Dnes som si všimol na 424-ke, že má zrkadlo dorazené až pred čelné sklo. To tam začali dávať originál Bahozy, alebo vymysleli nový spôsob ako tak pchať tie zrkadla aby sa dali stiahnuť?
Ono tu chodia aj ľudia, ktorí nevedia, čo to je "pantograf" alebo len "zberač". Konkrétne jednej osôbke som sľúbil, že aspoň v mojich príspevkoch sa budem snažiť písať zrozumiteľnejšie. Verím, že mi túto ohľaduplnosť odpustíš...
re sarko, zberac: juj, vela mudre, prudovy zberac... to je vyraz z nejakeho predpisu, vsak? a kolkoze ma taka anakonda kt8d5 zberacov? zajtra by som rad odpoved. vdakujem ti vopred.
Električková doprava: Z- r.v. medzi 1890-1900, nákladný vagón nezisteného výrobcu, pred renováciou 1 (ex #M1)- r.v. 1913, výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka v renovovanom stave po roku 1952 2 (ex #M2)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení) 3 (ex #M3)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, prevedenie ako pracovné vozidlo s tlačným snehovým pluhom #3 (t.j. 3+3) 1 (ex ev.č. neznáme)- r.v. 1914, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, osobná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení, t.č. v Technickom múzeu v Brne v rekonštruovanom stave z roku 1951, v akom premávala v Miškolci) 10 (ex Praha)- r.v. 1920, výr. Ringhofferovy závody, a. s. Smíchov, osobná električka, čiastočne renovovaná do stavu z roku 1963, po odkúpení z DP Praha 21 (ex Praha)- r.v. 1908, výr. František Ringhoffer, Smíchov, osobná električka, v renovácii do pôvodného stavu 203 (typ T1)- r.v. 1957, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1967 212 (typ T2, ex Ostrava #619)- r.v. 1960, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1960 100 (typ T3SU, ex. #261/II)- r.v. 1970, výr. ČKD Praha o. p., závod Tatra Smíchov, pred renováciou, v súčasnosti ešte ako školské vozidlo
Spolu: 10 vozidiel
Autobusová doprava: žiadne historické vozidlo
Trolejbusová doprava: žiadne historické vozidlo
No tak to by ten vodič, čo nezastavil na OC Hornaád veľmi zle dopadol, keby to urobil mne. Je to moja zastávka a naši a-busáci majú vo všeobecnosti tendenciu túto zastávku ignorovať, na 100% tak robia RA-čky a nočáky. Na RA nemám vplyv, keď ale cestujem 101-tkou, tak predtým ako sa brutálne rozbehne od OC Laborec hneď mu dávam znamenie "tlačidlom na madle". Len raz to jeden vodič nepochopil ako mal a dostal hubovú polievku odomňa ? a aj od svojej šéfky, p. Nagyovej, ktorá na ďalší deň musela strpieť môj literárny prednes v telefóne ?
Dnes je ďalší "pestrý" deň v električkovej doprave:
Okolo 8:00 na KT8 #530 spadol na kruhovom objazde zberač prúdu a nezávisle od tejto udalosti od 9:00 vypadla komplet meniareň prúdu "C", takže úseky Žel. stanica - NO - Zimný štadión a NO - OC Astória vypadli cca na 1 hodinu. Prevádzka bola obnovená až približne okolo 10:00. Ak ma smenový výpravca nevyženie, prinesiem bližšie info.
Nie, u nas sa autobusom cestuje, nie pripaluje Zachvatenie vozidla ohnom je mozno vidiet v BA a v KE a vsade tam, kde maju zhovadilost zvanu plynovy autobus. Ale vidim, ze v KE sa ohne neobmedzuju na plynove autobusy, ale chytaju aj elektricku trakciu... ?
Za posledných 15 rokov si spomínam akurát na prípad jedného Tambusu. Neskôr bolo preukázané, že sa jednalo o konštrukčnú vadu.
Každopádne sa určite cítim bezpečnejšie v prešovskom ako košickom autobuse.
Ohladom tej 537, uz davnejsie som ju nevidel jazdit. Vrany krakali, ze je na VP a potom ma ist do Krnova. Teraz citam ze je na SP. Teda do Krnova sa vobec nechysta?
K podobnemu problemu ohladom semaforu sa vyjadrim i ja. Uz davnejsie strasi pri zastavke Rovnikova semafor pre automobily, ale neplni ziadnu funkciu odkedy HM Jednota krachla, iba blika oranzova. Mohli ho radsej spratat a dat inam.
Ad 629:
Neviem presne, ako bude vyzerať CVR na tomto vozidle, včera som ho videl len narýchlo cez zašpinené okno. Čelo je, ako som písal, celé sýto-červené, pripomína mi to reklamu na Coca-colu. Uvidíme...
Áno, je to preklep, na km je odstavená 338.
Re #2764 Nodes: Vo výpravnej hale sú odstavené (podľa poradia) T3SUCS bez ev. č., 339, 345, 341, 338 a 360 a pri historických vozidlách je myslím 358 (spolu s 336, ktorú som nespomínal, tá je tiež vyradená, ale slúži ako sklad na ND pre historičáky). Na "koľaji smrti" sú odstavené (podľa poradia) 365, 346, 354, 10, 12, 331, 342, 343 a 234 a zvyšok (344+340 a 366) sú myslím na 1. koľaji hneď vedľa výpravnej haly.
Kde sa nachadzaju tie vyradene existujuce? Lebo na tej odstavnej kolaji ich je len zopar. 629: Takze cela ostala v cervenej farbe?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bigmac