Vcera sa mi dostalo sa mi do ruk Nariadenie 2/2005, z neho vytahujem:
-rychlost proti hrotu vymeny 10km/h
-rychlost po hrote v priamom smere 15 km/h
-rychlost po hrote z odbocky 10 km/h
zakazuje sa minanie vlakov v priestoroch vyhybiek. Ak uz by malo dojst k stretnutiu na vyhybkach, prednost ma ten, kto prechadza po krizeni kolaji. Voz, co vchadza na vyhybku, mu da prednost.
Obmedzenie jazdy:
v case 20,00 do 6,00hod je v useku Krajsky sud-Hl.posta nariadena v=25km/h
od 6,00 do 20hod je tam v=40km/h
Tak isto je obmedzena rychlost (tuzim tiez na 25km/h) vo vnutornom obluku medzi Zimnym stadionom a Kr. sudom.
-rychlost proti hrotu vymeny 10km/h
-rychlost po hrote v priamom smere 15 km/h
-rychlost po hrote z odbocky 10 km/h
zakazuje sa minanie vlakov v priestoroch vyhybiek. Ak uz by malo dojst k stretnutiu na vyhybkach, prednost ma ten, kto prechadza po krizeni kolaji. Voz, co vchadza na vyhybku, mu da prednost.
Obmedzenie jazdy:
v case 20,00 do 6,00hod je v useku Krajsky sud-Hl.posta nariadena v=25km/h
od 6,00 do 20hod je tam v=40km/h
Tak isto je obmedzena rychlost (tuzim tiez na 25km/h) vo vnutornom obluku medzi Zimnym stadionom a Kr. sudom.
Bmko
re SARKO sam dobre vies ake su stavy vexlov v kosiciach a myslim , ze vodici si su toho vedomi taktiez. Co sa tyka prekrocenia rychlosti na vyhybke. Nech si vodic polozi otazku? Su tachometre ciachovane a zapecatene? Otazka 2. Kolko je tolerancia maximalnej dovolenej odchylky tachometra? Nie je to nahodou jeden dielik podla noriem? To jest 5km/h. Cize rychlost porusil ak sa to tak vezme len o 2km/h co sa pri odporovej regulacii neda presne dodrzat. Bola velkost okolesnikov dodrzana normou? Ako je mozne ze mu vyhybka prestavila pod vozidlom