Obávam sa, že model kośickej T6 sa asi v KE nebude dať kúpiť z jednoduchého dôvodu-predajcovia asi nebudú mať záujem. Ale ak nebudeš potrebovať bloček, môžem Ti to doniesť priamo od výrobcu. Ako prezent mi podaroval jeden výlisok- diely sú kvalitne vylisované, ale je potrebná veľká rekonštrukcia interiéru-jedná sa najskôr o výlisok českých T6. Ak všetko vyjde, do začiatku decembra by som ho mohol poskladať a predstaviť na verejnosti.
Re #26789 KVKV: Čím bude košická, že je len červeno krémová?? Minimálne tým, že bude mať znaky a čísla DPMK.
Re #26793 1018: Vystihol si to celkom presne: Keď tu dopyt je a nefunguje, vadí to a keď začne fungovať... (bude ešte viac).
Pripravujem sa na život s ním... ale kým ma definitívne všetci ukameňujete, potrebujem vedieť toto:
Aký prínos to bude mať pre cestujúceho v Košiciach a koľko to bude stáť? (nálepky, kampaň, postupné dopĺňovanie, keďže technologický postup je už na svete...) Dve ľahké otázky, teším sa na odpoveď.
Pripomeniem snáď len, že polovica Solarisov má tento systém stále nepoužiteľný (od výroby!), Ikarusy rady 415 a 435 majú systém neplnohodnotný. (to sa bavíme asi o 40-ke vozidiel v ktorých akože dopyt je).
Aké spájanie? To len Ty si nejaký rozpojený. ?
Usudzujem to z toho, že nie tak dávno si mi osobne nič také nenavrhoval, dokonca si ani neprotestoval proti môjmu "plakaniu", aj keď to tu predvádzam nejaký ten rôčik.
Ale veď mi tu napíš, kde pre boha mám zaklopať, aby som mohol hoc aj palicou otrieskať hlavu niekomu, kto tu dotrepal EmTest, ktorý nefunguje. (ozaj a čo si spravil preto, aby tu nebol?) Počúvaš kvôli nemu denne nadávky?
Od koho mám pýtať vyšší plat, aby sa tu už konečne stabilizoval počet vodičov a aby tu už začalo aspoň niečo zabehnuté fungovať? Mám na mysli zadelenie, osádky.
Čudoval by si sa, ale toto fórum číta kopec vrchnosti, ale kým si oni sami nevstúpia do vlastného svedomia, tak ja a ani Ty s tým nič neurobíš. Môžeme len rezignovať, tak ako to doteraz urobilo hafo kolegov. To som zatiaľ nespravil. Takže bohužiaľ, nazvite si také diskutovanie hoc aj plakaním, ale neskončí. ?
Ty to všetko budeš musieť čítať, lebo si sa ešte nenaučil preskakovať riadky, príspevky.
Ak aj dôjde k zmene v cene cestovných lístkov v Košiciach, nebude to skôr ako začiatkom budúceho roku. Úprava cien smerom nahor by sa podľa Igora Kubačku, vedúceho oddelenia kontrolingu Dopravného podniku mesta Košice, mala týkať len tých lístkov, čo si ľudia kupujú u vodičov. Takýmto zvýšením chce dopravný podnik motivovať cestujúcich k nakupovaniu lístkov v predpredaji, nie až v autobuse.
„Nechceme, aby cestujúci robili z vodiča predajcu,“ dodal Kubačka. Nevylúčil ani možnosť, že by v budúcom roku mohol predplatný cestovný lístok v rámci 2. pásma dokonca zlacnieť.
A čo cesta ráno do Šace? nato sa nemyslelo? Pravidelne su tam denne delený vodiči z KE,lebo tam nema kto robiť. Ak sa chcem napr. z Ťahanoviec alebo Furče dostať do Šace , tak podľa nového výmyslu musím cestovať 1.zamestnaneckým o 3.25 na Bardejovsku a tam čakať na N3 do 4.20 - na vrátnici ,fakt na smiech.40 minut čakat na spoj do Šace.Lebo ina možnosť neexistuje. To mam strpieť pre koho,alebo prečo? Pre tento podnik,ktorý na mne šetrí 4 km.Na vlastnom zamestnancovi,ktorý musí ist robiť do Šace a precestovať 1.5 hodinu.Kľudne by mohla N3 cez svoju prestávku ktoru ma od 3.40 do 4.10 na stanici prísť na požiadanie na Hornádsku pre svojích vodičov,ale to sa nedá,lebo sa ušetria kilometre.Na vlastných zamestnancoch.Velmi pekne Ďakujem vmene všetkých vodičov čo tam musia pravidelne ráno cestovať.
Nie nie.. Pruser je ten, ze som zatial nedokazal nic. Resp. to, co som dokazal, nedokazal som sam. Ale nie preto som ti pisal prispevok. Skor preto, ze ked do toho vidis, potom to tu na fore fakt pises zbytocne. Skor by som povedal, ze ak teda si zamestnancom dpmk, spoj sa s nami. Vies nam povedat, co chces zistit a ak sa bude dat, skusime to. Ale myslim, ze tu sa fakt vyplakavas zbytocne. To nepomoze nikomu. Bohuzial..
Zachvat
V podstate ti nic dokazovat nemusim.Staci ked si precitas svoje prispevky.
Kritizujes,analyzujes ,vylepsujes,viem "forujes".Ok.
Ked mas tolko dobrych napadov,preco s nimi nevyjdes von v ramci skvalitnovania sluzieb DPMK v neposlednom rade aj ku skvalitneniu prac.prostredia vodicov /netlacim sa do zadku DPMK/.Myslis ,ze by ta nevypoculi?Z coho mas strach?
Na akom princípe je riešený systém dopytu u električiek? Klasický reléový (muzeálny), alebo na elektronickom (mikrokontroler) včetne ďalších log. signálov od dverí ?
Ako bude fungovať dopyt a otváranie u dverí v KT8 ???
Totiž ak cestujúci stlačí tl. u lavých nesprávnych dverí , tak sa nebude robiť nič, alebo je aj „lavé“ tlačítko aktívne pre správne pravé dvere ??? Osobne som to riešil v Prahe pred niekolkými rokmi, tam bol požiadavok ,aby aj tlačitka na nespravnej strane boli aktivne.
"U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Na akom princípe je riešený systém dopytu u električiek? Klasický reléový (muzeálny), alebo na elektronickom (mikrokontroler) včetne ďalších log. signálov od dverí ?
Ako bude fungovať dopyt a otváranie u dverí v KT8 ???
Totiž ak cestujúci stlačí tl. u lavých nesprávnych dverí , tak sa nebude robiť nič, alebo je aj „lavé“ tlačítko aktívne pre správne pravé dvere ??? Osobne som to riešil v Prahe pred niekolkými rokmi, tam bol požiadavok ,aby aj tlačitka na nespravnej strane boli aktivne.