Vy ste nepochopili tú sliepku?! Kúpi sa jeden klbák a ten nahradí všetky spoje na L27! Takže bude len jediná služba 27011-2 a tá bude obsluhovať L27 celý deň a s jedným busom. Večer patrí pod Korzár a myslím si, že všetci tu máme istú mienku o tomto denníku a jeho článkom k doprave, však??? ?
V piatok v noci bolo rusno pri hoteli Strojar a nikto to tu ani nespomenul. O 22:40 tam boli pristavene technologicke auta (asi firma Norek) na upravu kolaj. zvrsku, po trati pobehovali chlapici a cosi porabali pri vyhybke -smer VSS.
Az cez vikend som si vsimol, ze zvarali kolajnice, minim. na dvoch miestach. (zvar na kolaji smer VSS medzi zast.Hotel Strojar vymena VZ, a na kolaji smer NO o par metrov dalej proti smeru jazdy eliny). Zeby sa jednalo o zarucnu opravu??
A teraz mi skus vysvetlit, ako sa L3 a L7 dostanes z Tallinskej na V.Opatske...Keby si aspon napisal, ze v hod. intervaloch maju L13, tak mozno by som prizmuril oko, ale aj tak to nie je ono. Pretoze z L13 by vystupili na zast. BPMK a potom co? Slapali by pesi ku Domu soc. sluzieb. Skus si sadnut do vozicka a prejdi si to osobne. Aj tam aj naspät, cez nadjazd na opacnu zastavku BPMK. A takisto sa skus tou tvojou garantovanou L3, L7 dostat z Tallinskej, V.Opatskeho na Tahanovske riadky, kde maju rehabilitacie. To som zvedavy, ako mi to vysvetlis. Nebud teda bezcitny k ludom, s ktorymi sa zivot nemazna.
V poslednom Kosickom veceri bol o tom clanok, kde sa matky chorych deti pozastavili nad presmerovanim L60. Aj ked jazdila viac prazdna, ako preplnena, bola potrebna. Aj ked jazdila 2xdenne, mal som ju moznost vidiet v akcii. Vystupovali z nej deti a ich rodicia ich cakali na zastavke. Myslim si, ze pre ne bola potrebna.
Ale zaujal ma odsek o tom, ze DP ich ubezpecil o zakupeni specialneho klboveho busu, ktory by sa nasadzoval na L27, pretoze prave tato linka najblizsie kopiruje trasu jazero-V.Opatske-tahanovske riadky. Mozno sa dockame aj toho, ze L27 bude koncit pri OC Vazec.Supeeeer
? ?
Výrobca udáva kapacitu pre SU15 niečo do 150 ľudí a niečo pravdy na tom bude... a nie 205 ako to máte uvedené tu a nakoniec veď práve tu sa papierov a teórie najviac držíte ?
Preto že čo nová séria, to samé zlepšováky a škoda že nie k lepšiemu... máš tu momentálne asi sedem sérii soláčov, no v každej nastali zmeny. Potom je bežné, že kopec vecí nepasuje z jedného na druhý ?
Re #13908 Vladimír:
Obcas sa na stanicu pride otocit aj linka 7 ked vodic namiesto dolava zahne od Jazera na Namesti osloboditelov doprava = na stanicu ? to su potom fukoty, ake trat NO - ŽST len tak nezaziva... ?
Nenazýval by som to prototypom. SU18 je predsa súčasť rodiny unifikovaného radu Solaris Urbino. Náhradné diely do 18-tky sú samozrejme kompatibilné s náhradnými dielmi do 15-tky a 12-tky.
Čo sa týka kapacity, údaje od výrobcov sú jedna vec a zdravý rozum vec druhá. Každému musí byť jasné, že 15m bus je kapacitnejší ako 12m bus a že 18m bus je kapacitnejší ako 15m bus.
Ale v tých troch metroch máš navyše kĺb a dvere...
Nechcem kecať ale niekde v prospektoch som čítal rozdiel 8-12 osôb, nepamätám presne, ale bolo to úbohé číslo. A na čo tu ďalší prototyp? A v technickej pasáži o busoch máte kapacitu SU15 prehnanú, tá by tak sedela v Oswiecime ?
Na šestkovej koľaji pri stanici sa otáča aj linka č. 5, ale koľaj je stále šestková, lebo sa to jednoducho takto zaužívalo. Na stanici končia linky 2, 3, 5, 6 a R1, ale koľaje sú dvojková a šestková.
Našiel som taky inzerat: Predám autobus Škoda 706 RTO linkový pojazdbý bez ŠPZ. tel: 0903 225 012 e-mail: mikulas.ivasko@roedl.sk cena je paradna 40 000sk,keby sa DP pochcelo,tak by sme mohli mat historicky bus. ?
Najlepšie by bolo ak by zabanovali teba ak ti niečo vadi nevšimaj si to, qwertak tu normalne diskutoval o kolajniciach o ktorych sa tu píše pomaly celý den a nespamoval fóra ani sa nehadal a ak chceš byt na urovni inych fór tak chod na ine fóra ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Čo sa týka kapacity, údaje od výrobcov sú jedna vec a zdravý rozum vec druhá. Každému musí byť jasné, že 15m bus je kapacitnejší ako 12m bus a že 18m bus je kapacitnejší ako 15m bus.