Reakcia na: 5 #16840:
Zaujímavé, že nad rekonštrukciou, resp. dosadením TRVALÉHO zabezpečovacieho zariadenia tej kategória, aké do KE patrí, sa odborný modrogum nezamyslel. Keby tu bol Esíčko, iste by s radosťou pohovoril o tom, ako sa dobre pracuje na takej "malej" stanice na provizórnom zabezpečovacom zariadení bez technického zisťovania voľnosti koľají a so skupinovými odchodovými návestidlami (=potreba každý vlak "odplácačkovať").
Je to nezaplatiteľné? Keď chce DPMK získať tých 34 miliónov, ktoré im uchádzajú ročne na čiernych pasažieroch, tak zaplatiť policajta za cca 10000 SK mesačne nie je také ruinujúce.
Sarko
No a marketing je čarovné slovíčko, ktoré dokáže veľa. Na košickom letisku toho neletí až tak veľa, aby sa DPMK mohol dohodnúť s letiskom, aby sa na tabuli odletov/príletov objavili aj spoje MHD (namiesto číslo letu by bolo číslo linky ?). A ak by to nedovoľovali nejaké predpisy, tak pod veľkým displejom by bol menší s dvoma riadkami, v jednom najbližší príchod a v jednom najbližší odchod.
A k tomu ešte aspoň aj nejaké viacjazyčné letáčiky o možnosti využitia takejto linky so stručnými informáciami o tarife, možnostiach zakúpenia CL a CP.
Na letisku Gatwick ma nedávno prekvapilo nespočetné množstvo stojanov, tabúľ a propagačných materiálov nielen o možnostiach dopravy z/na letisko, ale vôbec komplexné informácie o doprave v Londýne a jeho širokom okolí. Letáčikov, brožúriek, knižočiek, plánikov a cestovných poriadkov sa tam dá spočítať možno aj do stovky.