Reakcia na: Nodes #1159:
Tak ten známy mi pred chvíľou telefonoval po tom, čo došiel do Zvolena a konštatoval, že Potkan je otrasný.

Len pre zaujímavosť, pôvodným zámerom týchto motorových jednotiek, mala byť modernizácia (obmena) motorových jednotiek v podtatranskej oblasti a mali premávať na tratiach PP - Studený Potok - Tatranská Lomnica (trať 185, 17 km, cca 25 min.) a PP - Podolínec - Plaveč - Orlov/SK - Krynica/PL (po Plaveč trať 185, 60 km, cca 90 min.). Výroba týchto jednotiek mala prebiehať paralelne s výrobou elektrických jednotiek 425 pre TEŽ a v tejto súvislosti nie je bez zaujímavosti blízka podobnosť medzi jednotkami 425 a 840. Termíny dodania neboli niekoľkonásobne dodržané kvôli predaju firmy AD Tranz spoločnosťou Bombardier. ZSSK sa chcú namiesto sankcií dohodnúť o kompenzáciu vo forme dodávky komponentov pre stavbu 15. elektrickej jednotky 425.
Informácie som čerpal z: http://rail.sk/arp/slovakia/rolstock/840.htm
Sarko
Niečo som Ti našiel:
http://rail.sk/arp/slovakia/rolstock/coach-ph/840001b.jpg
http://rail.sk/arp/slovakia/rolstock/coach-ph/840001a.jpg
http://rail.szm.sk/foto/840001.jpg
http://rail.szm.sk/foto/840001a.jpg