Reakcia na: Stevqo #24595:
V povodnom plane (vystavba zacala v r. 1986, cize plany su este starsie...) mala viest trat cez Myslavu po Myslavskej ul. az na jej koniec s krizovatkou Tr. KVP. Obratisko malo byt na cistinke za domom na Myslavskej c. 1. Lenze v tom case sa pocitalo s masivnou vystavbou v okoli a mam pocit, ze ciastocne aj asanaciou rodinnej zastavby.Pred vystavbou trate do Myslavy (1998) existovali 3 varianty ukoncenia:
1) za zastavkou Iskra na Moskovskej (malo miesta)
2) vedenim cez Klimkovicovu ku klastoru (problemy s vysporiadanim pozemkov pri planovanom prepojeni z Moskovskej az za zastavkou Iskra a vyhnutim sa tak nevyhovujucej pristupovej komunikacie ku obytnym blokom - tu si zaznamenajme pomyselny 4 bod stroskotania...)
3) ukoncenim pri miestnom urade v Myslave, co sa nakoniec aj s velkymi tazkostami schvalilo, pretoze proti obratisku protestoval samotny miestny urad (!)
Po vystavbe trate som sa dozvedel, ze pokial sa to prepojenie Moskovskej a Klimkovicovej dokonci, ze je/bol zaujem o prepojeni s obratiskom na Klastore.
Dimi
Re #24535 priložte kar tu: Blbosť. HSMD nemá ani na zrekonštruovanie ringhofferu, čo sa rozpadá na koľaji smrti vo vozovni, nie to na 27 pojazdných trolejbusov.
... Problem financovania HSMD sa zacal riesit, zatial nenapisem nic blizsie.. V tomto momente som ho ale odsunul na vedlajsiu kolaj kvoli dolezitejsim udalostiam v dpmk..