Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
TA: naco Ti budu eliny ked budu hnit vo vozovni lebo nebudu mat po com jazdit. naviac reko s novou skrinou vyjde nad 6 az 8 mil. a take Vpcky ako na 337 nemaju dlhu zivotnost
Reakcia na: PvvS #17877:
tie busy sa mi zdajú voľajaké lacné, ale to asi len dojem z cien v Kč. Inak rozdiel medzi 15m a 18m Solarisom je zarážajúco malý. To sa vôbec oplatí kupovať 15m busy ❓
Reakcia na: TA #17876:
Ceny Abusu
OR B 9,5 mechanická převodovka 3 260 000,- Kč
SOR B 10,5 mechanická převodovka 3 440 000,- Kč
SOR B 9,5 automatická převodovka 3 505 000,- Kč
SOR B 10,5 automatická převodovka 3 680 000,-Kč
SOR BN 12 nízkopodlažní s mechanickou převodovkou 4 700 000,-Kč
SOR BN 12 nízkopodlažní s automatickou převodovkou 4 900 000,-Kč
Solaris Urbino 10m 5 400 000,-Kč
Solaris Urbino 12m 5 900 000,-Kč
Solaris Urbino 15m 7 650 000,-Kč
Solaris Urbino 18m 7 950 000,-Kč
KAROSA B 951 E 3 620 000,-Kč
KAROSA B 952 E 3 160 000,-Kč
KAROSA B 961 E 4 780 000,-Kč
KAROSA CITY BUS 5 700 000,-Kč
KAROSA CITY KLOUB 7 900 000,-Kč
Mercedes - Benz KHMC – City, sólo do 7,5 m nízkopodlažní 2 400 000,-Kč

nejlevnejsi recyklace T3 na T3R.P , teda stara skrin po GO, puvodni podvozky , vyzbroj progress, buse , vyjde okolo 4-5 milionu. s puvodnim pantografem, pedalama a par levnejsima vecima okolo 3,5 milionu
Reakcia na: Isidor #17866:

56 busov - keď zoberiem 10 000 000 SK za bus, tak to je nejakých 560 000 000 SK. Keby sa toto radšej vrazilo do električiek....

Koľko stojí reko 1 T3 na niečo také ako 337
❓ Keby to stálo nejakých 5 000 000 SK - teda polovicu sumy nového busu, to by znamenalo, že je možné zrekonštruovať 112 električiek namiesto kúpi 56 busov. Čo bude asi lepšie pre Košice ❓ Odpoveď je ( myslím si ) jasná. Čo bude asi lepšie pre vedenie DPMK ❓ Aj tu je ( myslím si ) odpoveď jasná, bohužiaľ je iná....
Dnešné popoludnie bolo bohaté na vážne dopravné nehody. Prvá sa stala na Prešovskej ceste, niečo okolo 15:10 hod. Zrazila sa tam Karosa SAD s OMV zn. Škoda 120. Nehoda sa stala v zastávke "Pod Furčou" v smere na sídlisko Dargovských hrdinov. K nehode došlo, z dôvodu, že vodič OMV v plnej rýchlosti narazil zozadu do autobusu. Auto zdemolované, vodiča museli doslova vystrihnúť. Na autobuse je značne poškodená zadná časť. Na úseku Prešovskej cesty sa tvorili rozsiahle dvojprúdové kolóny. Neskôr bola doprava na tento úsek vylúčená už od nového mosta, kde policajti odkláňali dopravu (Neplatilo to pre dopravu smerujúcu k Termostavu, od Sečovskej). Samozrejme toto obmedzenie pocítili aj autobusy, a to tak, že všetko smerujúce na sídl. Ťahanovce/ Krematórium/Dargovských hrdinov od Palackého t.j., L11, L30, L31, L33, L51, L53, L54, L56, L57 malo obchádzku po Sečovskej na sídl. Darg. hrdinov a tak späť na pôvodnú trasu. Ja som napríklad stretol Ikarus, #4086 na L53 ako vybáča ku OC LABOREC, plný ľudí. Táto nehoda bola odstránená do 17:00 hod.

K ďalšej vážnej nehode došlo tiež okolo 15:00 hod. pri Amfiteátri. Zrazila sa tu čelne Karosa B932 #5205 s OMV !!! V oboch prípadoch sú vozidlá značne poškodené (rozmlátené). Taktiež sa tu tvorili kólóny.

Okolo 17:40 sa zrazili dve autá na križovatke Watsonova - Národná trieda, kde sa zrazili Škoda Octavia so Škodou Felicia. Príčinou bolo, že Octavia išla od HM Tesca pričom prešla na červenú a nedala prednosť Felicii, ktorá prechádzala na zelenú po Národnej triede. Tak nastala zrážka. Octaviu otočilo o 180 stupňov. Felicia sa hneď po zrážke presunula ku krajnici pri OD MIER. Mala rozmlátený predok.

?
Reakcia na: 5 #17873:
Tak ja len tak pozeram... To by vobec nemuselo byt ako glosa, ale v rubrike tragikomedia...
1008 hned po ranu plna bordelu. Evidentne krasny obraz ako sa podnik stara o pohodlie zakaznikov
Reakcia na: m2001 #17869:
Zda sa mi ze ano. Len namiesto OP predlozi PAS + vyplni potrebne papiere.
Vie mi niekto poradiť, či je možné vystaviť BČK (bez nároku na zľavu) cudziemu štátnemu príslušníkovi? Vďaka za odpoveď
Reakcia na: Isidor #17866:
Bol to regionálny denník čo chodí na STV2 okolo 18.20 zo včera (dnes ráno šla repríza). Ono, keby som dnes nezapol TV tak o tom ani neviem. Spomínaní dvaja páni hovorili o tomto:
- V horizonte rokov 2006 - 2008 nákup 56 ks autobusov prevažne na CNG.
- že DPMK je v strate 12 mil. sk a chcú zmeniť tarifu od apríla 2006 (bolo to vysvetlené asi tak, že cestujúci v rámci furče bude platiť menej ako ten čo pôjde na KVP), čo sa dá vysvetliť hocijako
- ED vykazuje horšie ekonomické výsledky ako AD (však čo by aj nie)

Treba prehľadať archív relácií na STV (ak ho majú).
Reakcia na: Isidor #17866:
Porovnaj si to s tym, co pisal KVKV o ruseni elektriciek. Nezapada to do seba? Myslim, ze az napadne.
Reakcia na: Nodes #17860:
56 autobusov? No zbohom. A polovica električiek nám medzitým zhnije.... ? ? ?
Čo to bolo za reláciu?
No neviem, ale keď na Námestí čakám na 19-ku, tak mám pocit, že je úplne jedno, či sa odchody 19-ky kvôli križovatke na Prešovskej posunú dopredu alebo dozadu, aj tak vždy mešká.
YETI: Dovolte mi, prosim, otazku na Vas. Co s vylukou plavaren - energeticke zavody?
Reakcia na: eMareq #17827:

Nie, vlani na dušičky bolo to isté , čo aj tohto roku (pozerám do vlaňajšieho služobného príkazu riaditeľa dopravy, ktorý sme robili), len dni boli iné (sobota 30.10. až pondelok 1.11. - všetko voľné dni, takže žiadny pracovný deň sa neposilňovalo). O žiadnych jedničkách a osmičkách neviem, iba žeby niečo navyše vtedy vypustili dispečeri.
Tohto roku som sa ako vždy bavil s hlavným dispečerom, čo vzhľadom na ich minuloročné skúsenosti treba - odsúhlasil, že stačí to, čo minule. Viac som nad tým nemeditoval. O žiadnych nezvládnutých prepravných nárokoch mi dispečeri zatiaľ nereferovali. Keď má niekto skúsenosť, že sme niečo nevystihli, či poznatok, že niečo by bolo vhodnejšie robiť na rok inak, ozvite sa.

Linky č. 27 a 34 nahlas: Z dôvodov, o ktorých sa nemám chuť veľmi rozpisovať, sme do 1. 9. 2005 museli prerobiť vlastne všetky služobné cestovné poriadky DPMK. So súhlasom svojho priameho nadriadeného som k tomu pristupoval tak, že sme začali v rámci týchto zmien zapracovávať do grafikonov novšie jazdné časy a prehodnocovať polohy spojov (sem-tam sme aj zvýšili výpravu - len tam, kde to bolo naozaj nutné).
Linku č. 19 (robili sme ju spolu s ďalšími linkami premávajúcimi od Južného nábrežia doľava prednostne, lebo najviac meškali) ako svojím spôsobom základnú (podniky na Ul. Napájadlá majú toto jediné spojenie) som sa rozhodol konečne nastaviť tak, aby pre striedania pracovných zmien v týchto podnikoch bola optimálna (v rámci možností). Linku č. 27 som logicky skoordinoval s ňou.
Priblížil sa však termín (a hrozba postihu firmy, ak by ho nesplnila), tak sme sa rozhodli zvyšné linky poopravovať len bez zmeny vlastného cestovného poriadku linky (len grafikony a prestávky, pre cestujúcich sa nič nezmenilo). Čiže 34-ka a ďalšie sa do toho proste už časovo nezmestili. Negatívny efekt toho ma síce mrzí, ale tak to vyšlo, inak sa už nedalo.
No a to je celé. Celá jeseň je taká hektická, že na to nebolo kedy. S vedomím výluk, uzávierok a iných očakávaných prác som sa to snažil odďalovať ako predsa len o niečo menší problém, ale musel som kapitulovať - od soboty 5.11. sa linka č. 34 mení.
Nie je to však dobré: Až sa o cca 10 dní otvorí ľavé odbočenie z Južného nábrežia, my premeriame časy v križovatke PxSxJN a na jej okolí a upravíme opäť tieto linky (č. 13, 19, 25, 27) - budeme musieť, pretože by mohutne nadbiehali, zas sa 27-ka ocitne o pár minút v inej polohe a zas to nebude optimálne. O tom, že domino bude padať ďalej („ktorý debil dal 34-ku a 36-ku naraz” - zas nebude kedy, lebo vo vzduchu sú 2 vážne výluky a všeličo iné), ani nehovorím.
Reakcia na: 1018 #17845:
Nedá mi trošku sa nezastať „napaľovačov” - ľudí z elektroúdržby cestnej dopravy (až tak do toho možno nevidím, ale ich striktné odsudzovanie sa mi vidí predsa len prehnané). Problém je určite viac v celkovej „organizácii” tejto činnosti na úrovni dopravcu (strašne pracná kontaktná verzia nahrávania údajov do vozidiel + neexistencia osobitného pracoviska s primárnou činnosťou úpravy údajov z prípravy do tvaru vhodného na nahratie, nahrávania údajov do vozidiel, zberu údajov z vozidiel, ich prípadnej úpravy do „užívateľského” tvaru pre naväzujúce zložky a riešenia súvisiacich technických problémov) ako v konkrétnych ľuďoch, ktorí sa tejto činnosti zrejme nemôžu venovať hocikedy a naplno.
Reakcia na: janosko #17854:
Nezmenis si mail? ? ? ? ? ?
Informacia od eMareqa: Vo vcerajsom vysielani STV bol rozhovor s J. Bendzalom a P. Titlom. O.i. v nom odznelo, ze v rokoch 2006 - 2008 podnik planuje kupit 56 (!) autobusov, prednostne na plyn. eMareq alebo hocikto iny, doplnte, ak viete. Dakujem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.