Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
!!! OZNAM PRE VŠETKÝCH NADŠENCOV A PRIAZNIVCOV MHD !!!

Dňa 27.9.2005 bude 12. výročie TROLEJBUSOVEJ DOPRAVY v Košiciach !!! Pre túto udalosť bude vypravený jeden trolejbus typu Škoda 15 Tr, ktorý bude nostalgicky premávať po trase linky č. 70. ( trasa: LINGOV - MLYNSKÁ BAŠTA - LINGOV ). Trolejbus je vypravený len pre všetkých MHĎ-ákov a priaznivcov MHD, samozrejme zadarmo. Nebude zastavovať a naberať cestujúcich. Účelom tejto jazdy je spomienka na začiatkY trolejbusovej dopravy v Košiciach, a ....

Pri tejto príležitosti Vás všetkých pozývame na stretnutie všetkých na vyhliadkovú jazdu linkou 70, ktoré sa uskutoční dňa 27.9.2005, o 15:40 hod. na Lingove, na výstupnej zastávke trolejbusov, kde bude pristavený vyhliadkový trolejbus Škoda 15 Tr. Príjdite všetci čo máte čas a možnosť ! Všetci sú vítaní !!!

Tešíme sa na Vašu účasť !!!
Reakcia na: 1018 #17021:

Potvrdzujem ,nie som zamestnancom dpmk.
DPMK sa zatial riadi svojimi reálnymi scenármi v praxi, oni už aj tak sú katastrofické
Reakcia na: Sarko #17006:

To nejde . Ani mailom. Nikto totiž ani ani pri počiatku realizácie NEPRIZNÁ o čo mu ide. Luďom to začne dochádzať až postupne. To, čo sa teraz hladá, je vhodný slovník ako to podať a hlavne aby to vyzeralo, že sa robí niečo PRE ˇLUDÍ a na ZLEPŠENIE mhd.
Reakcia na: KVKV #17025:
Pre verejnost je v sucasnosti elektricka nieco hlucne, nepohodlne, stare. Nezaujima ich, ze elektricka sama za to nemoze. Je mi jedno, kto a akym sposobom. Musime urobit vsetko pre to, aby sme elektircky zachranili. A je vitany kazdy, kto ma zaujem pomoct.
Reakcia na: Nodes #17005:

Aj mesto. Vlastne odboru dopravy dosť vadia kolaje. Ďaleko lepšie sa projektujú rýchlostné komunikácie ak tam nezavadzia električka. Pri pomyslení ,že na Južnej alebo Tr.SNP by vznikla šesťprúdová komunikácia im žiaria očičká.
A taká pekná parcela po smyčke na Komenského, Nemcovej,... to tiež nie je na zahodenie.
Vlastne na tom možu všetci /ONI/ len zarobiť. Koho zaujíma, že dlhodobo to bude stratové a nastanú nevratné zmeny. Vládne sa len na 4roky (šéfuje možno trochu dlhšie) tak treba to využiť. A čo bude potom.... nech riešia iní ..potom.
A papalášom z dpmk akoby spadol kameň zo srdca keď vidia možnosť zbaviť sa toho svojho e.d. chlieva čo narobili. Pri pomyslení , že im ostane cca 30 vozov a minimálne starosti .
Pochop , že tí ktorí o tom rozhodujú sa s mhd nevozia.

KAMPAŇ:
Treba dať dokopy nezkompromitovaných ludí ,odborníkov, osloviť širokú verejnosť prostredníctvom tlače a iných médií, organizovať podpisové kampane, ďalšie akcie . Doležité je získať pre verejné angažovanie nejakú známu osobnosť -autoritu. (bude niekto ochotný?).
Ale treba začať INÁČ! Každý totiž zatial poprie** e by sa niečo také pripravovalo! To by bol trapas. Doporučujem zamerať sa na obnovu dopravy na Hlavnej, Masarykovej. Netreba začať hneď električkou, ale vyhlásiť anketu na najvhodnejší dopravný prostriedok (aj tak z toho vyjde električka). Poukázať na TRADÍCIU najstaršieho dp na Slovensku v kontraste s dnešným alarmujúcim stavom.
...Myslíš ,že sa najde dosť ludí a verejnosť sa zobudí???....

**/v Prahe dnes tiež nikto nehovorí o likvidácii Masarykovho nádražia.
Reakcia na: Sarko #17015:
nie je trať plánovaná až po Bencúrovej s trojuholníkom Bencúrova - Masarykova - Stromová ako kedysi ❓
Reakcia na: eMareq #16967:
Preco nie je dovolene??Len preto,ze nie je signal na odbocenie doprava (z Kuzmanky)??Staci zmenit radice CSS. A ze co by spajala??Kuzmanku s Idanskou a obe s Blsakom, Carrefourom.Urcite by mala taka linka vacsi zmysel ako spominane okruhy L1 a L8. Samozrejme, ze jazdila by v spicke.
Alebo ma dnes rano napadla upravena trasa:Barca-NO-Moldavska-Alejova-Vazec.Solo vozy v spicke...
Trocha off-topic:
Žeby sa Praha dočkala prvej naozaj funkčnej RT6(-N2)?
http://www.parsnova.cz/index.php?article=288&lang=cz
Reakcia na: m2001 #17009:


Nik z DPMK ziadne katastroficke scenare nevytvara, KVKV nie je zamestnancom DPMK.
Reakcia na: Isidor #17019:
Tak je. Resp. tak bolo.
Reakcia na: TA #17013:
Jo, niektoré trhané služby majú poobede výjazd zo zadnej brány, keď idú do USS. A nie som istý, ale keď sa v lete r.2000 rekonštruovala križovatka pri Ferrocentre /za použitia koľajových prejazdov Californien, a teda jednokoľajnej prevádzky cez križovatku/, hádam bola tiež ideálna príležitosť prevádzkovať zadný vchod, resp. východ z vozovne. Ale neviem, či sa tak dialo.
Reakcia na: eMareq #17017:
Mozno je o mne zname, a ked nie, netajim sa tym, ze som elektrickofil. Akekolvek uvahy o obmedzovani alebo ruseni prevadzky beriem vazne. Ked je situacia taka vazna, treba konat.
Reakcia na: Nodes #17012:
Však nech ho KVKV predloží a zároveň uvedie od koho ho má (trebárs v tom dokumente, pričom by sa to mohlo spätne overiť). Inak budem tvrdiť, že sú to stále len reči.

Re #17013 TA: Napr. pre R6tky začínajúce od OC Optima /neraz som to videl/ 🙂
re Sarko: veľká vďaka ? ? ?
m2001: Samozrejme existuje konkretny plan, pretoze inak by nemohlo dojst k naprojektovaniu vedenia trate a vycleneniu uzemnej rezervy pri vystavbe noveho sidliska (v EN sa mi strasne zapacil vyraz pre sidlisko "neighbourhood unit" 🙂 ). Trat je naplanovana od krizovatky Masarykova - Svätoplukova - Alvinczyho, kde ma vzniknut triangel na doteraz stale nejestvujucom useku NMM - ZST. Odtial po Alvinczyho ku krizovatke so Slovenskej jednoty a Rampovou, po Rampovej s mimourovnovym krizenim zel. trate na vetvu Rampovej ul. veducej popri zel. trati severne, cez elektrickovy most cez Hornad, po travnatom pase (uzemna rezerva) medzi Severnym nabr. a zel. tratou (subezne), popod Hlinkovou oblukom doprava ku krizovatke Dopravna - Magnezitarska, medzi Magnezitarskou a krizovatkou Tri brody, po vyjdeni na Tahanovsky kopec krizenim Americkej tr. v blizkosti pristupovej cesty ku Metru a odtial az na konecnu na konci Americkej tr. "Sidl. Tahanovce - Madridska".
Zadný vchod slúžil raz keď bola vykoľajená el. na kruhovom, ako obchádzková trasa L6/9 (taká vyhliadková jazda vnútrom DP)
Reakcia na: Nodes #17012:
preto som tam použil aj sloveso " veriť " ? ?

Re #17007 flooder : a ktorým vchodom ide do vozovne? Zadným alebo predným? BTW využíva sa niekedy zadný vchod ❓
Reakcia na: TA #17010:
Nebol by som si taky isty, ze neexistuje.
Reakcia na: 1018 #17008:
nie je potom tá poznámka o tom, že spoj nie je označený ako R4, zbytočne mätúca, hoci je pravdivá ❓
Reakcia na: Sarko #17006:
buďme radi ( alebo aspoň verme ), že takýto oficiálny dokument neexistuje. ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.