Ja osobne som neváhal a urobil fotodokumentáciu poľského nízkopodlažného autobusu Solaris, navštívil vozovňu za tzv. blšákom, kde môžeme nájsť okrem Ikarusov, Karos aj jediný Tam-Bus. Previezol som sa rýchlodrážnou traťou do VSŽ, pardon alebo skôr sorry do U.S. Steel Košice, po ktorej som mal pocit, že hociktorá trať v Bratislave je rýchlodrážna. Má to bohužiaľ jeden háčik, ktorý ma na celej organizácii MHD v Košiciach hnevá. A to je uprednostňovanie autobusovej dopravy a totálne neinvestovanie do električiek za posledných dvadsať rokov, čo mi potvrdil samotný námestník pre dopravu. Známe sú smutné predaje vozidiel typu KT8D5 do Brna a nákup autobusov za získané finančné prostriedky. Ďalšia vec je veľká neefektívnosť linkového vedenia, ktoré zbytočne zdvojuje dráhové linky s autobusovými, no a na záver zriaďovanie množstva liniek s riedkym intervalom, čo musí byť náročné na výpravu vozidiel.
no myslel som ze sa s tebou da inteligentne diskutovat, ale TY SI D E B I L. nemyslis? vsak ty splietas 2 na 3, robis tu trapnu propagandu a hajis tu DPMK jak keby ta za to platili. Za kazdu cenu, nedaj Boh zeby DPMK daco nedobre spravil. Ja daco napisem a ty hned na daco ine zabrusis a ked ti na to zakontrujem, zas daco ine splietas... s takymi ludmi sa neda inteligentne diskutovat. Prosim nereaguj uz na tuto spravu... alebo vobec nereaguj ?
ZOBUDTE SA CESTUJUCI, CHYBA JE VO VAS!!! neze Balky?
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=46491
Rubrika: Spoločnosť
Integrovaný systém dopravy v BSK by mal začať fungovať po roku 2006
Vo všetkých prostriedkoch MHD, SAD a železníc rokov by občania mali využívať na jeden jednorazový cestovný lístok alebo jednu časovú predplatnú kartu
Nieje to jedno. Je rozdiel cakat v 100metrovom rade ako v 10 metrovom. Myslis si ze neboli taki ludia ci si kartu isli vybavit ale uvideli ten dlhy rad tak sa obratili a sli prec? Takych ludi bolo a bolo ich hodne...
K bodu jedna. Co myslis, kedy zaviedli klzavu platnost Bratislava, Praha, Presov?
Myslim tym SkyEurope. Prave dnes mi od nich prisiel email, na jarne zmeny v letovom poriadku...
Re BALKY: Dnes mi konečne prišla odpoveď z DPMK. V podstate nič nového a prekvapujúceho. I to niečo hovorí o práci DPMK. Samozrejme že je tu nepružnosť i druhej zmluvnej strany. Prinášam ho v plnom znení:
Dobrý deň!
DPMK, a.s. v súčasnosti zavádza systém na báze BČK, a rozšírenie na KIDS je ešte úplne nedoriešený. Prebiehajú o tom rokovania na úrovni dopravcov a dopravnej komisie
MMK. Verím, že KIDS bude naďalej fungovať a problémy budú včas doriešené.
Uz to nie je jedno, ci mas 6term na1mieste, alebo 1miesto s 6term? Za urcity cas vybavis na tych istych terminaloch vzdy rovnaky pocet ludi.
K bodu 1. Na akej urovni bola vypoctova technika pred 15timi rokmi? Pre osviezenie pamate (ak si si to v dejepise neprecital), v roku 1990 sme boli tesne po neznej...
Dalsie tvoje priklady nekomentujem...
Re #11969: Lenivi magori su ti, co si BCK vybavuju na poslednu chvilu pred ostrym nabehnutim na BCK, stoja v radoch a hromzia, ze to trva hodiny...
Hmm, ktory ze to je nas najvacsi letecky prepravca?A ze informuje o zmenach? ? A hodne? ? ..a navyse mailami? ?
Este reakcia na vsevedka. Spolu so Vsevedkom tiez "milujeme" kosicanov ako si ty...
Jednanie s ludmi nebude u teba tiez silnou strankou, ked su u teba vsetci ludia co si nevybavili kartu v prve tyzdne lenivi magori
O pripravovanych letovych poriadkoch veru nas najvacsi letecky dopravca informuje hodne. Reklamou v televizii, novinach, posiela maily.
Ked zavadza nejake linky kosicka, alebo presovska SADka v kazdom buse na oknach su vylepene reklamy.
A ten pumpar bol velmi dobry priklad...
Aha, takze je 6 terminalov... Kedze sa na nich zaroven aj dobijaju karty, tak to stale vychadza na max. 5 minut na cloveka pri rovnomernom rozdeleni. To sa tiez neda stihnut...
A jedno miesto so sietimi terminalmi a dlhym radom v centre nieje to iste ako 6 miest s jednym terminalom a kratsimi radmi na sidliskach. Tak to proste nefunguje...
Re #11960 Balky: tie priklady...
1) preco DP neprisiel s klzavou dobou platnosti uz pred 15timi rokmi?
2) Dalsie zakaznicke centrum nieje vyjdenie v ustrety ale absolutna nutnost! A k tomy nedostatocna!
3) Kupuje 15m solarisy, ktore maju celkovo 4 miesta na nizkej podlahe urcene pre menej mobilne osoby namiesto 12 a 18 metrovych solarisov, ktore maju takychto miest az 10. Linku 60 nespominaj. To su uplne vyhodene peniaze...
Ak to mam povedat vulgarne, tak DP je uplne jedno ci su cestujuci spokojny alebo nie, ci su 15m vozidla vhodne alebo nie, ci zavedie nejake dalsie sluzby alebo nie. DP je len nato aby bol a nic viac...
Re #11961 Balky: Ked su vsetky miesta na okrajoch sidlisk tak to nieje OK, to je zle.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
igino
Dobrý deň!
DPMK, a.s. v súčasnosti zavádza systém na báze BČK, a rozšírenie na KIDS je ešte úplne nedoriešený. Prebiehajú o tom rokovania na úrovni dopravcov a dopravnej komisie
MMK. Verím, že KIDS bude naďalej fungovať a problémy budú včas doriešené.
S pozdravom
JUDr. Jana Maliarová
ved. odboru marketing