Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: rl #2831:

Ohľadne prevzatých fotografií nemáš byť čo nahnevaný a vykopávať tu vojnovú sekeru. Autorské práva nie sú naším výmyslom, ale sú stanovené zákonom.

Čo sa týka mojích fotografií, môžu byť voľne šíriteľné, dokonca netrvám ani na tom, aby sa neobjavovali na rôznych serveroch duplicitne, akurát autorstvo by malo byť samozrejmosťou.

Ešte k Tvojej stránke, na linku http://www.kosice-mhd.wz.cz/t3su.htm máš dosť vážne chyby:

"Tieto električky (T3, pozn. prispievateľa) dodávané v rokoch 1963 - 1991 boli klasickom krémovobielo - červenom nátere. Neskôr sa začali premaľovávať na bielo (350 - 351) na svetlomodro (344+CVR). V roku 2000 bola upravená T3 SU č. 349 na T3 MOD."

-električky typu T3 boli dodávané v rokoch 1963-1989 (nie 1991);
-presnejšia definícia náteru je červeno-krémová (opačne to može pôsobiť, že vozidlá boli s krémovým podokenným pásom);
-neskôr sa nezačali premaľovávať na bielo a svetlomodro, ono to boli/sú nátery celovozidlových reklám (CVR), nie štandardný náter DPMK (čo treba rozlišovať), tie sú v súčasnosti štandardná červeno-krémová, bielo-zeleno-modrá a existujú aj dva exempláre s modro-žltou kombináciou (T3SUCS #374 a T3MOD #359);
-v roku 2000 bola upravená T3SUCS (nie T3SU) ev.č. 359 (nie 349);
-pri nákresoch vozidiel máš ďalšie chyby - ČKD T3SUCS (nie T3 SU), T3MOD ev.č. 359 (nie 349), ČKD KT8D5 (nie KT3 D8), no a napokon, T3MOD už aktuálne jazdí na všetkých linkách (t.j. už nie len na linke -preklep "likne"- č. 2).

Čo sa týka typu T3SU (export do ZSSR), z tejto exportnej dodávky sa do KE dostali len 3 exempláre (261/II-v súčasnosti školské vozidlo #100/II, 298/II-v súčasnosti meracie vozidlo #101/II a 229/III-v súčasnosti brúsiace vozidlo ev.č. 112-predtým 102/II). Všetko ostatné od #336 sú do jedného T3SUCS (spoločný export ČSSR/ZSSR). Toľko k električkám, autobusy a trolejbusy som z časových dôvodov nekontroloval, lebo tu už neovládam informácie narýchlo z hlavy. Dúfam, že tento príspevok nevezmeš ako nejaké zatracovanie Tvojho diela, ale že si tieto informácie napr. z iných zdrojov overíš a poopravuješ ich.
Reakcia na: Sarko #2864:
To, či sa Maťo pomýlil alebo nie, musí už napísať on sám. Osobne však nevidím problém ani v tom, aby nejaké Ik280.10 dostali po GO náter bordový. Ale lepšie bude keď Maťo napíše...
KE mali aj 4083, 4084 ? ? ?
Reakcia na: Vladimír #2858:

Možno sa Maťo pomýlil a chcel povedať, že dojazdili v klasickom (t.j. pôvodnom) modrom nátere. T.j. 2-dverové Ikarusy boli dodávané zásadne modré, niektoré dostali dodatočne červeno-krémový náter a výnimočne niektorý späť pôvodný modrý, ako si sám spomínal v príspevku #2840.

Detto to platí o 4-dverových, dodávané boli zásadne bordové, niektoré dostali červeno-krémový náter a možno nejaký ojedinelý exemplár získal neskôr opäť bordový náter.
Cize, ak tomu dobre chápem:

Vsetky prisli z modrym naterom. Potom sa premaľovávali na červeno-biele (niektoré tak dojazdili). Niektoré sa opäť premaľovali na modre, aké sú dnes.
UZ MI SIBE Z TYCH FARIEB. IDEM SI LAHNUT, LEBO UZ MAM V HLAVE S TOHO MIŠ-MAŠ
DOBRE JA SOM UROBIL CHYBU ?
No sak dojazdili. Cize aj prisli v bordovom
Reakcia na: rl #2857:
Ak narážaš na prvú vetu, povšimni si slovko "dojazdili". A dojazdiť nemuseli s takým náterom, s akým prišli 😉
MOMENTIK

Prispevok od "Maťo":

Autor: Maťo 5.3.2004 18.00 #2834 Re:

......................

A dvojdverové? 4103-4109 a 4114 dojazdili v klasickom bordovom náteru, 4110-4113 (asi po GO), 4115-4125 (po GO) a 4127 (po GO) v červeno-krémovom. Posledný bol 4125, po 4124, od 7/92. 4119, 4124, 4125, 4126 a 4127 boli určite pred GO aj modré, takže asi pôvodný náter. 4128-4133 od výroby boli určite modré.
Tak, asi uz koncim. Keby si nieco nasiel o #5401/I (NIE JE TO NOVOPLAN) KAROSA ŠD-11, 55xx , 50xx , 51xx maju byt teiz karosy. A jedno stych 50xx mal byt aj JELCZ. NAPIS MI NA e-mail.


? ? ?
Reakcia na: rl #2852:
Ale na základe čoho vôbec pripúšťaš možnosť, že všetky Ikarusy boli pred rokom 1980 červené, resp. bordové?

V tých príspevkoch dole sa jasne píše, že bordové boli ŠTVORDVEROVÉ Ikarusy. O dvojdverákoch sa píše ako o pôvodne modrých. Prečítaj si to ešte raz!
A ozaj. sak su to MAĎARSKE AUTOBUSY ? ? ?
Ved vravim ze to nieje na 100%. A zopar prispevkov dolu je napisane ze niektore z prvych boli cervené alebo borove (take nieco - proste ako IK280.08)
Reakcia na: rl #2849:
A na základe čoho súdiš, že predtým prichádzali červené?
A prvý IKARUS 280.10 bol dodaný v roku 1975
4116 bol dovezeny ako modry. v roku 1980 boli dodané 4111-4118 tak som usudil, ze do roku 1980 boli dodavane ako cervene. Nemam to este na 100% dolozene ale snazim sa.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.