Reakcia na: grofmathias #28375:
ano - na pretazene linky davaju zalohu male karosy... napr. dnes 27 dochod z THC-MiU 7:49 - 5230. A coraz castejsie si vsimam vysokokvalitne polske Samochody oskieraczie na linkach ako 27 a 34 v popoludnajsej spicke. ? A to nove LV... na zaplakanie...
L16 - maly autobus a este k tomu jedina linka na Podhradovu??? ?
L27 stredny autobus (=SU15) - teda vdaka vysokej kvalite tychto "autobusov" pojde kazdy druhy spoj...
A este som nepochopil linku 30. Optima - Peres - Lorincik - Optima... uz vidim dochodcov ako budu prestupovat do mesta... ?
Jedine co sa mi paci na novom LV su zmeny nazvov zatavok - napr. THC - Posta 13. ?
grofmathias
L14 - Ale pri ceste si bud prestupia alebo pojdu dookola cez sidlisko..
- L14 by šla po Americkej triede, teda dolnou cestou, a obyvatelia dediny by nemali problém s prestupom na iných uzloch.
L16+19 - Prestupny bod Dneperska + o 3 zastavky dalej prestupny bod Vazecka... Chudaci ludia z Krasnej. Ale uznavam, ze bez subehov s ED to asi inak nejde
.... úprimne, šiel by si tie tri zastávky, čo sú natiahnuté na dva kilometre, peši? Z Krasnej by cestujúci v pohode cez prestup Dneperská došli takmer kamkoľvek v meste.
L25 - ked uz cez kruhac, tak uz potom umoznit prestup pri SOUD na mestske linky.
- pri Optime je možnosť prestupu na L15, ktorá má tu konečnú, na VŠA prestup na 30,31,34, pri OC Cassovia ešte 27,10
L30 - rano v spicke moze zaujimavo zamiesat s cestovanim studentov do skol na Alejovej. Mozno by stalo za uvahu.
- keď si to tak teraz uvedomujem, KVP by obslúžila L34 a teda po SOU Dopravné by L31 ani nebolo treba ?, L30 je celkom fajn spoj