Transparenty BUSE sú v SU už v SLIM verzii, takže splývajú s rámom, o ktorý sú pripevnený, bez akéhokoľvek zakrytovania. Hrubšia "teplomerová" verzia by bola pripevnená zrejme len nejakými "L" profilmi, takže podľa mňa úplne bez problémov.
Chcel by som vás poprosiť o jedno info.
Neviem si vôbec vybaviť ako majú spravené Solarisy v U bočné transparenty. Teda viem, že sú uložené v okne, ale ako to vyzerá z vnútra. Teda či je transparent zakrytý nejakým plastom. Že či by v prípade elekt. teplomera boli potrebné úpravy alebo nie. Dik.
V KE funguju vyhybky na cievku, ktora sa prejazdom zberaca cez kontakt pod prudom (naslapnutie na jazdu) nabudi a vyhybka sa prehodi. Po prejazde zberacov sa jazyk vyhybky vrati do povodnej polohy. Pri prejazde bez prudu vodic nerobi nic, vyhybkou len plynule prejde. Su vsak rozne systemy na prehadzovanie trolejovych vyhybiek (dokonca i trolejovych krizeni).
Nuž, vyzerá to, že do Šace začnem cestovať... Predvčerom, po námatkovej kontrole hygienikov v mestskej krytej plavárni, ju títo dali zavrieť na 10 dní. Je hrozné, kde všade sa šetrí (a nevymieňa napr. voda v bazéne..). Plávaniachtiví Košičania tak budú musieť dochádzať do Šace, kde sa nachádza najbližší a t.č. jediný prístupný bazén pre verejnosť. Som zvedavý, či sa to nejako prejaví na vyťaženosti liniek do Šace.
Niečo podbne by u nás mala byť DNV. Tá je tiež bohatá avšak čo robia s prachmi, tak to ani srnka netuší, keďže to nie je vôbec vidieť na MČ. Avšak zrejme to bude ešte lepšie, keď VW skončia v roku 2009 daňové prázdniny.
Komu sa nechce čítať, tak je to o tom, že MČ Šaca daruje obyčajnej základnej škole štadión s umelým trávnikom, na ktorom by sa mohli bez problémov hrať aj medzinárodné zápasy UEFA. Také niečo nie je možné ani na najväčšom štadióne 1. FC Košice:-o
Vladimír: Ako tak to je sila. To si vodiči neuvedomjú, že keď oberajú o zisk svoj podnik pripravujú tým o prácu sami seba. Keď sa položí SAD tak prídu o prácu nie?
Oukej, ale Ty tu teraz riešiš iný problém.
Celý cirkus okolo L38 rozvláčaný v tlači a pod. je o tom, že Pereš a Poľov požadujú, aby všetky spoje L38 zastavovali na všetkých zastávkach. O časoch odchodov zatiaľ reč nebola, pokiaľ ja viem.
Dnes som sa rozprával s kolegyňou a povedala mi, že L38 jej nevyhovuje, lebo od Razcestia (Poľov) to má 3,5km ďaleko.
Nič iné nechcú, len posunúť L25 (odchod z NO) o cca 15-20min. Momentálne tento spoj premáva poloprázdny, pretože pracujúci do 20:00hod ho nestíhajú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.