Reakcia na: Stevqo #24595:
V povodnom plane (vystavba zacala v r. 1986, cize plany su este starsie...) mala viest trat cez Myslavu po Myslavskej ul. az na jej koniec s krizovatkou Tr. KVP. Obratisko malo byt na cistinke za domom na Myslavskej c. 1. Lenze v tom case sa pocitalo s masivnou vystavbou v okoli a mam pocit, ze ciastocne aj asanaciou rodinnej zastavby.Pred vystavbou trate do Myslavy (1998) existovali 3 varianty ukoncenia:
1) za zastavkou Iskra na Moskovskej (malo miesta)
2) vedenim cez Klimkovicovu ku klastoru (problemy s vysporiadanim pozemkov pri planovanom prepojeni z Moskovskej az za zastavkou Iskra a vyhnutim sa tak nevyhovujucej pristupovej komunikacie ku obytnym blokom - tu si zaznamenajme pomyselny 4 bod stroskotania...)
3) ukoncenim pri miestnom urade v Myslave, co sa nakoniec aj s velkymi tazkostami schvalilo, pretoze proti obratisku protestoval samotny miestny urad (!)
Po vystavbe trate som sa dozvedel, ze pokial sa to prepojenie Moskovskej a Klimkovicovej dokonci, ze je/bol zaujem o prepojeni s obratiskom na Klastore.
KVKV
O čom to vlastne písal ...na kolaji smrti rozpadá?
pokial viem, tam kedysi bola "12" ale tá sa už rozpadla, ked ju dávali dole z podstavca. Tam sa prepadala podlaha, s rámom neviem čo sa stalo, ale skrińu už len rozobrať, nepoužitelná.
"103" Cassovia je degradovaná na pivnú maringotku.
"104" by potrebovala celkovú rekonštrukciu, alebo aspoň nový náter, ukazovať ju už je haňba.
"10" tento leto "riskuje " na Hlavnej
"203" a "212/2" snád prežijú
"M1,M2,M3" snád sú ešte všetky. (a sú ešte všetky, v akom stave je M2,3 ???)
"1" je zatial schovaná, že?
A čo prešovský historický trolejbus ?! -To je tá správna otázka do dnešných dní.
//a vecej net//