Ja osobne som neváhal a urobil fotodokumentáciu poľského nízkopodlažného autobusu Solaris, navštívil vozovňu za tzv. blšákom, kde môžeme nájsť okrem Ikarusov, Karos aj jediný Tam-Bus. Previezol som sa rýchlodrážnou traťou do VSŽ, pardon alebo skôr sorry do U.S. Steel Košice, po ktorej som mal pocit, že hociktorá trať v Bratislave je rýchlodrážna. Má to bohužiaľ jeden háčik, ktorý ma na celej organizácii MHD v Košiciach hnevá. A to je uprednostňovanie autobusovej dopravy a totálne neinvestovanie do električiek za posledných dvadsať rokov, čo mi potvrdil samotný námestník pre dopravu. Známe sú smutné predaje vozidiel typu KT8D5 do Brna a nákup autobusov za získané finančné prostriedky. Ďalšia vec je veľká neefektívnosť linkového vedenia, ktoré zbytočne zdvojuje dráhové linky s autobusovými, no a na záver zriaďovanie množstva liniek s riedkym intervalom, čo musí byť náročné na výpravu vozidiel.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2329332f2b1f2f241f2134332523ef392b2e212c23
..to má byt vysmech Blavakov Kosiciam ??? ? ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2329332f2b1f2f241f2134332523ef392b2e212c23
..to má byt vysmech Blavakov Kosiciam ??? ? ?
giorgio
v nebezbečnej rýchlosti bolo ev.č. metra 501 nie 5001 ?