Osobne som tou 4201 rano isiel a nezdalo sa mi ze by vozila troch ludi. Keby tam poslali maly voz, skoncilo by to tak ako na 31. Tou 53 chodim kazde rano a nezda sa mi ze je tam velky voz luxus.
bolo by fajn ta vidiet s ostrihanymi nechtami na nohach ? ? nanestastie vsak kompetentní zrejme ani neuvazuju, ba co viac, si myslim ze ani nemaju ponatia ze taky voz existuje, a ani sa ho nepokusia dotiahnut aspon na skusku....ale sam som zvedavy ci ti odpovedia, ked uz si ich vyzval.....
To najlepšie z programu Dní mesta 2008:
1.5., 9:00 Otvorenie sezóny Detskej železnice
1.5. a 3.5. Výstava historických električiek na Hlavnej
3.5. a 4.5. Potulky mestom Košice pod záštitou primátora mesta Košice. Výlet do budúcnosti, alebo čo nám môže priniesť úspech v súťaži o prestížny titul Európske hlavné mesto kultúry v roku 2013? Ako sa môže za 4 roky zmeniť centrum mesta, Bankov a kde je Kulturpark? Vizualizácie a prezentácia investičných projektov EHMK.
8.5. MČ Luník IX - hudobno-spevácky program – RÓMOVIA SA PREBÚDZAJÚ S JAROU
(len neviem, či mysleli ročné obdobie alebo čistiaci prostriedok) ?
3 krátke vozy na 31tke? ? ? Hovorím, pokiaľ je nutné cestovať (za prácou/školou) tak IM forever... ? Lebo nič proti MHD ale je rozdiel voziť sa len tak že som iMHDak alebo vykonávať činnosť tapety na okne nejakého busu v špičke ? ? ?
Re #32903 Irisak: Jaj či by si nechcel zajazdiť na takom. V košeli a v kravate by nastupil...
Re #32902 Arksun: Tak toto už áno, navrhujem testovať na linke 57 ? ?
Re #32901 Diggi: Tie desaťsedačáky sú vhodné tak z Vyšnej Hutky do Krásnej n/H. ale cez poľnú cestu okolo družstva... ? ?
Re #32893 Nodes: Na to druhé si myslím nie je potrebná otázka. Zdravý zrak stačí... ? ?
Re #32891 Irisak: Plný súhlas ? ?
Keďže systém kupovania CL na BČK je nastavený tak, ako popísal KVKV, považujem za buzeráciu cestujúcich akékoľvek ďalšie prikladanie karty v prípade prestupu. Keď si označím lístok 30 minútový, už ho nikde neoznačujem. Prečo si mám teda ešte niekam prikladať kartu? Bolo mi vysvetlené že kvôli kontrole revízormi, ale to je problém DPMK, prečo tým otravujú cestujúcich.
Prosím je tu vobec niekto z dpmk alebo nezávislých odborníkov, ktorý vie PRESNE popísať
Za prvé : ako to funguje
Za druhé: ako to MÁ SPRÁVNE fungovať
???
Ja proste nechápem logiku toho, že prečo si má cestujúci pri prestupe označiť bčk aj v ďalšom vozidle.
Pokial by pri výstupe z prvého vozu označil „prerušenie“ , tak by to logiku malo, nepočítal by sa mu čas na čakanie na prestup alebo zastávkovú turistiku, Po nástupe do druhého vozu by čas bežal ďalej, pri výstupe by označil ukončenie jazdy , takže by sa mu podla prejazdeného času odúčtovala výsledná tarifa 11.-; 16.- alebo 19.-
Podla posledného manuálu dpmk pri výstupe z prvého vozu neznačí, teda čas beží ďalej aj pri čakaní na prestup (teda nie je zvýhodnený oproti užívatelom papierových lístkov).
V tom prípade by stačilo označiť iba raz PRI PRVOM nástupe a potom až nakoniec PRI POSLEDNOM výstupe.
Mne celý ten systém príde ako ťažkopádny a zmetočný, zdržujúci pri výstupe a komplikovaný pre širokú verejnosť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kari