problémom je príliš rýchla morálna zastaranosť rovnako v kombinácii s rýchlym vývojom technológií, ktorý má za následok výrobu súčiastok iba v danom období. Súčiastky, ktoré by si na to potreboval jednoducho nezoženieš....
Trolejbus 15 Tr #1010 má nainštalovanú novú výstražnú signalizáciu pri zatváraní dverí. Ide o tú signalizáciu, čo majú aj Škoda 15 Tr M-ky, napr. 1020.
Dnes hlásili všetky trolejbusy 14 a 15 Tr M, ktoré boli na linke 71 a 72. ?
Dnes som si všimol , že už zobrazuje na vnútornom panely BUSE konečné zastávky linky 72, vo verzii BUSE pre trolejbusy. Tieto konečné jednoducho na panel nevypisovalo vôbec. Teraz je to už opravené. Zobrazuje konečnú zastávku a navyše aj text: "Ďakujeme, že ste využili služby DPMK, a.s.".
Asfalt v zastávkach "Krajský úrad" a "Mestský magistrát" v smere na sídlisko KVP je sfarbený na modro. V tom sú žlté čiary a na koncoch nápis "BUS".
Terminal MHD pred CASSOVIOU je dokončený su tam štyri označniky zatial bez CP.
Pred vjazdom na nový most pri Colnici ponad Hornad vznika zastavka "Colnica"
Este by ma zaujimalo ci tym dokumentovanim bolo fotenie okolia trate (domceky,stromceky...) alebo priamo dokumentovanie stavu kolajnic. Lebo ak to druhe tak neviem ci sa zozbierany foto material neoznaci ako prisne tajny pre cestujucu verejnost ?
Košice - Po rozdelení Československej federatívnej republiky sa Košičan Juraj Kováč rozhodol presťahovať do Svitáv na severnej Morave. Začiatkom týždňa sa však vrátil na niekoľko dní do rodného mesta, aby Košičanom predviedol prototyp vlastnoručne vyrobenej šľapacej dreziny. Jej jazdné vlastnosti prezentoval na Hlavnej už v pondelok, v čase od 15.00 do 23.00 hod., v utorok (24.00 - 4.15 hod.) na Moldavskej, železničnej stanici, na Kuzmányho, Boženy Němcovej. V noci zo stredy na štvrtok vyrazil z depa Dopravného podniku mesta Košice (DPMK) kde drezina parkovala cez Alejovú na sídlisko Nad jazerom, odtiaľ na Južnú triedu, Moldavskú ulicu a späť do DPMK. V noci zo štvrtka na piatok drezina išla po trati električiek do U. S. Steel Košice.
"Vozidielko je zaujímavé tým, že má meniteľný rozchod kolies," povedal nám J. Kováč na margo univerzálnej mašinky, pri ktorej riadení sa strieda so synom Danielom. "Je teda schopná jazdiť na všetkých koľajových tratiach sveta. Koľajové vozidlá mi učarovali aj preto, lebo kedysi som zachraňoval banské technické pamiatky, konkrétne v dubníckych opálových baniach. Plány na stavbu dreziny boli hotové už sedem rokov, po zohnaní materiálu mi stavba samotná trvala tri mesiace."
J. Kováč so synom vďaka ústretovosti vedenia DPMK pri jazdách mapovali dĺžku košických električkových tratí, ktoré zdokumentovali fotograficky. Popri tom stihli povoziť na drezine niekoľkých Košičanov i zahraničných turistov.
Za 12 mesiacov od postavenia dreziny na nej Kováčovci najazdili viac ako 1000 kilometrov na 18 tratiach v Maďarsku, Česku i na Slovensku. Vozidlo poháňa klasický bicyklový prevod, dosiahne rýchlosť 15 kilometrov za hodinu, unesie, okrem vodiča dvoch i viac ľudí.
SOLARIS ***MANIAK***: Ano, stretko bolo uspesne. Aspon jedno konecne dobre. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.