Reakcia na: bystrik #10745:
Táto úvaha bola veľmi dobrým nápadom, škoda len, že sa tým nikto nezaoberal dôslednejšie. Medzi ZŠ Charkovská 1 a križovatkou s Furčianskou ul. je veľké parkovisko, na ktorom občas parkujú aj kamióny. Tento priestor je minimálne taký veľký, ako samotné obratisko trolejbusov na Lingove. Takže stačilo úplne málo, obslúžila by sa aj vzdialenejšia časť Furče, aj severná časť KNV a vôbec by nemusela vzniknúť ani trasa po Konevovej. Navyše tu mohli premávať aj trolejbusy, určite by boli všetci spokojní.
Vladimír
Re #10734 Stevqo: A kde je napísané, že musí byť priame spojenie Berlínska - Jakabov palác? Spojenie je možné realizovať aj s prestupom. Povedal by som, že priam neexistuje dôvod na to, aby sa ktokoľvek zapodieval spojením Berlínskej a Jakabovho paláca. Je to taký špecifický vzťah pre takého menšinového cestujúceho, že až no...
Re #10738 Peter: Spoje chodia v návaloch preto, lebo počet liniek je absurdne vysoký a je takmer nemožné ich vzájomne koordinovať. Keby sa počet liniek výrazne zredukoval a na zvyšných by sa zahustili intervaly, doprava by bola lepšia.
Re #10748 Sarko: Norma 500 m sa, pokiaľ viem, vzťahuje na oblasti "vysokej zástavby". Tebou spomínané ulice sú všetko rodinné domky, a teda oblasti s nižšou hustotou obyvateľstva, takže sa hádam zmestia do normy 700 m.