Prečo? Čo ja mam s cintorinom okrem toho, že tam idem raz za dva roky na dušičky? Mne nejde o nejaku priamu linku do Šace alebo čo ale o linky na NO cez Sečovsku lebo je to najrychlejšia cesta a tam si už prestupim, ale nemienim sa trepať dookola mesta L7X ani cez prešovsku... Už ne raz som povedal, že keby som mohol tak by som dal T-busy THC za cenu liniek cez Sečovsku na NO ? ?
Prečo ten nevďak? Však na furči už predsa nemôžete byť chorí a ani umierať. Škoda, že sa jej nepodarilo vydupať ešte nejakú priamu túžbu ku novej nemocnici.
Čo bude jazdiť od NO po SOU, okrem električiek:
10: 10/15/15/20
11: 30/45/60/60
20: 30/30/30/60 (započítané všetky vetvy)
21: účelovo - na zmeny
23: 60/60/60/120 (započítané všetky vetvy)
25: 30/30/60/60
31: 30/30/60/60
52: 15/15
56: 30/30
Hlavným pozitívom je mierne posilnenie ED, TD a odstránenie aspoň niektorých výrazných súbehov s AD. Trasovanie A liniek však veľa nového neprináša. Liniek ostáva ako maku, dedinské MČ budú mať aj naďalej priame spoje kade tade, akurát sa inak pospájali.
Viď L20 (KNVes-Šaca) a L31 (Myslava-Opátske), ktoré si akurát zamenili konečné dnešných L20 a L25. Navyše L31 len preto, aby sa vyhla Luníku 9, pôjde cez vilovú štvrť, kde nevidím žiadny potenciál cestujúcich. Nechápem, aký má zmysel L29 z Kavečian ťahať mimo špičky až ku Cassovii. Od Mieru až po Dom umenia kopíruje trolejbus. Linka 25 (Poľov-THC) nemá čo v prestupnej tarife hľadať. Od Krajského súdu až po HMTesco (!!!) kopíruje trolejbus. Celkovo bude Štefánikova neskutočne prepchatá MHD.
Pri sídliskových linkách vidieť niekoľko nedobrých trendov. Miesto jednoduchých, priamych liniek sa tam objavilo niekoľko zvrhlostí najhrubšieho zrna, ako sú esíčkovité a omegovité linky 19 a 27. Také nezmysly tu veru nenájdeme ani dnes. Jedna z najväčších blbostí dneška (L36: Kláštor-Klimkovičova-Iskra-FNsP) prežije v podobe L19... jednoducho úžas. O 27 som už písal dosť. Pri časovej tarife budeme voziť ľudí dokolečka!!! Navyše tu badať až dogmatickú snahu o posilnenie THC, ktoré je v tomto návrhu podľa môjho názoru totálne predimenzované. Na THC je problematická 1 hodina ráno a 1 hodina poobede a po zvyšok špičky tam chodia busy poloprázdne. Návrh ďalej v čase, keď sa konečne dobuduje križovatka Sečovská-Prešovská, čím sa pre Furču ešte viac zrýchli a zatraktívni toto už dnes najrýchlejšie spojenie s NO, ide hrubým spôsobom škrtať ponuku spojov cez Sečovskú na NO. Pričom ju zoškrtal tak, že kapacita ponúkaná v onom vzťahu je v návrhu menšia ako je tam dnes reálny počet prepravených osôb. Naozaj úžasné a predvídavé. Budeme mať konečne križovatku, ale do ničoho sa tým smerom nevojdeme. Všetko pod zámienkou budovania prestupnej tarify. Tvrdím, že dnes navrhované linkovanie autobusov nemá už nič spoločné s časovou a prestupnou tarifou a oproti dnešnému stavu neprináša zásadný pokrok. Jeho pár pozitív (napr. zoptimalizovanie ponuky na sídliská mimo špičky) bolo zabitých hrubými chybami, a navyše argumentáciou typu Šak to spustíme a uvidíme, čo to spraví... a chyby potom napravíme. Lenže kým tie chyby napravíte, prídete o veľa zákazníkov.
P.S. Dúfam, že linky 27 a 51 budú robiť opäť jalové kilometre cez Požiarnickú...
Ano osoh bude tento stav prinašať možno 20 dôchodcom čo chodia do cassovie a medzi nimi asi aj mama pani starostky. Celu furču docurvili, ďakujem, ďakujem, ďakujem ☠
Práve pozerám, že aj bez L51 bude v úseku NO - kruhový objazd premávať 8 A liniek: 10, 11, 20, 21, 23, 25, 31, 56. Spolu to dá v rannej špičke 20 spojov/hod., t.j. priemerne každé 3 min. spoj. A to ešte prirátajme 6-ku...
áno, áno, avšak narážal som na to, že po presmerovaní L 10 do jej dnešnej podoby by L 51 stratila zmysel - teda by mali rovnakú trasu, akurát 1 linka by bola expresná.
Plne chápem Irisáka ? 15-ka je najbrutálnejšia linka a okrem jedného vodiča ju nechce robiť asi nikto. 2 dni na 15-ka človeka položia do múky ?
Inač sa stále divím koľko ľudí sa do nej dokáže na Námestí natrepať
No dovol! Ako mozes podcenovat SIEMENS systemy! Si ty normalny ?? Niekto ich neskutocne preferuje a ty co i len pomyslis na to, ze by to nemali dokazat ? Hanbi sa a zalez do kuta! ? ? ? ? ?
nechcem byt detailista ale dost som cestoval medzi KE a BA a vo Zvolene preblikavacia oranzova funguje. A neverim, ze Siemens radic to nedokaze. Vsetko sa da len treba chciet
navonok to vyzerá, že MČ ide proti vlastným obyvateľom. Ale asi to tak nebude a možno tento stav bude prinášať osoh väčšiemu počtu Furčanov. Stále sú alternatívy, ako inak by sa to dalo vyrešiť. Ale to, čo vyhovuje Tebe, nemusí vyhovoať inému a opačne.
povedal som....za tu L15 ten kto moze(pravdepodobne starostka MU DH) nech trpi....ale tiez si myslim ze aj toto mohli tvorcovia LV vyriesit inak....mohli 54ku presmerovat.....a nie 15!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.