Sú dosť označené, nikto im za to nemôže, že su jak blbci a nič nečítajú len sa do všetkého tlačia. A milujem keď stojim na zastávke a keď ide okolo voz do garáže tak tie komentáre "debil do garaže si ide" "ch*maj čo nestal" apod. ☠ ?
Juh - trhovisko? ? Opäť raz " exaktný " názov. Akoby sa to nedalo popísať lepšie a vhodnejšie. Ale síce asi lokálna choroba ( - > Juh - obchodné centrum ).
Keď už riešime extrémnosti, navrhujem prijať opatrenia pre zvýšenie bezpečnosti našich dôchodcov, a to výraznejším označením cvičných trolejbusov. Zažil som, keď nejaká 15TrM ako cvičná jazda prechádzala popri zastávke NO, a jedna energetická dôchodkyňa sa bezhlavo rozbehla za tlačidlom... pričom ten trolejbus naháňala PO CESTE ešte dobrých 10 metrov, s barlou pod pazuchou... božský to výjav... ?
V popisovanom prípade sa predsa na ďalšej zastávke otvoria len 1 dvere, z čoho logicky vyplýva, že vodič dopyt používa.
Jedine žeby dobiehali na trolejbus naraz 4 cestujúci, ku každým dverám jeden, a všetci by to stlačili už po odchode zo zastávky... Viem si to veľmi živo predstaviť... ☺
takže ak to chce urobiť v dobre viere predísť zdržaniu, musí to najskôr ohlásiť na dispečing. Povoľujú sa teda také obkľuky bežne alebo je to len v naozaj výnimočných prípadoch
viem ze je to tvoj detsky sen z pieskoviska ? ? ......myslim ze je to celkom realna situacia, stava sa to, a bol som uz niecoho takeho svedkom.....a ak niekto kontroluje dodrziavanie sluzobneho nariadenia, tak pre porusenie tohto nariadenia nasleduje automaticky postih vodica....
70-timi novymi vozmi myslis 35 dvojiciek (cize cesta cez nejake Vario ako sa robili reko v BA?) alebo 70 viacclankovych vozov a cize kompletna obnova vozidloveho parku?
Kreativnost vo vytvarani krajnych situacii, ozaj. Ale zaver je jednoduchy - NIKTO nepostihuje vodicov za pouzivanie/ nepouzivanie dopytu, takze tych 5 riadkov textu nema zmysel.
V tejto urovni uz nerozhoduje lobing zo strany dopravcu, pretoze jeho statutari su politicki predstavitelia zastupujuci zaujmy mesta, zvoleni mestskymi poslancami, reprezentujuci politicke kluby. Nepotrebuju lobovat. Oni totiz standardne na prikaz svojch nadriadenych hladaju naopak rezervy v podniku... Investicne plany sa pripravuju v spolupraci s mestom, ktore vopred direktivne ohlasi, kolko je schopne a ochotne dat. Akekolvek jednanie v tejto veci nie je na mieste a ani sa nepripusta.
Myslím že "menežment" musí v prvom rade ukázať, že zverené peniaze opäť nepreleje do vrecák spriaznených firiem a nepostaví si za to domčeky, ako ten pred ním (a ten pred ním (a ten pred ním (a ...))), až po čase, keď sa osvedčí (zatiaľ je tam pol roka), bude mesto ochotné "zveriť" mu vyššie sumy. Teda, malo by byť (nechajme sa prekvapkať..)
Tu už od čias p.Reipricha všetci z menežmentu si takmer univerzálne na všetko sťažujú, pre nedostatok peňazí. Toto nejde, tamto nejde ,my by sme vedeli ,ale nie sú peniaze.
Pokial má DPMK na rok (!) 35.miliónov, tak je to katastrofa. To je cena jednej novej električky z produkcie ŠKODA .
Ja hlavnú úlohu menežmentu a predstavenstva vidím v asertívnom prístupe a v tom, že dokážu dostatočne účinne lobovať na patričných miestach so snahou získať pre dp čo najviac. Buď to vedia alebo nech odídu! Nie len trpne znášať bez odporu situáciu , ked im niekto len stroho diktuje ,kolko dostanú. Nikdy nebude mať mesto dosť peňazí, nikdy nenastane situácia , že niekto ponúkne dp viac než by bolo potreba. Veď si z Vás robia srandu ked Vám dávajú 35 mil. „ved oni nebudú protestovať, to im stačí..oni budú ticho.“
Tu v košiciach na omnoho väčšie nezmysly sa dávali a vyčleňujú sa peniaze, ...hl.mesto kultúry , openair bankov, zimné olymp.hry....atd. To majú takých schopných manažerov ?
Neviem o tom, ze by bola nejaka linka 8 schvalena na meste a KSK.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1018