Okruh ľudí, kt. sa zapája do tejto diskusie nie je predsa tak veľký, aby všetci vedeli o zmenách, kt pripravuje DPMK. Ináč cestujúci sú fakt pohodlní a maloktorí zaregistrujú nejaké oznamy na zastávkach. Zamyslel sa už niekto nad tým, koľko % informácií vnímame zrakom a koľko sluchom?
Ktorého námestníka pre dopravu? Lenže realita je taká, že letáky do schránky používala Praha akurát tak v dobe povodní. Tak nákladný systém si trvale nemôže dovoliť ani tak bohaté mesto ako Praha. Možno by pomohlo napísať na infoplagáty veľkými písmenami SÚŤAŽ a pod to oznámenie o zmene:-).
I.
BM: No neviem čo je na Bratislvskej informovanosti dobré, bo ja som maximálne nespokojný. Ľuďom môžeš nalepiť hocijaký plagát a nikdy ho neprečítajú pokiaľ tam nie sú slová: súťaž, zadarmo, vyhrať a nXauto. sú to vyhodené peniaze lepiť takéto plagáty. Raz sa na diskus sťažoval pán čo po troch mesiacoch sa sťažoval, že v buse nebol žiaden oznam o výluke na Mostovej
Podľa slov námestníka pre dopravu by sa malo prejsť na model, ktorý využíva Praha a to letáky do schránky.
Ja teda fakt neviem... I keď je jasné, že DPMK mal tie zmeny robiť včas a ešte pred prázdninami vyhlásiť zmeny, aby si to všetci všimli už pred odchodom domov.
SOU dopravné:
- 19:02, 4 minúty mešká úplne preplnené sólo T6 na linke R1
- 19:06, načas ide sólo T6 na spoji L6, ktoré je zaplnené na 50%
- 19:09, načas ide trojčlánkové KT8 na spoji L5, ktoré je zaplnené cca na 5%
Je to zla informovanost cestujucich. Chyba je vsak v DPMK, lebo sa to nemedializuje tak ako by sa malo. Najlepsiu informovanost som videl asi v Bratislave.
Ad odpoveď J: Ako bývalý vodič môžem miestoprísažne vyhlásiť, že práca na súčasnom modernom trolejbuse nie je o nič namáhavejšia ako na tramvaji - volant utočí aj malé decko. Rozhodne je namáhavejšie na T6A5 nasádzať ohavnú redukciu na kuplovačku v prípade kuplovania napr. poruchového vozidla na trati. A najťažšia práca na antabuse (bratislavskom) je vláčenie koniev s vodou a olejom:-).
I.
Ad obojsmerné vozidlo: Tak portom nepotrebujú T6C5, stačí keď na ľavú stranu vozidla dorobia nejaké dvere, dozadu zrkadlá a jednu jazdu môže bždy vodič robiť na zadný pomocný panel:-).
I.
Na každej zastávke je predsa oznam, vo vozidlách tiež a aj v OC Optima sú vyvesené veľké informačné "plachty", tak nerozumiem. Aj moja mama mi predvčerom vytkla, keď šla do Optimy, prečo som jej nepovedal, že Optima bus nejazdí. Na označníku sa pritom hompáľa veľký oznam a nikoho nenapadne si ho ani zhliadnuť.
Tak to je ne-, ne-, ne-, neuveriteľné!!! Tá časť, ktorá sa nepomestila, sa natrieskala do spoja L6, ktorý meškal 3 minúty (príchod na SOU dopravné namiesto 18:06, o 18:09) a L5 išla za ňou tiež meškajúca, lebo pred ňou stála ona L6, takže v závese šlo kapacitné KT8 (500) sotva s 20-tkou ľudí...
A je to tu!!! Pred chvíľou sa mi prevalila popod okno T6 ev.č. pravdepodobne 617 na linke R1z, ktorá bola totálne natrieskaná študentami. Chudáci, ešte asi neprišli na to, že o 12 minút im ide aj L5... Časť, ktorá sa do R1 nepomestila, možno na to príde...
No časť študentov prichádza aj dnej, aj napriek skúškovému obdobiu. Zatiaľ som na L5 zvýšený výskyt nezaznamenal, príčina čoho tkvie aj v krutom košickom severáku, takže sa nikomu nechce vystrčiť ani ňufák
Zle som sa vyjadril, všetky KT8, ktoré už sú zobojsmernené (teda všetkých 19 ks), má elektromagnet aj v opačnej kabíne. Pôvodne sa uvažovalo, že pri otáčaní KT-čka po 10.000 km sa budú len premontovávať, ale pri výluke na Južnej triede, minulý rok v lete ich dostali všetky (t.j. nielen tie, ktoré jazdievali na linke W). Spomínané KT8 #523 malo len poruchu elektromagnetu, ktorá už však bola odstránená.
V únii sa Ti možno vodič hrdo za garanciu 8-hodinového pracovného času poďakuje. U nás to pre neho znamená menej voľna alebo menší plat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko