Australska trieda, to je cesta od Madridskej smerom na S-SV ku Viedenskej ulici. Tam su najnovsie bloky. Australska trieda nie je dostavaná, mala byt spojena sa Azijsku tr. pori Hanojskej ulici, o com svedci aj cca 15m usek cesty (vyasfaltovanej) a potom sa to tam konci a dalej je len vychodeny chodnickek. Je tam aj verejne osvetlenie (az 1 lampa) - ale neviem kvoli kome a comu.
Včera som hovoril s jedným známym, ktorý má blízko k DPMK a dozvedel som sa dve zaujímavé veci, a to, že už do konca roku 2006 sa začne stavať električková trať na Ťahanovce s pripojeným cez Masarykovu a kvôli nej pôjdu čo najskôr na reko všetky KT8 a následne sa znízkopodlažní ďalších 40 ks T3.
Však po reko dómu sv. Alžbety sa tam mala električka vrátiť. Ale to si myslím, že už bolo viac-menej rozhodnuté o jej zrušení (jednak tá reko trvala tak dlhú dobu a čakať kým sa tam bude dať opäť jazdiť asi nikto nemal chuť). Postupne to spočítali aj všetkým nočákom čo tam jazdili (tiež ich vylúčili z Hlavnej do súčasných obchádzkových trás).
Oficiálne sa 70tka zrušila až 1. apríla, ale keď sa to tak vezme, tak je to vlastne už dnes.
slovné spojenie " pešia zóna " je odvodené od slova " peši ", a teda po vlastných nohách. Čo je na tom nepochopiteľné. Aj električka je len 1 z dopravných prostriedkov, ktoré sú bežne v peších zónach vylúčené. ?
Ja skôr rozmýšľam že ten kilometrový úsek trate na Hlavnej, ktorý bol (asi) novopostavený pri veľkej rekonštrukcii, mohol slúžiť prospešnejšie niekde inde....
prečo chcete silou-mocou MHD na Hlavnú? Podľa mňa v pešej zóne nemá čo robiť žiadna doprava. ( samozrejme napr. priestor medzi pamätníkmi je výnimkou ) Potom to už nie je pešia zóna. Ten, kto sa potrebuje dostať do centra, má plno možností, veď zo Štefánikovej je na Hlavnej do 5 minút, z Moyzesovej tiež, z Nám. MMM a NO je to doslova na skok.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55