Reakcia na: KVKV #27592:
"Medzi piatou a pol siedmou (cca) bol interval medzi amf a vsž JEDNA MINÚTA v rannej a dve min v odpoludnajšej špičke. To je zhruba 5 až 6 násobok dnešných prepravných výkonov. Takže rezerva tu je."
- Prečo chcete comeback ED stavať na nárazových výkonoch na rýchlodráhe? Odkiaľ na to vezmeme vozidlá? A bude to ekonomické, keď polka električiek si zajazdí ráno a poobede 2 hodinky na rýchlodráhe a zvyšok dňa bude stáť?
"Terasa sA zbierala tak, že plné erky už nezastavovali, za chvílu prišla ďalšia, prázdna. Riadil to dispečer a pri návale oznámil na konečnej vodičovi „ber až od tretej zastávky“ a podobne."
- A pri jednotlivých spojoch budú v CP poznámky: v - väčšinou zastavuje, o - občas zastavuje, z - zriedka zastavuje, p - podľa počasia...?
"Mimochodom odliv tejto skupiny k indiv. doprave by mi vobec nevadil. Vo svete existuje aj ekonomické riešenie vo forme zriadenia parkovísk P+R. Prídem autom napríklad k amfiku, pokračujem ED. "
- Chcem vidieť toho železiarnika, ktorý si sadne do svojho pohodlného auta, aby ho na amfiku odparkoval a presadol do električky. Čo by tým získal? Nič. Stratil by čas aj peniaze (benzín+mesačník).
tbus