Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Stevqo #28816:
Obávam sa, že to sú zase zážitky tzv. odborníkov. Americké auto nie je ťažšie, než porovnateľne veľké aurópske auto. Američania sú vysadení na jednoduchú, priam primitívnu a spoľahlivú techniku a megalomanské rozmery všetkého. Takisto je absolútny blud o 4 x väčšej spotrebe. Naopak, ich koncepcia (automatické prevodovky, veľkoobjemové motory s nízkou kompresiou a plochou krivkou krútiaceho momentu) je ideálna pre amerikánske podmienky (v meste popoťahovanie v nepretržitých kolónach, mimo mesto dlhodobá jazda ustálenou rýchlosťou 88 alebo 106 km/h 🙂 .
Horel už tretí autobus, škoda za milión
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.12.2007/76315K
"Vyzerá to tak, že išlo o technickú chybu na elektrine vozidla."
Reakcia na: TA #28819:
oprava :
...Teda pri 5 vozoch...
Reakcia na: S499.1023 #28815:
to je rozdiel hmotnosti 1 vozu, nie celej súpravy. Vychádzal som z údajov na metroweb.cz. Teda pri vozoch je to akoby 1 voz naviac. No ani to však možno nie je také zlé. ?
Reakcia na: redburger #28817:

jáááááj, jasnéééé ? ?
Reakcia na: grofmathias #28796:
no ale vies, ze on vsade bol a vsetko vie.
Reakcia na: S499.1023 #28815:
Ale ved Amikom sa tak nadava, ked sa hovori o autach. Zvycajne 4x hrubsie plechy ako akekolvek ine auta, 4x vacsia spotreba a koho to tam trapi 😃. Myslim si, ze ci je to 6 alebo 15 ton, nema az taky vyznam pokial to jazdi normalne po zemi, pri mostoch to zacina robit trochu neplechu, ale pokial su to sucasne mosty, tak ani s tym problem nie je, uz vobec nie vo vyspelej Europe.
Reakcia na: TA #28810:
Asi že prišla kríza a potom vojna? Neviem, tak si tipujem, všade sa len píše, že na relaizáciu nedošlo. 6 ton na 5-vozovú súpravu je dľa mňa ako keď do mora napľuješ. Ono sa rusákom nadáva do ingotov ale myslím si (neviem, ale kvalifikovane odhadujem), že taký mníchovský voz metra o moc ľahší nebude. Nejaká parížska či londýnska hračka s malým profilom sa s tým moc porovnávať nedá.
Reakcia na: cybernetic #28807:
No.. kedze je zeleny, tak este asi nedozrel na nase cesty a radsej zhorel.. Asi mozeme cakat dalsie vzblknutia ?
Reakcia na: 350.014-7 #28811:
? Ja som sa dnes pobavil ked som čítal K-report ( Presnejšie "Autobusy Tedom " ) ? ?
Najviac sa mi v tomto fóre páčia výmeny názorov... a hlavne, keď prevládajú hlášky typu "...Jake sce sicke mudre. Preco mam ja prestupovat, nech prestupuje druhy....." alebo "... netaky si mudry...".
Dá sa na tom dobre pobaviť ?
Reakcia na: S499.1023 #28788:
prečo ho vtedy napokon nepostavili?

No M1 má o cca 6 ton menej ako ruská výroba. Je to málo či veľa?
Reakcia na: cybernetic #28807:
Ja viem prečo, poľaci to zapoja "len aby bolo" a potom, že to skratuje ?
Reakcia na: Isidor #28805:
Zatiaľ to v programe na 13.12 nefiguruje, ale je tam jedna petícia za zastavenie kriminality a vandalizmu /tiež zoberú na vedomie. ?/
by ma zaujimalo,kto je tu cez okultne vedy
Furt zhori ten zeleny potkan a nikto nevie preco.
Reakcia na: S499.1023 #28803:
len pre zaujímavosť rozdiel nadmorskej výške medzi stanicami N. Holešovice a Ládví je 112m (!), pri stúpaní 39,5 promile na 2,5km. Takže teoreticky ak by bola IP Pavlova hlbšie, dalo by sa to zvládnuť, samozrejme je to však scifi.
Revolučné zmeny v MHD: Budeme si musieť zvykať na nové linky a veľa prestupovať.

http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=13319

"Dopravný podnik mesta Košice chystá výrazné zmeny v trasovaní liniek mestskej hromadnej dopravy – rozhodne najväčšie a najrozsiahlejšie za posledných dvadsať rokov. Zmeny sa dotknú najmä autobusovej dopravy v meste – zo súčasných 48 autobusových spojov chce DPMK zrušiť až sedem liniek"

"A ešte jedna „skvelá“ novinka z dielne DPMK. Vedenie dopravného podniku navrhuje, aby v rámci doplnkového predaja jednorazových cestovných lístkov u vodičov MHD „fungoval“ od nového roka už len jeden typ cestovného lístka, a to (a teraz pozor) za cenu 30 korún, čo predstavuje zvýšenie o šokujúcich 50 percent! (..) Proti je predseda Rady starostov Daniel Rusnák (Sídlisko KVP), ktorý navrhuje jednorazový lístok v hodnote 20 Sk. Definitívne by malo o tom rozhodnúť štvrtkové rokovanie Mestského zastupiteľstva (13. decembra 2007)."
Reakcia na: Stevqo #28797:
Po stránke konkrétneho vzhľadu samozrejme nie. Ale po stránke konštrukcie a trasovania hej.
Reakcia na: grofmathias #28795:
A podľa mňa to metro nie je okľuou kade viesť, okrem toho by sa akosi strati zmysel najrýchlejšieho spojenia centra s Jižním Městem.
Poďme spolu počítať a uvažovať:
1) Maximálne dovolené klesanie/stúpanie v metre je 40 promile, čiže práve 40 metrov na jeden kilometer. Tým pádom trasu o dlžke nejakých 400 metrov predĺžiš na 2,4 kilometra, pričom pravdepodobne ešte vypustíš obsluhu stanice Vyšehrad, čiže budeš musieť dopravnú obsluhu tejto oblasti riešiť iným spôsobom. Nehovoriac o tom, že neviem, ako chceš razením prekonať to klesanie a stúpanie? Alebo chceš zase masívne búrať?
2) Magistrála existuje, čiže je daná a nemá zmysel sa zaoberať myšlienkami, čo by keby tam nebola. Kade tedy napojíš magistrálu na Pankrác? Poženieš tie tisíce áut Nuselským údolím?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.