Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A este zazitok zo vcerajska:
Elina na L3 stala na zastavke Cintorin, smer OC Vazec. Uz zatvarala dvere, ked sa na prejazde pri zastavke zjavila autoskola Tymcak. Auto zastalo na kolajach, brika sa pohla k autu, s tym, ze len dava prednost autam iducich po hlavnej-od VSS.Zastali sme pri aute. Z miesta spolujazdca vystupil mlady chalan, frajersky a kludnym krokom obisiel auto, otvoril si zadne dvere za vodicom, vybral si vetrovku, batoh, rozlucil sa s vodicom autoskoly a len tak nalahko, s vetrovkou v ruke a s usmevom na tvari sa vybral ku brike.Myslel si, ze ho vodic eliny pusti. No ako sa auto odpratalo z prejazdu, elina sa rozbehla a mladikovi zamrzol usmev a v klude sa mohol na zastavke obliect. Nechapal som tu drzost vodica autoskoly.Hned by som mu zobral licenciu. Vzorovy priklad dodrziavania cestnych pravidiel. Nehovoriac o tom, ze okrem eliny zablokoval aj auta, ktore chceli odbocit od VSS k cintorinu.
Reakcia na: Bmko #11659:
Este som chcel doplnit, ze porusenie tohto nariadenia sa chape ako hrube porusenie pracovnej discipliny. A rusi sa tym Nariadenie 1/2005.
Balky: pokial to nebude oznacene prislusnou navestou na trati vodici to nemusia respektovat. kazdy vodic by mal este k tomu dostat dodatok k d1/1 co som v ke nevidel poriadne nikde. Iba vycuc drazneho zakona v knizke pre vodica.
Bol by som rad keby sa tu vyjadril na tuto temu aj sam pan Ing. Turis
Chcel by som vediet technicky stav prestavniku v case nehody? Aky je tam uhol odbocenia? Je do 20 stupov? Aky bol stav jazykov? Ked predlozia tieto fakty, nech potom laskavo daju vinnu na vodica. Mal by sa branit. Ps: co sa maju co vrbusti vrtat v tej vyhybke ked je podla nich dobra a bola to vodicova vina.
Re: balky: na podniku objavili asi drazny zakon a kusok si ho poupravili. Lebo po hrote z odbocky je 15km/h a po hrote v priamom smere je 30km/h. Co sa tyka statia pocas prejazdu cez vyhybku oproti iducim vozom som bral v ke ako normalnu vec. Lenze ako pozeram asi sa to takto nikdy nerobilo.
re SARKO sam dobre vies ake su stavy vexlov v kosiciach a myslim , ze vodici si su toho vedomi taktiez. Co sa tyka prekrocenia rychlosti na vyhybke. Nech si vodic polozi otazku? Su tachometre ciachovane a zapecatene? Otazka 2. Kolko je tolerancia maximalnej dovolenej odchylky tachometra? Nie je to nahodou jeden dielik podla noriem? To jest 5km/h. Cize rychlost porusil ak sa to tak vezme len o 2km/h co sa pri odporovej regulacii neda presne dodrzat. Bola velkost okolesnikov dodrzana normou? Ako je mozne ze mu vyhybka prestavila pod vozidlom
Vcera sa mi dostalo sa mi do ruk Nariadenie 2/2005, z neho vytahujem:
-rychlost proti hrotu vymeny 10km/h
-rychlost po hrote v priamom smere 15 km/h
-rychlost po hrote z odbocky 10 km/h

zakazuje sa minanie vlakov v priestoroch vyhybiek. Ak uz by malo dojst k stretnutiu na vyhybkach, prednost ma ten, kto prechadza po krizeni kolaji. Voz, co vchadza na vyhybku, mu da prednost.

Obmedzenie jazdy:
v case 20,00 do 6,00hod je v useku Krajsky sud-Hl.posta nariadena v=25km/h
od 6,00 do 20hod je tam v=40km/h
Tak isto je obmedzena rychlost (tuzim tiez na 25km/h) vo vnutornom obluku medzi Zimnym stadionom a Kr. sudom.
Reakcia na: TA #11645:
Tak si to spočítajme. Cez pracovné dni máme dennú výpravu približne 45 vlakov. Ak máme cca 31 vlakov T3 (4 trvale sóla+25 súprav a z toho ešte nejaké rozpojené), 20 vlakov T6A5 (10 trvalých sól+10 trvalých súprav) a 19 KT8D5, to je cca 70 vlakov. 70 vlakov v stave - 45 vlakov potrebných pre výpravu = zostáva 25 vlakov. 25 vlakov - 4 vlaky na SP - 1 vlak na VP - 5 vlakov na mimoriadnej oprave - 1 dlhodobo odstavený = zostane 14 vlakov, čo je aktuálna rezerva cca 19%. Si myslím si, že je to tak akurát.
Reakcia na: Yps #11638:
Tak ja Ti tu na prstoch prácne počítam, koľko máme výhybiek a Ty si to zisťuješ z iného zdroja. Dačo ňeskutóčne ?

Re #11641 Yps: Povírený je môj antizákaznícky poskytovateľ služieb ?
Reakcia na: Omni_817 #11652:
No kompetentní už doargumentovali a vodičovi už vinu de facto jednohlasne prisúdili, a to aj napriek tomu, že v zákryte logicky opúštal križovatku rýchlejšie (o 7 km/h nad povolenú hranicu).
inak, dnes sa vo vyhybke na kruhovom pekne dlho rypali trambusaci, ako to uz niekto tu spominal...

som zvedavy, ako chcu teda argumentovat, ze by to mala byt vodicova chyba...

uz im dokonale hrabe?
Reakcia na: Sarko #11650:
Dneska je akcia na L6.
Pred malou chvíľou, o 20:55 som bol svedkom míňania sa 400+401 na L6, smerom na Terasu a 500 na L5, smerom na stanicu. Obe sa míňali na križovatke Štúrova - Kuzmányho, akonáhle dostali voľno v priamom smere. Vodič 400+401 spomalil pribrzdením a zrýchlil až po prejdení 500-ky výhybkou.
Reakcia na: eMareq #11647:
352, 391, 393, 399, 405, 411, 416 ale jazdia už len 352, 391, 399 a 416...393, 405 a 411 sú už na SP čo znamená že budú Ačka....ostatné B-čka sú odstavené (340, 347, 350, 357, 358, 363, 368, 371, 373, 375, 379, 381, 383 a 385)
Reakcia na: Diggi #11646:
Mne sa zda, ze 421+422 ma tmavsi odtien (a je rovnomerne rozlozeny) ako 7745 (ta ma hore uz gradientny). Mohla by to byt aj na Whirlpool (tiez bola na modrom). ? ?
Reakcia na: TA #11645:
Vystriedanie vsetkych vozidiel na linky trva vraj 3 az 4 dni (potom sa cyklus opakuje).

Inak kolko T3 je este ako 'B' vozen? Tipujem, ze vsetky Bcka sa postupne v nejakom casovom horizonte prerobia na Acka a budu tu len supravy A+A (ak sa nahodou nepoodstavuju skor ako by ku prerobeniu na Acko doslo).
Reakcia na: SHORTY #11618:
ešte nedávno som niekde čítal , že DPMK má električiek nadbytok, a preto ich časť plánuje odpredať. A teraz zrazu je ich ( takmer ) nedostatok?

Myslím, že v tom článku bol uvedený aj údaj, že v zálohe ostáva pravidelne až 40% vozov. čo je na tom pravdy?
Reakcia na: Busmechanik alias antibonzalista #11570:
No pozeram, ze neaky fesak nasiel moj stary nick a bol by som rad aby sa to tu nezneuzivalo
Nie sú tie výhybky nejako drahé. Pokiaľ mám dobré info, tak železničné stoja od 800 000 Sk a viac.
Reakcia na: Busmechanik alias antibonzalista #11570:
neoslovuj ma tak

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.