Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #16669:
Ty asi doma nemaš čo robit nie? ? ked vždy podrivaš s chybami
Reakcia na: CX65 #16666:
niektorí s tým problém nemajú... ?
Reakcia na: S499.1023 #16667:
problémom je príliš rýchla morálna zastaranosť rovnako v kombinácii s rýchlym vývojom technológií, ktorý má za následok výrobu súčiastok iba v danom období. Súčiastky, ktoré by si na to potreboval jednoducho nezoženieš....
Reakcia na: VLK #16627:
Hmm, 7 rokov u takéhoto zariadenia... To by som si teda nekúpil, keĎ mi to za 7 rokov už neopravia...
Nebud mudry LUK.Skus ces wapko neurobyt chybu . A zruste mi ban.
Reakcia na: CX65 #16664:
až keď sa naučís po slovensky... ?
Prosim vas aby ste mi zrusily ten ban na moju ip.dakujem.
Reakcia na: Sarko #16662:
áno, v KE sa vie každému "vyrobiť" "nejaká významná funkcia" ?
LUK: 1018, generálny riaditeľ VPMK 8-! Je nás veľa, ale každému sa môže ujsť nejaká významná funkcia 🙂
Reakcia na: Sarko #16654:
kto je "najvyšší"? ?
Reakcia na: bystrik #16657:
zastavka o ktorej som pisal je tesne pred začiatkom noveho mosta, smer Prešov
Reakcia na: bystrik #16657:
no fotky mam aj ja ešte od začiatku burania mosta, poslal by som ti ich ale neviem tvoj e-mail...
Trolejbus 15 Tr #1010 má nainštalovanú novú výstražnú signalizáciu pri zatváraní dverí. Ide o tú signalizáciu, čo majú aj Škoda 15 Tr M-ky, napr. 1020.

Dnes hlásili všetky trolejbusy 14 a 15 Tr M, ktoré boli na linke 71 a 72. ?

Dnes som si všimol , že už zobrazuje na vnútornom panely BUSE konečné zastávky linky 72, vo verzii BUSE pre trolejbusy. Tieto konečné jednoducho na panel nevypisovalo vôbec. Teraz je to už opravené. Zobrazuje konečnú zastávku a navyše aj text: "Ďakujeme, že ste využili služby DPMK, a.s.".

Asfalt v zastávkach "Krajský úrad" a "Mestský magistrát" v smere na sídlisko KVP je sfarbený na modro. V tom sú žlté čiary a na koncoch nápis "BUS".

?
Reakcia na: Furčan #16656:


foto z miesta zastávky Colnica (c) *Solaris* maniak ? ?

http://privadzac.szm.sk/foto40v.jpg
Terminal MHD pred CASSOVIOU je dokončený su tam štyri označniky zatial bez CP.
Pred vjazdom na nový most pri Colnici ponad Hornad vznika zastavka "Colnica"
Reakcia na: Isidor #16653:
Este by ma zaujimalo ci tym dokumentovanim bolo fotenie okolia trate (domceky,stromceky...) alebo priamo dokumentovanie stavu kolajnic. Lebo ak to druhe tak neviem ci sa zozbierany foto material neoznaci ako prisne tajny pre cestujucu verejnost ?
LUK: Nie len účasť bola slušná, ale aj osadenstvo. "Najvyšší" si dal aj tvrdší alkohol, starší boli pri pivárskom okienku a mládež pri malinovkovom 😃
Reakcia na: TA #16652:


V noci premávala po meste drezina
Miroslav SAMBOR

Košice - Po rozdelení Československej federatívnej republiky sa Košičan Juraj Kováč rozhodol presťahovať do Svitáv na severnej Morave. Začiatkom týždňa sa však vrátil na niekoľko dní do rodného mesta, aby Košičanom predviedol prototyp vlastnoručne vyrobenej šľapacej dreziny. Jej jazdné vlastnosti prezentoval na Hlavnej už v pondelok, v čase od 15.00 do 23.00 hod., v utorok (24.00 - 4.15 hod.) na Moldavskej, železničnej stanici, na Kuzmányho, Boženy Němcovej. V noci zo stredy na štvrtok vyrazil z depa Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) kde drezina parkovala cez Alejovú na sídlisko Nad jazerom, odtiaľ na Južnú triedu, Moldavskú ulicu a späť do DPMK. V noci zo štvrtka na piatok drezina išla po trati električiek do U. S. Steel Košice.

"Vozidielko je zaujímavé tým, že má meniteľný rozchod kolies," povedal nám J. Kováč na margo univerzálnej mašinky, pri ktorej riadení sa strieda so synom Danielom. "Je teda schopná jazdiť na všetkých koľajových tratiach sveta. Koľajové vozidlá mi učarovali aj preto, lebo kedysi som zachraňoval banské technické pamiatky, konkrétne v dubníckych opálových baniach. Plány na stavbu dreziny boli hotové už sedem rokov, po zohnaní materiálu mi stavba samotná trvala tri mesiace."

J. Kováč so synom vďaka ústretovosti vedenia DPMK pri jazdách mapovali dĺžku košických električkových tratí, ktoré zdokumentovali fotograficky. Popri tom stihli povoziť na drezine niekoľkých Košičanov i zahraničných turistov.

Za 12 mesiacov od postavenia dreziny na nej Kováčovci najazdili viac ako 1000 kilometrov na 18 tratiach v Maďarsku, Česku i na Slovensku. Vozidlo poháňa klasický bicyklový prevod, dosiahne rýchlosť 15 kilometrov za hodinu, unesie, okrem vodiča dvoch i viac ľudí.
V dnešnom Korzári je článok o drezine, ktorá nedávno brázdila košické koľaje - strana číslo 5, vľavo dole. ?
SOLARIS ***MANIAK***: Ano, stretko bolo uspesne. Aspon jedno konecne dobre. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.