"ale čo ak chcel len zmeniť svoj 60-minútový lístok na 30-minútový a nie na 4-zastávkový"
Ja som to tak myslel, že si zakúpim rovno 30-minútový (vtedy išlo zakúpiť len 60-min), aby som sa potom, keď sa budem predierať z tlačenice von v druhom buse, nemusel zdržiavať pri emdžade.
To aj ja som toho svedkom ze prikladaju tak ako prikladaju ? A zaujimave ako sa ti kosicania rychlo ucia ? Ja som len tak zo z..bu zacal oznacovat listok aj pri nastupe aj pri vystupe ale jazdim na BCK ? A zacal som s tym pred dvoma tyzdnami ? Neviem bud si videl mna alebo niekoho kto to po mne opakuje ? ? ?
Oki takže reagujem aj na "Kosicanov" príspevok Re #25654 ohľadom tej 363+357. "Exclusive photo" z vozovne ešte pred zaradením do prevádzky je k dispozíci. Môžete pýtať na ICQ...
(195 145 772)
? ? ? ? ? ?
To ze to zvladne Josip je mozno jasne, no neviem, ci to zvladne cestujuci substrat.
Dodnes som svedkom toho (a myslim ze nielen ja), ako ludia prikladaju karticky na sipku na obrazovke, ako prikladaju karticku na oznacovac bez citacky.
A dost zaujimavym fenomenom poslednych 2 tyzdnov sa stava oznacovanie papierovych! listkov aj pri vystupe....
Riešenie pre problematiku emtrestu by som vyriesil takto: Na obrazovke by stale bola ponuka listkov.Nastupis do vozidla stlacis prislusny listok bedna povie prilozte kartu prilozis odpoicta zodpovedajucu cenu listka a vec vyriesena moze sa ist. ? ? ? ? ?
Dnes o 7:32 ja Južnej Triede medzi zástavkami Astória a Hotel Strojár sa stala automobilová nehoda, ktorá zapríčinila neprejazdnosť električiek v smere na OC Vážec.
Ja som šiel na L7, keď zrazu vodič zastavil, neskôr začal cúvať a nakoniec otvoril dvere a povedal nech všetci vystúpime ? ?. Keďže som sa ponáhľal do školy šiel som rýchlo na zástavku L38 (Hotel Strojár) a do školy som sa našťastie dostal načas ?.
Dobre, prečo teda pdobné tarifné vyfikundácie vymýšľajú VÝHRADNE dopravcovia, vybavení EmTrest-om? Osobne zotrvávam na názore, že možno Ty si zákazníkom podobné veci vyhováral, autor slávneho "listu Štefanovi" DPMK evidentne nie.
pozri si napr. aké je tarifné vybavenie v DPmHK alebo OSNADE Trutnov... A návod väčšinou spracováva samotný dopravca (lebo on jediný častokrát vie, ako to má asi fungovať)...
vieš dobre, že EMtest nenavádza zákazníkov na podobné hovadiny. Ja osobne som častokrát vyhováral zákazníkom ich zámery... A EMtesťákov to tiež nebaví programovať krkolomné bludy... Presadzoval som jednoduché a prehľadné tarifné vybavenie cestujúceho bez zbytočnej buzerácie... Ale holt, náš zákazník, náš pán!
Faktom je, že s Mikroelektronikou takéto problémy nie sú a návod je (napr. v Moste) zrozumiteľný aj de Billovi. EmTrest neustále navádza svojich zákazníkov, aby si vymýšľali podobné p94oviny (aby na systéme viac vyryžoval) a potom to takto dopadá. Načo je dobrý čiastočne aplikovaný systém check-in check-out v kombinácii s časovou tarifou? Jedine na to, aby v tom bol bordel a aby malo čo nefungovať.
Ja chapem ze vodici za tuto situaciu nemozu a ze je to chyba sucasneho a byvaleho vedenia, kiezby bolo DPMK jediny problem KE ? a to radsej mlcim o tom co si myslim o bielej plastovej karticke za 160SK s platnostou na 5rokov a podobne.
ja zase ako technológ hovorím, že ak je lístok raz zmenený na 30 minútový, musí platiť 30 minút! A prikladať kartu môžeš počas doby platnosti koľkokoľvek... Ak sa tak systém nespráva, je to chyba a tá sa musí odstrániť...
poviem ti už len toľko,ty fakt nie si povinný behať a hľadať po stánkoch lístky,hlavné je,že vieš,že vodič je povinný mať,však??? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK