Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
inak autobusy by pri OC Torysa nemali pri kalamite nikdy problemy, keby sa zastavka postavila tak ako sa planovalo - na hrebeni kopca - cca pri vyusteni Zupkovej do Tr. L. Svobodu
Reakcia na: Sarko #10766:
ked sa stavala Furca tak z rozpravania rodicov viem, ze L30, ktora na Furcu jazdila vtedy po Secovskej sa otacala cez Charkovsku-Krosniansku a Buzulucku. inak je celkom zaujimave si pozriet stare mapy ako vyzerala niekedy siet busov a tram v KE ?
Reakcia na: Sarko #10768:
ludia z najzapadnejsieho konca Bielocerkevskej chodia cez Vysny Slivnik na zastavku Secovska, hlavne smerom do mesta...
Tymto by som sa chcel ospravedlnit waperom a ludom ktorych sa to netyka za zbitocne tukanie pripadne citanie. ?
Krok vpred s kartami ISIC:
Použitie preukazu študenta – denné štúdium v DPMK je realizovateľné po vykonaní nasledovného postupu:

1. Vykonanie personifikácie. Táto sa bude vykonávať na ÚVT Technickej univerzity v Košiciach od 16.2.2005 ako skúšobná prevádzka v nasledovných termínoch počas pracovných dní:
od 8.00 do 13.00 hod.
od 14.00 do 18.00 hod.

Od 21.2.2005 je definovaný nasledovný harmonogram podľa fakúlt pre zamedzenie návalov:
21.2. – 25.2.2005 HF, EkF
28.2. – 4.3.2005 FBERG, FU
7.3. – 11.3.2005 SjF
14.3. – 18.3.2005 FEI
21.3. – 24.3.2005 SvF

Personifikácia spočíva v zápise elektronických informácií potrebných pre dopravné systémy do čipu preukazu. Táto operácia sa vykonáva jednorázovo. Pri personifikácii na ÚVT nie je potrebná fyzická prítomnosť študenta. Jeden študent (študentka) môže doniesť k personifikácii aj karty svojich kolegov.

2. Vykonanie „nabíjania“, čo predstavuje zakúpenie si ceny cestovného podľa platnej tarify. Táto operácia sa vykonáva opakovane a je ju možné vykonávať v nasledovných predajniach DPMK:
DPMK, a.s., Bardejovská č. 6 (Terasa),
DPMK, a.s., Rooseveltova č. 3 (pri hoteli Slovan), budova železničnej stanice, stánok DPMK, a.s., Gemerská ul.,
stánok DPMK, a.s., Adlerova ul.,
stánok DPMK, a.s., Moskovská ul.,
stánok DPMK, a.s., Nám. osloboditeľov,
stánok Robena, Nad jazerom, zastávka Modus.
? ? ?
Zaujimalo by ma, co je pricina stavu, ze tu na tychto strankach nie je cestovny poriadik L12 smer Zoborska od zastavky Stara radnica az po Zoborsku. Vdaka ?
Neviem, že či si to niekto z vás všimol, ale dnes rano bolo cele obratisko na Hanojskej zapratane autami. Stáli tam aj dopravaci. L53 a L50 sa museli otacat na Miestnom urade a potom naspäť hore na kopec.
Reakcia na: Balky #10752:
Problem je ale v tom, ze 50, 54 su male autobusy (zvycajne Karosa) a 53, 56 su zas stare crepy Ikarusy 280. Tento problem by nebol az taky hrozny, ale najvacsi problem je v tom, ze tieto 4 linky chodia iba v spickach. Takze ak si zvazite vsetky aspekty, vide vam, ze Tahanovce maju vlastne poriadne 6 az 7 liniek. Aj to stale vravim, ze 35,36,37 su linky na nic, lebo su male, maju kratky spoj a opat chodia iba (az na 37, ktora vsak chodi len sporadicky) po Americkej tr. Howdy
Reakcia na: Adam T #10770:
e #10770 aj ja mám záujem ! možno si ju objednám ! (vážne) ? ?
Balky: Ak by ludia cestujuci do prace, studenti mali jazdit na JCL (a to by vykonali len dve jazdy tam a spat), tak ich to vyjde este drahsie ako pri kupe mesacnika (a to si zratas aj sam, ze je to jednoducho viacej).

JCL sa podla mna oplati vtedy, ak MHD nevyuzivas az tak casto a zratal by si si, ze mesacnik Ta vyjde jednoducho drahsie na tych par jazd.
Ma niekto zaujem o knihu Kosicke kolaje 1891 - 2004 ???
Dovoz do Kosic bude prvy marcovy tyzden.
Kniha ma format B5, 92 stran, cca 130 fotografii, tabulky, nakresy vozidiel, plany trati,cena 260 Sk.
Zatial je stav nasledovny:
Kosice: 5 ks
Presov: 1 ks
Bratislava: 3 ks

To povazujem za "uspech" !!!
Oprava v predošlom príspevku - "najzásadnejšieho" má byť "najzápadnejšieho". Som v tom nevinne, chybu urobil môj slovník T9 v mobile 🙂
Reakcia na: 5 #10763:
S tým terénom Ti dávam zapravdu, ale kým to nie sú pražské Staré zámecké schody, tak sa nič nedeje 🙂 Uznávam, že hlavne starší ľudia a napr. v zime to predstavuje problém. Ak by Furčania presvedčili starostu, aby im postavil chodník+schody z Bielocerkevskej na zastávku Termostav, tak od najzásadnejšieho konca ulice to budú mať obyvatelia na túto zastávku len 200 m! A potom by to bolo možné aj kombinovať, z domu môžu ísť ľudia na zastávku Termostav, domov od zastávky OC Torysa.
Reakcia na: Balky #10759:
Pravidelny pouzivatel sa pozna podla toho, ze ma mesacnik. Kazdy DP by sa mal snazit uspokojit prave tychto klientov, lebo su to stali klienti. Pre jednorazove listky by tiez mala existovat prestupna tarifa, ale ked nie je, nic sa nedeje - holt niekto bude za prestup cvakat a iny nie. To nie su stali klienti.

A neobhajuj tu zvrateny system, kde namiesto jednej linky v desatminutovom takte idu niekam tri linky v polhodinovom a ich cestovne poriadky vyzeraju asi tak, ze 00, 01, 04, 30, 31, 34. A hlavne mi nenapis, ze v KE nikde podobna situacia nie je.
Reakcia na: bystrik #10745:
Táto úvaha bola veľmi dobrým nápadom, škoda len, že sa tým nikto nezaoberal dôslednejšie. Medzi ZŠ Charkovská 1 a križovatkou s Furčianskou ul. je veľké parkovisko, na ktorom občas parkujú aj kamióny. Tento priestor je minimálne taký veľký, ako samotné obratisko trolejbusov na Lingove. Takže stačilo úplne málo, obslúžila by sa aj vzdialenejšia časť Furče, aj severná časť KNV a vôbec by nemusela vzniknúť ani trasa po Konevovej. Navyše tu mohli premávať aj trolejbusy, určite by boli všetci spokojní.
Reakcia na: Vladimír #10753:
Súhlasím. Vo svojom príspevku som dal iba nepriamo najavo, že dostupnosť 500 m by mohla platiť aj pre túto oblasť, pretože ide o nemajú plochu cca 750x350 m. Aj tu je určitá skupina obyvateľstva, ktorá MHD určite využíva a okrem sťaženia v dostupnosti zastávky to majú podľa mňa sťažené už len tým, že im tam premáva jediná linka. Toto sa dalo pohodlne vyriešiť veľmi jednoducho, ale viac v ďalšom príspevku (reakcia na Bystrika).
Reakcia na: Balky #10752:
Práve si si dokázal, že porovnávať počty liniek je zlé. Že L53 by si počítal 2-krát, lebo sú to v podstate 2 linky... A práve preto treba počítať spoje. Takisto aj L55 je za 2 linky na Furči, takisto L18 na Furči, lebo schádza dvoma smermi zo sídliska, takisto L34 na KVP.

Prečo L31 na Jazere okrajovo? Ide priamo cez časť sídliska. Potom aj L30 je na Furči okrajovo.
Prečo L35 okrajovo na KVP? Detto.
A čo robí prosím L20 na Furči? L20 nemá na Furči žiadnu zastávku, dokonca ani len kúsok trasy nemá cez Furču. To by si potom musel počítať aj L14 pre Ťahanovce, L25 pre Jazero a L20 pre KVP, čo je taká istá blbosť ako L20 na Furči. Čiže ten rebríček ako aj porovnávanie počtu liniek je na figu.
Reakcia na: Sarko #10743:
Veru, Furčan nemusí rozmýšľať, či ísť tam alebo onam, lebo nemá na výber. Chudáci Ťahanovčania, tí musia rozmýšľať, že kam to máme bližšie... a ešte si aj viac čísel pamätať...
Bielocerkevská možno v norme je, ale tu by bol okrem pohľadu z vrtuľníka zaujímavý aj výškový rozdiel, veď sú tam samé schody.

Re #10744 RW: Ovručská bola dlhé roky žiarivým príkladom "dostupnosti", zastávka Exnárova to čiastočne poriešila (ale po koľkých rokoch!)

Re #10748 Sarko: Domnievam sa, že vyjsť z Bielocerkevskej k Toryse je fyzicky náročnejšie ako z Lingova na Ortvaňovu, nehovoriac o počte ľudí, ktorých sa problém týka.
Reakcia na: Balky #10759:
Tym chces povedat, ze pravidelni cestujuci (studenti, ludia dochadzajuci do prace atd) si kupuju JCL, lebo nemaju na mesacnik?

Ty si otvor klapky na ociach...
Reakcia na: Y #10755:
Netahaj tu Blavu. Keby mohli tak na uzemi vychodneho slovenska spravia jadrovu strelnicu alebo skladku pre Bratislavu a okolie. Vies aky su nenazraty co sa tyka vsetkeho. Ale to som odbocil.
Porovnavat dedinu (cca +-2000 obyvatelov) fakt nemienim s mestom. Je na to vela dvovodov. 1,2 som uz spomenul. A ked nechces verit tak chod do nejakej "velkej" dediny postav sa na zastavku a spocitaj kolko ludi precestuje za den. A potom chod na sidlisko na jednu zo zastavok a len v rannej spicke tam tolko ludi napocitas.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.