Okruh ľudí, kt. sa zapája do tejto diskusie nie je predsa tak veľký, aby všetci vedeli o zmenách, kt pripravuje DPMK. Ináč cestujúci sú fakt pohodlní a maloktorí zaregistrujú nejaké oznamy na zastávkach. Zamyslel sa už niekto nad tým, koľko % informácií vnímame zrakom a koľko sluchom?
S499.1023
Ad odpoveď J: Ako bývalý vodič môžem miestoprísažne vyhlásiť, že práca na súčasnom modernom trolejbuse nie je o nič namáhavejšia ako na tramvaji - volant utočí aj malé decko. Rozhodne je namáhavejšie na T6A5 nasádzať ohavnú redukciu na kuplovačku v prípade kuplovania napr. poruchového vozidla na trati. A najťažšia práca na antabuse (bratislavskom) je vláčenie koniev s vodou a olejom:-).
I.
Ad obojsmerné vozidlo: Tak portom nepotrebujú T6C5, stačí keď na ľavú stranu vozidla dorobia nejaké dvere, dozadu zrkadlá a jednu jazdu môže bždy vodič robiť na zadný pomocný panel:-).
I.