Reakcia na: J #1913:
A to je čo za hovadinu? Červené sú istené, čiže ak sa červená (základná, čiže tá, čo je dole) vypáli, križovatka ide do poruchy. Pre opakovače (na výložníkoch) to neplatí.I.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f1f2f0edf4f0f0f2&no=4&id=27302aeef2f221f3f0f3f725
Neverili by ste ako to v originály vyzerá divne to zakrytie spriahadla.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f1f2f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef1f021f6f1f1f725 
Sarko
Aká teória? Čo sa mi tu snažíš nahovoriť? Električky chodia väčšnou tak, aké časy majú uvedené v služobných CP. Ak chodia vodiči podľa CP, tak priemerná rýchlosť je presne taká, aká vychádza výpočtom. V KE by určite pomohlo mierne skrátenie jazdných dôb, pretože skúsenosti viacerých hovoria, že košické električky chodia s náskokmi. Po ich úprave by boli električky ešte rýchlejšie.
V BA sa Ti preto zdajú električky rýchlejšie, pretože sú jazdné doby kratšie. Pamätám sa ešte spred 10 rokov, keď som bol v BA, ako som cestoval do Dúbravky so spomalenou K2 tak, že som úplne zadriemal. Jazdná doba z Rače do Dúbravky bola vtedy v jednom smere presne 60'. Dnes je to 52', t.j. vodiči si musia o 8 minút švihnúť. A žiaľ, občas aj za cenu zníženia bezpečnosti premávky...
Aj v súčasnosti sa v KE stačí večer prejsť s istými nemenovanými vodičmi napr. na L6, ktorí po 21" jeden smer zvládnu za 15 min, t.j. s priemernou rýchlosťou 29,6 km/h. Keď som v roku 1992 išiel s KT8 #528 na riadnej linke R, ktorá mala "Z", od kruhového objazdu po obratisko na konečnej sme to "urobili" za 8 minút. Priemerná cestovná rýchlosť podľa prepočtu teda bola 84,75 km/h.