Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Esicko #1153:
Hej, ja viem. Robili mezi Družstevnou a Ťahanovcami.

Re #1156 Dopravák: Nechaj ma tipnúť si --> v KE vodiči autobusov nemajú kurz na trolejbus. Och! (hlboké nechápavé povzdychnutie).
Reakcia na: Vladimír #1151:
Všeobecne je málo vodičov na Troleje (48). Proste, aby vyčerpali dovolenky (povinne), musia zaskakovať vodiči autobusov - no a načom inom ako na Autobusoch!
Reakcia na: J #1133:
Nasiel si fotecku na nete? Ak nie, poslem MMS na mail, napis mi na e....o@orangemail.sk . Sarko, nieco tam hovorili, ze im nekomunikuju tie Buse medzi jednotkami, ale potom to nahodili.
Reakcia na: Esicko #1152:

Tá jednotka si asi len zamilovala Košice. 😃 Aha, tak už mi je jasné, prečo BUSE ukazuje o 28 min. menej.. :o)
Reakcia na: Vladimír #1151:
Meskali ste s 8708 preto, lebo bola vyluka 1. kolaje Ke-Druzstevna p.H. a 423 mal prednost. Inac to, ze si ich este o 9.40 mohol vidiet v stanici, 28 minut po prichode, bolo preto, ze mali problem pohnut sa opacnym smerom do depa. Esteze s nimi chodia aj servismani.
Reakcia na: Sarko #1150:
Teraz som sa schuti zasmial na kamosovom vyroku (skoro ako TGV) ja 🙂 Naozaj len SKORO... V piatok zas nevedeli pred odchodom na zadnej jednotke na paneloch nahodit ZVOLEN OSOBNA STANICA, tvrdosijne chcela ostat napisom KOSICE tu.
Reakcia na: Esicko #1140:
Veľmi detailne som však neočumoval, pretože som sa musel urýchlene posadiť do Os 8708, ktorý však na koniec aj tak meškal 😞
Ak mám pravdu povedať, najprv mi ani nenapadlo, že sú to tie 840-tky (nikdy predtým som ich nevidel ani na foto) a myslel som, že sem niečo zablúdilo z Maďarska 😛

All: Môžete mi niekto vysvetliť ako je to vlastne s tými trolejbusmi, resp. autobusmi na autobusoch? Nie je mi to ešte 100%-ne jasné. To akože trolejbusári čerpú dovolenky a preto jazdia busy???
Reakcia na: Esicko #1149:

Pred malou chvíľou mi volal kamoš, že odprevádza známeho do ZV s tým Potkanom a že ako sa mu strašne páči, že to vyzerá skoro ako v TGV a uvažuje, že sa s tým zvezie jednu stanicu. 🙂

Trochu som mu zakontroval, že to má málo miest a úzke sedadlá, tak súhlasil a ešte spomenul, že čas na BUSE ukazuje o 28 min. menej. Železnice si teda dávajú načas. 🙂

Jednotka r. 840 bola pred minútou vypravená do ZV.
Reakcia na: Sarko #1147:
No mne to celo 840-ky hned evokovalo potkaniu tvar, co mam robit. Dedukciou som z informacii prisiel nato, ze by si to mohol byt Ty, isty som si nebol. Kto chce, moze sa so mnou kontaktovat, nemusi chodit potajme 🙂 Ukazem nejake zaujimavosti zo zel. problematiky, v dopravnej kancelarii i v terene. Len teraz mam dovolenku. Mail mam rovnomenny ako nick na orangemail.
U nas je vsetko take uzkoprse, ale tie 840 su po dlhom case uplne nieco nove na slovenskych kolajach, nie prerabane - rekonstruovane. Aspon to je krok, snad mozno povedat, ze vpred. Taka rekonstrukcia 810 resp. 010 na 812 je podla mojho skromneho nazoru velkym krokom vzad.
Reakcia na: Esicko #1140:

He he, to si teda vystihol, potkania tvár, dobre som sa narehotal. 😃 Žeby sme tú jednotku pokrstili "Potkan"? 🙂

No čo si sa neozval, keď si vedel, kto som? 🙂 No počkaj, tiež Ťa prídem tajne sledovať do práce pri vypravovaní podareného Potkana 😉
Reakcia na: Esicko #1144:
Co tak Talent namiesto 840-ky?
Reakcia na: Esicko #1144:
Pozname tu to knihu
Nodes, ano videl, to uz je ina polievka... V Cesku vychadzaju casopisy Zeleznicni magazin a Draha a momentalne na Talent pozeram v knihe, velmi krasnej - Atlas vozidel - Motorove vozy a jednotky CD a ZSSK.
Reakcia na: BM #1141:
Tak som zvedavy, ako to vyzera.
ESICKO: Videl si napr. na obrazku Talent od Bombardiera? To by som chcel...
Reakcia na: Nodes #1138:
V dohladnej dobe bude zverejneny na iMHD
Prepacte, spal som po nocnej... Takze. Vladimir, v piatok si 2x840 na 2. nastupisti 7. kolaji videl velmi spravne, ved sam som ju tam pustil 🙂 . Celo mohlo byt podla mna ovela lepsie, nepochopitelne (pre mna) sa zhora nadol zuzuje, tak to spolu s navestnymi svetlami vyzera ako potkania tvar... Od 26.11. jazdia tieto jednotky v skusobnej prevadzke s cestujucimi v 1-6 s vl. 1823 Zv-Ke prichod 9.12, v 7 vl. 1829 prichod az 13.27, naspat uz spominany 1822 Ke-Zv odchod 16.00. Tento stav ma byt do konca tohto GVD, t.j do 13.12. V novom GVD su planovane na vl. 1821 Zv-Ke dalej otocia v 7-4 na vl. 1905 Ke-Humenne, naspat navrat druhy den rano o 5.26 vl. 1906 He-Ke (bude jazdit len v 😵 a hned vl. 1820 (terajsi 804 o 5.56) Ke-Zv. Fotecku, J, by som mal co som fotil v piatok ale len mobilom, ak ste uz nieco na Nete neobjavili poslem na mail ako MMS prinajhorsom... Sarko, ano, aj ja som sa tym spojom viezol 🙂 a vidim, ze som sa nemylil. Vystupili sme pri OC Optima. 840 su designovo urcite lepsie ako tatranske 425 ale na take Desiro to zdaleka nema. Co sa tyka nedostatocnej kapacity a rozvrhnutia sedadiel, plne s Tebou suhlasim. Jedna jednotka ma vcitane sklopnych sedadiel 110 miest na sedenie a aj zvacsa studentov v piatok skoro preslo pociatocne nadsenie, ked cestovali z Ke natrieskani ako v MHD. Ani podla mna sa na dlhsie trate typu Zv-Ke nehodia, ale ti, ktori ich tam zaradili to isto-iste vedia lepsie...
Reakcia na: Sarko #1136:
Aj s tymi Tvojimi decentnymi natermi a farbami...o:
Reakcia na: BM #1130:
Vedel by si, resp. bol by si ochotny mi Tvoj navrh poslat na mail? Vdaka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.