Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #25572:
S tym autohradlom mas pravdu..aj priepustnostou...Kym doteraz je na trati autoblok, po novom je to len automaticke hradlo. Takze kym doteraz bolo medzi Kostolanmi a Kosicami par oddielovych navestidiel,po novom bude jedno..aj ked..no nechame sa prekvapit.
Nie som v tom totalne zbehly ako ty, ani ma teraz nenapada,co je ETRCS level II,ale vo vseobecnosti sa na koridori meni vsetko ,co sa da,aj ked EU o tom nechce pocut,najradsej by menila len kolaju ?
A som ozaj prekvapeny, ze s prenosom kodov VZ nepocitali-ved to malo by samozrejme.
Reakcia na: basta007 #25552:
Lenže na novom vyskoko pokrokovom koridorovom ZZ, čiže na medzistanečnom úseku s občasným autohradlom BEZ KÓDU môžeš maximálne 120 a aj to len vďaka benevolencii slovenských predpisov (v ČR bez kódu max. 100), takže až do ETRCS level II. proste korytor nebude dokončený. Modernizáciou na slovenský spôsob sa paradoxne znižuje rýchlosť a zhoršuje priepustnosť trate.
Reakcia na: m2001 #25549:
Tak, tak, toto je presná definícia. On by na 160 stačil aj autoblok s kódovaním, len súdruhovia od ŽSR zhodnotili, že oni budú najmodernejší a preto do realizácie ETCS level II. žiadny prenos kódu nebude.
Reakcia na: Axel #25542:

asi tak pred siedmimi rokmi...
Reakcia na: Axel #25536:
No tak zase kľud, to čo je zase za bludy? 140 sa u nás jazdí dlhé roky (Kúty-Zohor a Senec-kamsi), v súčasnosti budovaný korytr z BA do Z¨solny sa budeuje kompletne na 160. Na túto rýchlosť sú k dispozícii lokomotíy aj vozidlá, aj keď nie v dostatočnom počte. Momentálne sa však jazdí na "korytore" max. 120 kvôli neexistencii prenosu kódu VZ.
Reakcia na: Sarko #25533:
No tak kľud, kľud, samozrejme, že tunel sa úplne bežne aj hĺbi!
Reakcia na: Diggi #25512:
Koľajnice sa predsa menia bežne a než tam dorazí korytorizácia, tak budú zjazdené až po pätu.
Pokiaľ to ale má vyzerať tak, ako to koluje na vlaky.net, čiže jednokoľajka z Krompách cez PO do KE, tak som proti.
Reakcia na: Stevqo #25565:
3 + 3? To by mohli stavať rovno nové podjazdy. ( aj s predbežným priestorom pre koľajisko ? )
Reakcia na: Sarko #25533:
Tak to je omyl. Ako hobby sa venujem nielen MHD, ale aj dialniciam a RC a ziadny tunel tam nebude, resp. tak to sice bolo prezentovane, ale sucasnost je taka, ze to, co robia na Palackeho teraz, ze tam je striekany beton a uz zacali podkopavat sucasny most znaci o tom, ze sucsasny most ostane, ale bude sa rekonstruovat, pricom iba pod neho pridaju dalsi chybajuci pruh. Preto tie zelezne rury pod mostom, sluzia na spevnenie. V tomto case je tam dobre ist a pozriet sa na to zblizka, pretoze jasne uvidite, ze uz robia vykopove prace na tom pruhu a definitivne zacnu odstranovat zeminu a staru podperu mosta. Nie je to sice najidealnejsie riesenie, ale kvitujem aj to. KE momentalne 3+3 v tomto useku nepotrebuje, hoci to neznamena, ze to predbezne mohli spravit takto.
Reakcia na: Isidor #25561:
ahaaa, jasné. Ja som hneď prehliadal to pôvodné značenie a sústredil sa len na to nové. zbytočne tam dokresľovali akože koľajnice - len to zneprehľadnili tým.
Reakcia na: eMareq #25560:
Heh, mne to pripomina Bushove vyroky, niekde na nete je aj hitparada, kde sa rozhoduje o niekolko desiatok najlepsich 🙂 Ja som nasiel jeden takyto vyrok sa tu celkom hodi:

"To nie je priemyselné znečistenie, čo poškodzuje naše životné prostredie. To sú tie nečistoty v našom vzduchu a v našej vode, ktoré za to môžu." ☠
Reakcia na: TA #25559:
Ak myslíš to nedávno linkované pdf-ko, tak sa lepšie pozri, je tam ? - rozjazdová výhybka v úrovni zadnej časti nástupišťa na Južnej triede. Ale je to zakreslené dosť divne teda, nakoľko vo výsledku sú v oblúku Južná tr. - Senný trh koľaje tri ? ? ktovie čo chlastal projektant
Reakcia na: Valec #25558:
Ja som písal o včerajšku. 🙂 Vtedy robili (aj som si to sfotil). 🙂

Inak na diskusii na sme.sk som sa dozvedel, že keď zruším verejnú službu (v našom prípade MHD) tak tu bude ekonomický blahobyt (asi hneď), lebo každá verejná služba vedie k cenovej deformácii a tá vedie k strate efektívnosti. ☠
Po opätovnom zhliadnutí reg. plánu NO zisťujem, že tam nikdy nie je vyznačená 3. predraďovacia koľaj. ? Žeby sa zabudlo ❓
Reakcia na: eMareq #25550:
No to už sa blížil koniec pracovnej doby a tak asi náradie zbierali, nie?
Reakcia na: basta007 #25545:
ak by " tunel " mal slúžiť len na odbočenie na stanicu, tak potom ani nemusia robiť mimoúrovňovú križovatku - veď tým by nijako neodstránili súčasný lievik.

Mne sa subjektívne daný podjazd zdá dosť úzky na 4 pruhy - aj po odstránení vyvýšenej krajnice.

Re #25537 veteran: môžeš dať aj presný link, kde sa to dá nájsť ❓
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #25554:
poobede videný na Alpinke
Dnes bol na návšteve v Košiciach ako "ZÁJAZD" Solaris Urbino 12 #348 z DP PREŠOV. Stál na parkovisku pri VšZP na Námestí osloboditeľov.

Foto:

http://upload2.postimage.org/297389/photo_hosting.html

http://upload2.postimage.org/297320/photo_hosting.html

http://upload2.postimage.org/297309/photo_hosting.html

? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.