Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Záchvat #13917:
Urcite vies, ze casy, ked sa kupilo 20 az 30 vozidiel rocne, su prec. Len Praha si moze dovolit 50 Angorakov, mozno aj viac, rocne. takze ako vyrobca priebezne inovuje svoje vyrobky, tak nastavaju na autobusoch zmeny. Ale asi si mal na mysli to, preco vyrobca neustale robi zmeny a nevyraba jedno a to iste vozidlo 5 rokov bez zmien. Co sa tyka kapacity, naramne, prenaramne pochybujem, ze do SU 15 sa zmesti 150 cestujucich. Pravda, ked by nechceli vytvorit nejaky rekord.
Reakcia na: Furčan #13907:
Preco si ho nekupis? ?
Reakcia na: Irisb #13912:
Tiež tu moc nevyskakuj stým talianským čechom, preto že čo sa týka jeho estetiky a praktickosti, tak tam sa sním príroda tiež šeredne zahrala a pozabudla pritom na storočie v ktorom sa náchádza...
Reakcia na: SHORTY #13923:
Ale to bude nejaký superklbák s asi dvanástimi klbami. ?
Reakcia na: TA #13913:
Vy ste nepochopili tú sliepku?! Kúpi sa jeden klbák a ten nahradí všetky spoje na L27! Takže bude len jediná služba 27011-2 a tá bude obsluhovať L27 celý deň a s jedným busom. Večer patrí pod Korzár a myslím si, že všetci tu máme istú mienku o tomto denníku a jeho článkom k doprave, však??? ?
Reakcia na: Balky #13920:
Ale možno len ten jeden voz bude chodiť na Važec.
V piatok v noci bolo rusno pri hoteli Strojar a nikto to tu ani nespomenul. O 22:40 tam boli pristavene technologicke auta (asi firma Norek) na upravu kolaj. zvrsku, po trati pobehovali chlapici a cosi porabali pri vyhybke -smer VSS.
Az cez vikend som si vsimol, ze zvarali kolajnice, minim. na dvoch miestach. (zvar na kolaji smer VSS medzi zast.Hotel Strojar vymena VZ, a na kolaji smer NO o par metrov dalej proti smeru jazdy eliny). Zeby sa jednalo o zarucnu opravu??
Reakcia na: Vladimír #13889:
A teraz mi skus vysvetlit, ako sa L3 a L7 dostanes z Tallinskej na V.Opatske...Keby si aspon napisal, ze v hod. intervaloch maju L13, tak mozno by som prizmuril oko, ale aj tak to nie je ono. Pretoze z L13 by vystupili na zast. BPMK a potom co? Slapali by pesi ku Domu soc. sluzieb. Skus si sadnut do vozicka a prejdi si to osobne. Aj tam aj naspät, cez nadjazd na opacnu zastavku BPMK. A takisto sa skus tou tvojou garantovanou L3, L7 dostat z Tallinskej, V.Opatskeho na Tahanovske riadky, kde maju rehabilitacie. To som zvedavy, ako mi to vysvetlis. Nebud teda bezcitny k ludom, s ktorymi sa zivot nemazna.
V poslednom Kosickom veceri bol o tom clanok, kde sa matky chorych deti pozastavili nad presmerovanim L60. Aj ked jazdila viac prazdna, ako preplnena, bola potrebna. Aj ked jazdila 2xdenne, mal som ju moznost vidiet v akcii. Vystupovali z nej deti a ich rodicia ich cakali na zastavke. Myslim si, ze pre ne bola potrebna.
Ale zaujal ma odsek o tom, ze DP ich ubezpecil o zakupeni specialneho klboveho busu, ktory by sa nasadzoval na L27, pretoze prave tato linka najblizsie kopiruje trasu jazero-V.Opatske-tahanovske riadky. Mozno sa dockame aj toho, ze L27 bude koncit pri OC Vazec.Supeeeer
? ?
Reakcia na: Vladimír #13908:
a ty si fakt myslíš, že som to nevedel ? ?
Reakcia na: Vladimír #13914:
Výrobca udáva kapacitu pre SU15 niečo do 150 ľudí a niečo pravdy na tom bude... a nie 205 ako to máte uvedené tu a nakoniec veď práve tu sa papierov a teórie najviac držíte ?
Reakcia na: TA #13913:
Preto že čo nová séria, to samé zlepšováky a škoda že nie k lepšiemu... máš tu momentálne asi sedem sérii soláčov, no v každej nastali zmeny. Potom je bežné, že kopec vecí nepasuje z jedného na druhý ?
Reakcia na: 1018 #13915:
Žeby vlastná skúsenosť? 😉

Ale samozrejme, mimoriadnosti sa občas musia diať, aby to nebolo také nudné.
Reakcia na: pete #13904:

Nazvat niekoho chudakom podla mna je silne slovo.

Re #13908 Vladimír:
Obcas sa na stanicu pride otocit aj linka 7 🙂 ked vodic namiesto dolava zahne od Jazera na Namesti osloboditelov doprava = na stanicu ? to su potom fukoty, ake trat NO - ŽST len tak nezaziva... ?
Reakcia na: Záchvat #13911:
Nenazýval by som to prototypom. SU18 je predsa súčasť rodiny unifikovaného radu Solaris Urbino. Náhradné diely do 18-tky sú samozrejme kompatibilné s náhradnými dielmi do 15-tky a 12-tky.

Čo sa týka kapacity, údaje od výrobcov sú jedna vec a zdravý rozum vec druhá. Každému musí byť jasné, že 15m bus je kapacitnejší ako 12m bus a že 18m bus je kapacitnejší ako 15m bus.
Reakcia na: Záchvat #13911:
prečo prototyp? Snáď sa nekúpi len 1 bus? Dúfam, že viac ?
Reakcia na: Záchvat #13911:
konečne normálny človek čo vie, že kapacita SU15 nie je taká aké vy tu uvádzate čísla.
Reakcia na: TA #13910:
Ale v tých troch metroch máš navyše kĺb a dvere...
Nechcem kecať ale niekde v prospektoch som čítal rozdiel 8-12 osôb, nepamätám presne, ale bolo to úbohé číslo. A na čo tu ďalší prototyp? A v technickej pasáži o busoch máte kapacitu SU15 prehnanú, tá by tak sedela v Oswiecime ?
Reakcia na: Záchvat #13909:
3 m sú predsa 3 m, takže kapacita vyššia je. Čo by som si mal sľubovať napríklad od 18m Citybusu?
Reakcia na: TA #13897:
A čo si vlastne od SU18 sľubuješ? Veď ma kapacitu len nepatrne vyššiu ako SU15 ?
A tuším toho roku si neposkáčeš ?
Reakcia na: qwerťak #13898:
Na šestkovej koľaji pri stanici sa otáča aj linka č. 5, ale koľaj je stále šestková, lebo sa to jednoducho takto zaužívalo. Na stanici končia linky 2, 3, 5, 6 a R1, ale koľaje sú dvojková a šestková.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.