Jake sce sicke mudre. Preco mam ja prestupovat, nech prestupuje druhy....." alebo "... netaky si mudry...".
Dá sa na tom dobre pobaviť ?
len pre zaujímavosť rozdiel nadmorskej výške medzi stanicami N. Holešovice a Ládví je 112m (!), pri stúpaní 39,5 promile na 2,5km. Takže teoreticky ak by bola IP Pavlova hlbšie, dalo by sa to zvládnuť, samozrejme je to však scifi.
"Dopravný podnik mesta Košice chystá výrazné zmeny v trasovaní liniek mestskej hromadnej dopravy – rozhodne najväčšie a najrozsiahlejšie za posledných dvadsať rokov. Zmeny sa dotknú najmä autobusovej dopravy v meste – zo súčasných 48 autobusových spojov chce DPMK zrušiť až sedem liniek"
"A ešte jedna „skvelá“ novinka z dielne DPMK. Vedenie dopravného podniku navrhuje, aby v rámci doplnkového predaja jednorazových cestovných lístkov u vodičov MHD „fungoval“ od nového roka už len jeden typ cestovného lístka, a to (a teraz pozor) za cenu 30 korún, čo predstavuje zvýšenie o šokujúcich 50 percent! (..) Proti je predseda Rady starostov Daniel Rusnák (Sídlisko KVP), ktorý navrhuje jednorazový lístok v hodnote 20 Sk. Definitívne by malo o tom rozhodnúť štvrtkové rokovanie Mestského zastupiteľstva (13. decembra 2007)."
A podľa mňa to metro nie je okľuou kade viesť, okrem toho by sa akosi strati zmysel najrýchlejšieho spojenia centra s Jižním Městem.
Poďme spolu počítať a uvažovať:
1) Maximálne dovolené klesanie/stúpanie v metre je 40 promile, čiže práve 40 metrov na jeden kilometer. Tým pádom trasu o dlžke nejakých 400 metrov predĺžiš na 2,4 kilometra, pričom pravdepodobne ešte vypustíš obsluhu stanice Vyšehrad, čiže budeš musieť dopravnú obsluhu tejto oblasti riešiť iným spôsobom. Nehovoriac o tom, že neviem, ako chceš razením prekonať to klesanie a stúpanie? Alebo chceš zase masívne búrať?
2) Magistrála existuje, čiže je daná a nemá zmysel sa zaoberať myšlienkami, čo by keby tam nebola. Kade tedy napojíš magistrálu na Pankrác? Poženieš tie tisíce áut Nuselským údolím?
ja som videl,len ako je napisane na cnsd.cz ze NEUVERITELNE!.ja si myslim ze na kazdy SU 3511-3520 to raz dojde.Teraz maju mozno stastie,pretoze sa to stalo v DPMK,a nie v uliciach s cestujucimi.Takze sa to lahko zahladi a nikto sa o tom nedozvie ?
co je na tom neuveritelne, ze zhorel 3515??? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
350.014-7
Dá sa na tom dobre pobaviť ?