BM:
KRIZOVATKA KOMENSKEHO-STROJARENSKA je JEDNOZNACNE DVOJPRUDOVA (v kazdom smere 1 jazdny prud a medzi nim je kolajovy pas). Vozovka tu totiz nie je oznacena dopravnym znacenim umoznujucim jazdu vozidiel vedla seba (znacka D50a: jazdne pruhy, resp. vodorovna dopr. znacka V2a: pozdlzna prerusovana ciara). Po okrajoch elektrickoveho pasu su 2 vodorovne pasy, ktore neumoznuju jazdu v priestore elektrickoveho telesa, pricom len nedavno tu vodorovne dopr. znacenie obnovovali.
KRIZOVATKA KOMENSKEHO-STROJARENSKA je JEDNOZNACNE DVOJPRUDOVA (v kazdom smere 1 jazdny prud a medzi nim je kolajovy pas). Vozovka tu totiz nie je oznacena dopravnym znacenim umoznujucim jazdu vozidiel vedla seba (znacka D50a: jazdne pruhy, resp. vodorovna dopr. znacka V2a: pozdlzna prerusovana ciara). Po okrajoch elektrickoveho pasu su 2 vodorovne pasy, ktore neumoznuju jazdu v priestore elektrickoveho telesa, pricom len nedavno tu vodorovne dopr. znacenie obnovovali.
. Nakolko modra a zlta nikdy nevyniknu, modra je velmi tmava, zlta zasa kriklava a ich kombinacia je priam nestastna. Mne osobne sa nepaci modro-zlty nater ani na 359, ani na 374. Ak by sa mala aplikovat tato kombinacia, volil by som bud menej vyrazne pastelove farby, resp. bielo-sedy nater s uzkym modro-zltym pasom.
Ayreon
Aj keď mne sa veľmi páčila rýchla jazda v protismere a vodič s 513-kou išiel naozaj dosť rýchlo