spoj je vykonávaný službou 46175 "c". Po príchode na OC Optima o 17.09 hod končí a ide do vozovne o 17.13 hod. Mal by mať nejaké-tie papierové tabule, na ktorých je iba smer jazdy bez linky.
Bolo by dobre uviest podrobnejsie informacie ohladne, kedy, kto spracoval a kde sa nachadza spominany dokument, odkial su cerpane informacie, aby sa to dalo overit. Pokial to nie je vhodne hodit do diskusneho fora, rad si to pozriem napr. v maile. O roznych viziach sme tu uz diskutovali mnohokrat, ale myslim, ze este nikto neprisiel s priamym tvrdenim, ze sa dostal k nejakemu oficialnemu dokumentu.
To nie sú moje virtuálne návrhy, ja osobne to považujem za blížiacu sa velkú katastrofu košickej mhd. Ale dnes nie je nikto zo zodpovedných a kompetentných naklonený pre tram. dopravu. Pre všetkých týchto by znamenalo velkú úlavu ak by došlo k jej obmedzeniu a likvidácii. Dostať ju dnes v Ke do štandardného stavu to znamená astronomické náklady. (dožívajúci a zanedbaný park a trate) To by musel niekto velmi velmi chcieť a bojovať o to. Za pomoci verejnosti a publicity popularizovať ed. Taký (zatial?) nie je.
Stav ed na začiatku 90-tych rokov bol vynikajúci. Celý park bol obnovený, intervaly a linkové vedenie vyhovujúce. Potom na to pán bývalý riaditel a jeho podriadení začali kašlať. ....atd.
Súčasné vedenie na čele s pánom Dutkom dokázalo, že sa dá robiť ešte menej a pracovať ešte horšie.
To, že má zostať v podstate len špičková rýchlodráha vychádza pravdepodobne z nejakých starých smerníc o povinnosti zaistenia kolajovej dopravy do "vsž". Áno, tým chcem povedať aj to, že dnes niektorí (a nielen v ke a mhd) s oblubou oprašujú staré bolševicko-budovatelské smernice a snažia sa ic presadiť.
Tak napríklad zrušiť Maqsarykovo n. v Prahe sa chystali už komunisti nakoniec si to netrúfli, dnes sa to stáva aktuálnym. Hovorí sa o "posunutí M.nádraží do výhodnější polohy".
Posledná info:
Po prevedenej "RACIONALIZÁCII ELEKTRIČKOVEJ DOPRAVY" (pekne to nazvali,že?) má zostať prevádzkyschopných cca 18 až 20 súprav. KT8 počítaj za súpravu.
treba rozlišovať, čo sa píše vo výročných a iných správach a o čom sa hovorí a aké riešenia sa pripravujú v kuloároch.
To sa všetko bude postupne verejnosti dávkovať.
☺ !!! OZNAM PRE VŠETKÝCH NADŠENCOV A PRIAZNIVCOV MHD !!! ☺
Dňa 27.9.2005 ( t.j. utorok na budúci týždeň ) bude 12. výročie TROLEJBUSOVEJ DOPRAVY v Košiciach !!! Pre túto udalosť bude vypravený jeden trolejbus typu Škoda 15 Tr, ktorý bude nostalgicky premávať po trase linky č. 70. ( trasa: LINGOV - MLYNSKÁ BAŠTA - LINGOV ). Trolejbus je vypravený len pre všetkých iMHĎ-ákov a priaznivcov MHD, samozrejme zadarmo. Nebude zastavovať a naberať cestujúcich. Účelom tejto jazdy je spomienka na začiatkY trolejbusovej dopravy v Košiciach, a ....
Pri tejto príležitosti Vás všetkých pozývame na vyhliadkovú jazdu linkou 70 a na stretko iMHDákov, ktoré sa uskutoční dňa 27.9.2005, o 15:40 hod. na Lingove, na výstupnej zastávke trolejbusov, kde bude pristavený vyhliadkový trolejbus Škoda 15 Tr. Príjdite všetci čo máte čas a možnosť ! Všetci sú vítaní !!!
Ako je označený spoj L R4, ktorý odchádza od Štadióna TU o 16:50 ( keď nie ako R4 ) A ak ide len po OC Optima, potom sa vracia späť do mesta alebo do vozovne
Irizar: Ja sa zatial pohybujem len v trojuholniku London - Brighton - Guildford, tak som nemal moznost porovnat regionalne rozdiely. Ja som sa rozhodol cestovat z Leatherheadu do Dorkingu autobusom z dovodu, ze to paradoxne vyjde v tejto relacii o rovnu polovicu lacnejsie, nez vlakom. Ale inak su autobusy na dlhsie vzdialenosti drahsie, nepresne a navyse zapchy su bezne aj mimo spicky a vodici maju chabu pracovnu moralku. Postrehol som, ze v autach casto cestuje len vodic, cize aj vo viacclennych rodinach ma z pohodlnosti vlastne auto kazdy jej prislusnik.
KVKV: Po precitani "virtualnych" navrhov mi ako prve napadlo, ze citatel podnikovej storocnice opisuje scenar podla generelu z roku '63, ktory predurcil mestsku elektrickovu dopravu na zanik v opisovanom poradi. Podstata je v tom, ze vystavba zeleziarni elektricky vlastne zachranila, ale v sucasnosti je situacia uplne opacna a smerom na U.S.S. "zije" trat uz v podstate len v spicke. Podla mojho nazoru, ak nedojde ku koordinacii s linkami AD a zruseniu km a km peazi, tak nakoniec prave tu zostane jestvovat prevadzka len v spicke. Najhorsie bude v spominanom casovom horizonte z dovodu postupneho dosiahnutia hranice zivotnosti vozidiel. Ak sa este vyraznejsie nezlepsi udrzba a nebude organizovane pokracovat v GO, tak ten kolaps naozaj hrozi.
nedávno na TV Joj začali v Novinách predstavovať netradičné povolania. Prvé zamestnanie bolo vodič električky. Pár slov tam prehodil nejaký vodič DPB. Avšak ako ilustračný obrázok použili trikolórovú KT8D5. ?
ak o tom nevedia kompetentní v DPMK, tak kto o tom potom vie ( rozhoduje )
A to sa všetko nahradí busmi? Nie je náhodou ekonomicky výhodnejšie prevádzkovanie električkových než autobusových liniek
Hotová apokalypsa ? ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes