Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No neviem, neviem, ale ako čítam článok v korzári ohladne čipových kariet, tak sa to silne podobá na žilinský systém, čo jazda to ďaľšie prachy.
Dnes som si všimol na 424-ke, že má zrkadlo dorazené až pred čelné sklo. To tam začali dávať originál Bahozy, alebo vymysleli nový spôsob ako tak pchať tie zrkadla aby sa dali stiahnuť?
Reakcia na: bigmac #2779:
Ono tu chodia aj ľudia, ktorí nevedia, čo to je "pantograf" alebo len "zberač". Konkrétne jednej osôbke som sľúbil, že aspoň v mojich príspevkoch sa budem snažiť písať zrozumiteľnejšie. Verím, že mi túto ohľaduplnosť odpustíš...
Reakcia na: bigmac #2779:
A co by si radsej, 'pantograf'? 😉 Obojsmerne KT8 maju (pokial viem) zasadne dva 'zberace'...;)
re sarko, zberac: juj, vela mudre, prudovy zberac... to je vyraz z nejakeho predpisu, vsak? a kolkoze ma taka anakonda kt8d5 zberacov? zajtra by som rad odpoved. vdakujem ti vopred.
Reakcia na: rl #2776:

Električková doprava:
Z- r.v. medzi 1890-1900, nákladný vagón nezisteného výrobcu, pred renováciou
1 (ex #M1)- r.v. 1913, výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka v renovovanom stave po roku 1952
2 (ex #M2)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení)
3 (ex #M3)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, prevedenie ako pracovné vozidlo s tlačným snehovým pluhom #3 (t.j. 3+3)
1 (ex ev.č. neznáme)- r.v. 1914, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, osobná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení, t.č. v Technickom múzeu v Brne v rekonštruovanom stave z roku 1951, v akom premávala v Miškolci)
10 (ex Praha)- r.v. 1920, výr. Ringhofferovy závody, a. s. Smíchov, osobná električka, čiastočne renovovaná do stavu z roku 1963, po odkúpení z DP Praha
21 (ex Praha)- r.v. 1908, výr. František Ringhoffer, Smíchov, osobná električka, v renovácii do pôvodného stavu
203 (typ T1)- r.v. 1957, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1967
212 (typ T2, ex Ostrava #619)- r.v. 1960, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1960
100 (typ T3SU, ex. #261/II)- r.v. 1970, výr. ČKD Praha o. p., závod Tatra Smíchov, pred renováciou, v súčasnosti ešte ako školské vozidlo

Spolu: 10 vozidiel

Autobusová doprava: žiadne historické vozidlo
Trolejbusová doprava: žiadne historické vozidlo
Reakcia na: Peter #2767:


No tak to by ten vodič, čo nezastavil na OC Hornaád veľmi zle dopadol, keby to urobil mne. Je to moja zastávka a naši a-busáci majú vo všeobecnosti tendenciu túto zastávku ignorovať, na 100% tak robia RA-čky a nočáky. Na RA nemám vplyv, keď ale cestujem 101-tkou, tak predtým ako sa brutálne rozbehne od OC Laborec hneď mu dávam znamenie "tlačidlom na madle". Len raz to jeden vodič nepochopil ako mal a dostal hubovú polievku odomňa ? a aj od svojej šéfky, p. Nagyovej, ktorá na ďalší deň musela strpieť môj literárny prednes v telefóne ?
Poraďte !!!

Chcel by som vedieť názvy a ev.č. historických vozidiel. Mám excelovský súbor, v ktorom mám všetky vozidlá okrem historických.
Dnes je ďalší "pestrý" deň v električkovej doprave:

Okolo 8:00 na KT8 #530 spadol na kruhovom objazde zberač prúdu a nezávisle od tejto udalosti od 9:00 vypadla komplet meniareň prúdu "C", takže úseky Žel. stanica - NO - Zimný štadión a NO - OC Astória vypadli cca na 1 hodinu. Prevádzka bola obnovená až približne okolo 10:00. Ak ma smenový výpravca nevyženie, prinesiem bližšie info.
Reakcia na: eMareq #2769:
Nie, u nas sa autobusom cestuje, nie pripaluje 🙂 Zachvatenie vozidla ohnom je mozno vidiet v BA a v KE a vsade tam, kde maju zhovadilost zvanu plynovy autobus. Ale vidim, ze v KE sa ohne neobmedzuju na plynove autobusy, ale chytaju aj elektricku trakciu... 🙂 ?
Reakcia na: Isidor #2772:
🙂 No vidíš, ale aspoň žiješ a si zdravý. To si všetci košickí cestujúci za posledných 15 rokov nemôžu povedať.
Reakcia na: Vladimír #2771:
No ja som sa raz velmi davno u vas viezol v trolejbuse, z ktoreho sa zrazu zacalo 'zaujimavo' dymit...;)
Reakcia na: eMareq #2769:
Za posledných 15 rokov si spomínam akurát na prípad jedného Tambusu. Neskôr bolo preukázané, že sa jednalo o konštrukčnú vadu.
Každopádne sa určite cítim bezpečnejšie v prešovskom ako košickom autobuse.
Reakcia na: Sarko #2762:
Ohladom tej 537, uz davnejsie som ju nevidel jazdit. Vrany krakali, ze je na VP a potom ma ist do Krnova. Teraz citam ze je na SP. Teda do Krnova sa vobec nechysta?
Reakcia na: Vladimír #2751:
V Presove nejaky autobus/trolejbus pocas jazdy nehorel, tj nevznietil sa v nom ohen? 😉 🙂 Ja si pamatam, ked prave dvere v A clanku na 531 zacali horiet 🙂 😉
Reakcia na: Dopravák #2754:
K podobnemu problemu ohladom semaforu sa vyjadrim i ja. Uz davnejsie strasi pri zastavke Rovnikova semafor pre automobily, ale neplni ziadnu funkciu odkedy HM Jednota krachla, iba blika oranzova. Mohli ho radsej spratat a dat inam.
Dnes 3516 na L32 stoji pokazena v strede kopca medzi zastavkou secovska a lingov. Chudaci cestujuci, ak museli is pesi az na furcu.

Dlaej 5228 na L15 nezastavil pri zastavke OC Hornad, hoci viacero ludi chcelo vystupit.Vodic si ani nevsimol tu zastavku a preletel ju.
Ad 629:
Neviem presne, ako bude vyzerať CVR na tomto vozidle, včera som ho videl len narýchlo cez zašpinené okno. Čelo je, ako som písal, celé sýto-červené, pripomína mi to reklamu na Coca-colu. Uvidíme...
Reakcia na: Nodes #2763:
Áno, je to preklep, na km je odstavená 338.
Re #2764 Nodes: Vo výpravnej hale sú odstavené (podľa poradia) T3SUCS bez ev. č., 339, 345, 341, 338 a 360 a pri historických vozidlách je myslím 358 (spolu s 336, ktorú som nespomínal, tá je tiež vyradená, ale slúži ako sklad na ND pre historičáky). Na "koľaji smrti" sú odstavené (podľa poradia) 365, 346, 354, 10, 12, 331, 342, 343 a 234 a zvyšok (344+340 a 366) sú myslím na 1. koľaji hneď vedľa výpravnej haly.
Reakcia na: Sarko #2762:
Kde sa nachadzaju tie vyradene existujuce? Lebo na tej odstavnej kolaji ich je len zopar. 629: Takze cela ostala v cervenej farbe?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.