Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Riešenie pre problematiku emtrestu by som vyriesil takto: Na obrazovke by stale bola ponuka listkov.Nastupis do vozidla stlacis prislusny listok bedna povie prilozte kartu prilozis odpoicta zodpovedajucu cenu listka a vec vyriesena moze sa ist. ? ? ? ? ?
No máme tu aktuality ?:

Dnes o 7:32 ja Južnej Triede medzi zástavkami Astória a Hotel Strojár sa stala automobilová nehoda, ktorá zapríčinila neprejazdnosť električiek v smere na OC Vážec.
Ja som šiel na L7, keď zrazu vodič zastavil, neskôr začal cúvať a nakoniec otvoril dvere a povedal nech všetci vystúpime ? ?. Keďže som sa ponáhľal do školy šiel som rýchlo na zástavku L38 (Hotel Strojár) a do školy som sa našťastie dostal načas ?.

No a moja obľúbená príloha... check it! ? ? ?
http://img161.imageshack.us/img161/4213/dsc03942ss7.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/1530/dsc03943ot9.jpg
http://img48.imageshack.us/img48/1125/dsc03944dz6.jpg
Reakcia na: VLK #26059:
Dobre, prečo teda pdobné tarifné vyfikundácie vymýšľajú VÝHRADNE dopravcovia, vybavení EmTrest-om? Osobne zotrvávam na názore, že možno Ty si zákazníkom podobné veci vyhováral, autor slávneho "listu Štefanovi" DPMK evidentne nie.
Reakcia na: VLK #26059:
bohužiaľ si asi bol jedným z mála rozumne zmýšľajúcich ľudí v danej firme... ?
Reakcia na: S499.1023 #26058:
pozri si napr. aké je tarifné vybavenie v DPmHK alebo OSNADE Trutnov... A návod väčšinou spracováva samotný dopravca (lebo on jediný častokrát vie, ako to má asi fungovať)...
Reakcia na: S499.1023 #26058:
vieš dobre, že EMtest nenavádza zákazníkov na podobné hovadiny. Ja osobne som častokrát vyhováral zákazníkom ich zámery... A EMtesťákov to tiež nebaví programovať krkolomné bludy... Presadzoval som jednoduché a prehľadné tarifné vybavenie cestujúceho bez zbytočnej buzerácie... Ale holt, náš zákazník, náš pán!
Reakcia na: VLK #26055:
Faktom je, že s Mikroelektronikou takéto problémy nie sú a návod je (napr. v Moste) zrozumiteľný aj de Billovi. EmTrest neustále navádza svojich zákazníkov, aby si vymýšľali podobné p94oviny (aby na systéme viac vyryžoval) a potom to takto dopadá. Načo je dobrý čiastočne aplikovaný systém check-in check-out v kombinácii s časovou tarifou? Jedine na to, aby v tom bol bordel a aby malo čo nefungovať.
Reakcia na: VLK #26053:
Ale hovoríme o tom, či náhodou nebol lístok odzančením pri výstupe po 1 zastávke zmenený na štvorzastávkový.
Reakcia na: matway #26052:
Ja chapem ze vodici za tuto situaciu nemozu a ze je to chyba sucasneho a byvaleho vedenia, kiezby bolo DPMK jediny problem KE ? a to radsej mlcim o tom co si myslim o bielej plastovej karticke za 160SK s platnostou na 5rokov a podobne.
Reakcia na: S499.1023 #26044:
návod si rieši dopravca, ktorý si vymýšľa tarifu a ako sa má ta tarifa obsluhovať na vybavovacom zariadení...
Reakcia na: LC #26041:
navigácia ti bude hovoriť: "zima, zima.... teplejšie..." ?
Reakcia na: S499.1023 #26039:
ja zase ako technológ hovorím, že ak je lístok raz zmenený na 30 minútový, musí platiť 30 minút! A prikladať kartu môžeš počas doby platnosti koľkokoľvek... Ak sa tak systém nespráva, je to chyba a tá sa musí odstrániť...
Reakcia na: LC #26041:
poviem ti už len toľko,ty fakt nie si povinný behať a hľadať po stánkoch lístky,hlavné je,že vieš,že vodič je povinný mať,však??? ?
Reakcia na: Isidor #26048:
Mám poslať mail na podnik, nech vedia, s kým budú mať zajtra tu česť? ?
Reakcia na: Záchvat #26045:
ale čo ak chcel len zmeniť svoj 60-minútový lístok na 30-minútový a nie na 4-zastávkový ❓
Reakcia na: Isidor #26048:
a to ani nechceli volať políciu? ?
Reakcia na: m2001 #26047:
no, klasicky, s opísaním si čísla BČK na kus papiera. OP som poskytnúť odmietol, a zrovna som musel vystupovať. To zajtra na Bardejovskej bude zas prekvapení ?
Reakcia na: Isidor #26046:
a vyviazol si bez problémov? ?
hehe, boli prijati novi revizori? 🙂 lebo tychto (muzov!) so este nestretol a oni listok na 2. pasmo zjavne tiez nie 😃
Reakcia na: Isidor #26043:
No reklamovať by mohol len tie dve koruny. Prečo? Lebo v prvom vozidle jednoznačne zakúpil štvorzastávkový lístok. Malo mu vrátiť štyri koruny. Možno aj, nebudem sa hádať. Samozrejme v druhom vozidle si kúpil lístok opäť, keďže štvorák je neprestupný. Takže chyba bola aj na jeho strane.

Môže už niekto konečne jednoznačne potvrdiť verziu: Označenie peňaženky v jednom a odznačenie v druhom vozidle. Čo to urobí ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.