Takze suhrnna informacia ohladne dopytu, lebo z tej diskusie tu mam pocit, ze najprv sa nadava, ze to nefunguje a potom na to, ze to ma fungovat ?
Dopyt bude od 1.11. fungovat vo 12 trolejbusoch a 37 elektrickach, nasledne sa bude montovat do dalsich T3-jok a KT-ciek. Technologicky postup je na svete, pocas prehliadok sa nainstaluje. Dvere budu vyrazne oznacene nalepkou 10x15cm obojstranne, nalepky sa vyrabaju. Bude tomu predchadzat este jedna vlna kampane. DOD v autobusoch bude zavedeny nasledne s odstupom asi 1 mesiaca.
K podla Irisb-a nedomyslenemu rieseniu nocakov - vsetci zamestnanci maju prestup na N3 do Sace zabezpeceny z garaze VSA, takze to, co tu momentalne pises, je umely, neexistujuci problem. Ak mam sichtu v Saci, tak pojdem zamestnaneckym na VSA a tam prestupim. Doteraz som prestupoval na Hornadskej. Kde je rozdiel? Nikde. Rozdiel je v usetrenych km kvoli 1-2 ludom.
Dopyt bude od 1.11. fungovat vo 12 trolejbusoch a 37 elektrickach, nasledne sa bude montovat do dalsich T3-jok a KT-ciek. Technologicky postup je na svete, pocas prehliadok sa nainstaluje. Dvere budu vyrazne oznacene nalepkou 10x15cm obojstranne, nalepky sa vyrabaju. Bude tomu predchadzat este jedna vlna kampane. DOD v autobusoch bude zavedeny nasledne s odstupom asi 1 mesiaca.
K podla Irisb-a nedomyslenemu rieseniu nocakov - vsetci zamestnanci maju prestup na N3 do Sace zabezpeceny z garaze VSA, takze to, co tu momentalne pises, je umely, neexistujuci problem. Ak mam sichtu v Saci, tak pojdem zamestnaneckym na VSA a tam prestupim. Doteraz som prestupoval na Hornadskej. Kde je rozdiel? Nikde. Rozdiel je v usetrenych km kvoli 1-2 ludom.
KVKV
Pokial viem, všetky T6 tým boli z výroby vybavené, časom systematicky poničené a odpojované aj pracovníkmi dp. Vodičov to rozčulovalo, ak niekto zvyknutý z iných miest to použil.
V KE sa musí najprv všetko poničiť, aby následovne sa niekto preslávil zavedením progresívneho systému.
Zaujímalo by ma, aký harmonogram montáže u električiek si stanovil dp. To jest napríklad do mája2008 kolko vozov tým bude vybavených.
Už vidím zaujímavý horor, ked vodič nechá dvere na dopyt a u štyroch zo šiestich budú rozbité tlačítka.
Pokial sa to má vžiť , tak MUSÍ ! dp velmi zretelne označiť každé dvere zvnútra i zvonku výrazným nápisom „Tlačidlo otvárania dverí“ – viď vzor Praha. A s dostatočným časovým odstupom tomu venovať určitá publicita.
Ani v Prahe nie je dopyt u všetkých električiek
Vodiči nemajú jednoznačne nariadené kedy otvárať, kedy na dopyt. Ked chce otvorí, ked nie... dopyt.
Všimol som si, že niektorí (buzeranti) obzvlášť vyhladávajú chvílu, ked napríklad chce nastúpiť pani s taškami v oboch rukách – jak jinak paní – dopyt! Proste komplexy si musia liečiť aj tam niektorí.
Inak česká cestujúca verejnosť to prijala vcelku rýchlo, pamätali si to z Nemecka , kde pomerne často jazdili a tam to funguje už od 60-tych rokov.
Pozná niekto mesto, kde to zaviedli aj na autobusy ? (ČR,SR)